Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kaposvár.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Néhány adat a Győrben élő időskorúakról
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
1 Talentis Innovációs és Vállalkozásfejlesztési Program Dr. Takács Ernő.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Kováts Surd, Martinovic Boris
Az online reklám esete a joggal
A vágósertés felvásárlási ára ( ) Ft/kg élősúly.
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
Hol is állunk? Hamecz István A Közgazdasági és monetáris politikai szakterület vezetője február 2.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat és az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány közötti években indított munkaerő-piaci programjairól, valamint.
Lengyelország és Magyarország foglalkoztatáspolitikájának és munkanélküliségi helyzetének összehasonlítása XXX. Jubileumi OTDK Társadalomtudományi Szekció.
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
A magyar költségvetés kiadási szerkezete nemzetközi összehasonlításban
1 A T- NAPOS UTALÁS GAZDASÁGI HATÁSAI Kovács Levente KDB Bank Zrt., vez.ig.h. Budapest február 8. „InterGIRO2- Napon belüli elszámolás” Magyar Közgazdasági.
EU csatlakozás tükrében (fejlesztések támogatással)
A közúti fuvarozás helyzete Napi Gazdaság Konferencia Karmos Gábor - főtitkár.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
A globalizáció hatása a nemzeti számlarendszerre KSH, szeptember 22.
MINDENKI NYERTES Készült a az IRM (OBmB) támogatásával.
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
GKI Zrt., A válság: veszély és esély Balatonfüred, október 8. EGVE Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
Kormányszóvivői tájékoztató. Tájékoztató a gazdaságról Dr. Veres János pénzügyminiszter szeptember 14.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
Transznacionális és multinacionális vállalatok
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Közmeghallgatás december 2. Költségvetési beszámoló.
BME Közösségi sportlétesítmények non- profit üzemeltetésének új iránya Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem november 5. Andor György –
Hurrá, nyertünk! Karádi István Karádi Rendszerház.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Termelői csoportok tájékoztatója Eredmények és lehetőségek B udapest, február 10. dr. Forgács Barnabás szakállamtitkár.
A magyar biztosítási piac helyzete Pandurics Anett MABISZ Konferencia október 14.
Készült a PH Gazdasági Igazgatóságán „Szolnok tovább épül” Összefoglaló a 2016.évi költségvetésről 16,5 milliárd bérek 3,9 milliárd fejlesztés 5,7 milliárd.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
SUWECO CZ Folyóiratok, könyvek, elektronikus kiadványok és adatbázisok terjesztése
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
copyright © P2P Money Europe Inc.
Borsod-Abaúj-Zemplén megye gazdasági folyamatai
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Heves megye gazdasági helyzetképe, I. negyedév
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
Az agrárágazat és az aszály
APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága Igazgató
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Kinek törték már fel az autóját?
Előadás másolata:

Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell

Mi történik az USA napilap piacán?  25 éve csökken a napilapok példányszáma  2004-től 2008-ig 10 százalékkal süllyedt a példányszám  1910-től 1990-ig 40 százalékkal csökkent a napilapok (helyi és országos) száma  A mérték és a számok mások, de a tendencia Magyarországon is hasonló

Print és online média értékek  Kényelem  Áttekinthetőség  Presztízs  Tradíció  Hitelesség  Gyorsaság  Díjmentesség  Szolgáltatások  Életstílus

Értékek 2009-ben

Értékek 2014-ben

Print és online olvasók (millió fő) I.OnlinePrint Növekedés/év10%-1% II.OnlinePrint Növekedés/év15%-2% Forrás: Webaudit és NMA

Print és online reklámpiac (milliárd Ft) I.OnlinePrint Növekedés/év15%1% II.OnlinePrint Növekedés/év20%-4% Forrás: MRSZ, MOHI

Új üzleti modell  A print hirdetési és terjesztési bevétel várhatóan stagnál, vagy csökken  Az online hirdetési bevétel emelkedés ezt nem tudja teljes egészében pótolni  A kiadók bevételei fokozatosan online irányba rendeződnek át  Print és online értékek kihasználása klasszikus „média” árbevételek maximalizálása  A nyereségesség fenntartása érdekében azonban új bevételforrások után kell nézni  Brand kiterjesztés, több lábra állás

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Rónai Balázs