Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Minden amit tudni akartál de soha sem merted megkérdezni
Advertisements

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék 5.5. Model Based Architecture módszerek BelAmI_H Spring.
Monitorok csoportosítása, működésük, jellemzői
DINO LITE DIGITÁLIS MIKROSZKÓP.
Lean rendszerek egységes bevezetési modellje
BSP-fák használata játék- engine fejlesztésében a nagy kiterjedésű zárt terek megjelenítéséhez Előadó: Boromissza Gergely Konzulens: dr. Szirmay-Kalos.
Budapest University of Technology and Economics Fault-tolerant Systems Research Group Nyílt Fejlesztőrendszerek Domain specifikus nyelvek Eclipse Modeling.
Sugárkövetés: ray-casting, ray-tracing Szirmay-Kalos László.
3D képszintézis fizikai alapmodellje
2. Technikai alapok – Expozíciós beállítások
Digitális Sötétszoba Adobe Photoshop CS5 Extended v12.0 Fotószakkör 2011/1. Retusálás beadandók.
Készítette: Kecskés Imre
Monitorok Amit látunk.. Amit eddig is tudtunk Régebben fekete-fehér monitorok voltak. (monokróm) A kép pixelekből áll. (Picture Element) A pixelek alkotják.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horváth László Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Utórendezéses edényrendezés RADIX „előre”. Definíció  Az általános utórendezéses edényrendezés speciálisan r alapú d jegyű számokra felírt változata.
Szombathely Dinamikus WEB programozás: PHP és JSP.
Microsoft BI technológiák az eszközmenedzsment szolgálatában
Szaktanácsadás SQL Server UpgradeTeljesítményoptimalizálás Replikáció kialakítás Disaster Recovery tervezés.NET Framework alapú fejlesztések.
Mesterséges Intelligencia Alapjai II. beadandó Orosz György – Vörös Gyula – Zsiák Gergő Pál.
Hangyász hibakövető rendszer A projekt célja: A hibakövető rendszerek (Bug Reporting Tool-ok) olyan alkalmazások, melyek lehetővé teszik.
Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítási modellek
Számítógépes Grafika Megvilágítás Programtervező informatikus (esti)‏
Turbo Pascal 11..
Világok a semmiből Procedurális tartalomgenerálás a gyakorlatban
Domain-specifikus nyelvek a fejlesztésben Ráth István
Monitorok.
Motor I. Scene graph XML Rendering Szécsi László.
Számítógépes grafika Bevezetés
Rendering pipeline Ogre3D
TransMotion Emberi mozgás digitalizálása
Az információ és kommunikáció technológiája
Diszkrét elem módszerek BME TTK, By Krisztián Rónaszegi.
Jeni László Attila Klár Gergely
XML fejlesztések TSQL fejlesztések Tábla paraméter SQLCLR fejlesztések 8k limit feloldása Több paraméteres UDA-ek Ordered UDF-ek Entity Framework ADO.NET.
Az arcfelismerés és arc detektálás alapjai Matusinka Roland OE-NIK
Supervizor By Potter’s team SWENG 1Szarka Gábor & Tóth Gergely Béla.
További lehetőségek Weblapok programozása. Nyelvek csoportosítása Leíró nyelv (HTML, XML, …) Programozási nyelv  Szerver oldali (PHP, ASP, …)  Kliens.
A projekt célja Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat rajzoljon.
Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010.
Felbontás és kiértékelés lehetőségei a termográfiában
Apache Ant 2. gyakorlat Alkalmazásfejlesztés /2 Gyakorlat Zalatnai Csongor.
Bináris szám-, karakter- és képábrázolás
A digitális fényképezés folyamata
Grafika alapfogalmak.
1 IKP-V7SZGS / IPM-08irSZGE Számítógépes Grafika II. dr. Antal György, Klár Gergely, Magdics Milán
EZ AZ ÉN MŰVEM Készítette: Pörzsölt Krisztián
Az akadálymentesítés szempontjai a kulturális honlapoknál - a VMEK Moldován István OSZK-MEK Kulturális honlapjaink minősége - európai.
2011. Kolozsvár. Hangyász Hibakövető Rendszer A projekt célja  Létrehozni egy olyan hibakövető rendszert (Bug Reporting Tool), amely lehetővé.
A projekt célja O Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. O Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat.
.NET FRAMEWORK Röviden Krizsán Zoltán 1.0. Tulajdonságok I Rövidebb fejlesztés 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció) 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció)
Képek, képfeldolgozás Szirmay-Kalos László.
Magasépítési acélszerkezetek
Rétegmentesítés megvalósítása XML segítségével Kovács Máté.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
MP3, MP4 lejátszók.
Képszerkesztés magas fokon
Fotovoltaikus rendszerek. Fotovoltaikus cellák PV-cella: Fényből elektromos áramot hoz létre PV-cellák működési mechanizmusa és csoportosítsa a
3D grafika összefoglalás
Global Illumination.
Lighting III.
Múzeumok párbeszéde HUSK 1101/1.3.1/0244
Hibernate / EclipseLink / OpenJPA összehasonlítás
Novell Storage Services
Vizualizáció és képszintézis
A tökéletes szám keresési algoritmusa
Földfeletti hálózatok építési hibái, hiányosságai
Bevezetés a JQuery használatába
Bevezetés Tematika Számonkérés Irodalom
Képszerkesztés magas fokon
Előadás másolata:

Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny

A projekt főbb jellemzői Framework C++ nyelven írt XML leírófájlok A járművek és épületek elemekből épülnek fel Éjjel-nappal átmenet Dinamikus fények és árnyékok

A Framework Animation Logic DataClass* DataClass Renderer DataClass* Tools

A DataClass külön DataClassModelLightSkyBoxTiXMLDocument

XML leírófájlok Modell részek – Színezhetőség – Alapértelmezett szín – Csatlakozási pontok Modellek – Modell részek – Csatlakozások

Modell összeállítás betöltés összeszerelés

Fények Több fény beállítható Fények: – Pozíció – Szín – Intenzitás

Textúrák Felhasznált programok: Terragen Classic Eclipse Helios C++ Photoshop

Terragen Classic Tájkép generálás *.bmp kiterjesztés 1024x1024 felbontás Külön script skybox generáláshoz

A Skybox Skybox loadResources()loadTexture ()DrawSkyBox () DrawSkyBoxNight () DayNightChange () getLightInfo ()render ()

Árnyékolás Eddig: Nem árnyékolja önmagát Az árnyék egy síkra van vetítve

Árnyékolás Más tehnikák: Depth Shadow Mapping Shadow Volumes