Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP /A RÉV projekt Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése.
Az OH TÁMOP fejlesztései
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT
TÁMOP projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében.
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kaposi József főigazgató A pedagógiai szakmai szolgáltatás új rendszerének.
Szakmai monitorozás.
TÁMOP /A
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Az országos monitoring rendszer fejlesztése. Egy adott tevékenység pénzügyi és fizikai nyomon követése. Előrehaladással kapcsolatos adat és információgyűjtés.
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
A projekt megvalósítás tapasztalatai
Projektkezdeményezés és pályázatírás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
EEgészség Program – Szakmai Napok N K T H – E S K I * március Templar Partnership Company 1 eEgészség program „Egészségügyi Informatikai K+F.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató Közigazgatási Reform Programok IH dr. Bálint Ákos főigazgató.
1 Tájékoztató rojektről április 23. Tájékoztató az EKOP1.A „Adatállományok központosított átvételét, átadását kezelő, valamint.
Szolgáltatáselemző Rendszer. A rendszer fejlesztése szeptemberében kezdődött, az előkészítő munkálatok év elejétől. Az éles rendszer átadásának.
Szolgáltatáselemző Rendszer fejlesztés bemutatása.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
TÁMOP /A RÉV projekt Gondolatok a SZER teszteléséről…
TÁMOP /A RÉV projekt Aktualitások.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
TÁMOP /A RÉV projekt. Az Országos Módszertani Központ létrehozását magas szintű kormányzati – szakpolitikai – döntés alapozza meg.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV)
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
RÉV Projektiroda Átvezetés Munkacsoport. Egységes Szolgáltatás Módszertan Átvezetésszolgáltatás-módszertan A munkacsoport tevékenységének célja.
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
Startol a tanfelügyelet – összefoglaló a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről Maus Pál szakmai vezető TÁMOP
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
Minősített szociális továbbképzés szakmai monitoringja Bagdy Emőke Szakmai Konferencia Salgótarján december 16.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
HEFOP összefoglaló szakmai tapasztalatok Rettegi Zsolt vezető monitor.
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Helyszíni ellenőrzés Grigely Győző, KDRFÜ. Az ellenőrzés jogi háttere Támogatási Szerződés, ÁSZF 10. pont „Kedvezményezett a Szerződés aláírásával kötelezettséget.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
NPT március 24..
„Együtt, eredményesen”
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

Szakmai Monitoring Műhely

RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók a létrehozandó országos szakmai és módszertani központ a foglalkozási habilitációban résztvevő foglalkoztatók és szolgáltatók számára egyaránt az alternatív munkaerőpiaci szolgáltató szervezetek tevékenységéről

Mérési- Értékelési és SZER Specifikációs Műhely kidolgozza az országosan egységes mérési és értékelési rendszert definiálja adattartalmat Mutatókat, indikátorokat adatértékelési módszereket. Informatikai Műhely alternatív munkaerőpiaci szolgáltató szervezetek tevékenységét rögzítő és támogató informatikai rendszer fejlesztését végzi

Szakmai Monitoring Műhely helyzetértékelést, igényfelmérést végez kidolgozza a szakmai monitoring specifikációját elvégzi a TÁMOP A3-12/1-2 és a TÁMOP A2-12/1-2 pályázatban nyertes szervezetek helyszíni monitorozását kidolgozza a monitorozás módszerének oktatásához szükséges képzési tananyagot és dokumentációt elkészíti az átfogó monitoring jelentést.

Az egységes mérési és értékelési rendszer eszközei a projektben szakmai sztenderdek – az alternatív munkaerőpiaci szolgáltatás egységes szolgáltatás-módszertana – az átvezetés módszertana (akkreditált foglalkoztatók tranzitáló szolgáltatásai) monitoring – a szolgáltató szervezetek tevékenységéről adatokat biztosító és tevékenységüket támogató informatikai rendszer – helyszíni monitorozás szakmai monitorozás eseti monitorozás – belső monitoring (szervezet)

Helyszíni monitorozás a szolgáltató vagy foglalkoztató szervezet tevékenységéről átfogó képet alkotni, különösen – a szervezetről – a rendelkezésre álló humánerőforrásról – az ügyfelekről (célcsoport) – a munkáltatókról – a partnerekről – a nyújtott szolgáltatásokról.

Helyszíni monitorozás Dokumentumok előzetes bekérése – pályázat a szakmai tervvel és a költségvetéssel együtt – a szervezet közhasznúsági jelentése 2013-ról – az egységes excel tábla március 31-i tartalommal – a szervezet által vezetett belső monitoring kimutatások – A szervezet minőségügyi dokumentumai (szabályzat, önértékelés stb.) – tervezett határidő: április 3. csütörtök.

Helyszíni monitorozás Monitori látogatás – 2X6 óra időtartamban, általában kedden és csütörtökön – a helyszínen jegyzőkönyv készül – a látogatást követően jelentés készül – a szervezet tehet észrevételeket – tervezett időpontok: április – május, előzetes egyeztetés alapján

Eseti monitorozás A szolgáltató vagy foglalkoztató szervezet egy tevékenységéről képet alkotni Területek: – humánerőforrás vizsgálata, beleértve a célcsoportot is – kockázat elemzés Dokumentumok – a szakmai monitorozás dokumentumai – a szakmai monitorozás jelentése Időpont: május-június

Információ: Bonfig Ágnes Köszönöm a figyelmet!