A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Objektumok a Word-ben Pék Ágnes © 2009.
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Másodfokú egyenlőtlenségek
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Képességszintek.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Új oktatási/nevelési célok: a kulcskompetenciák
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Internetes böngészőprogram használata, beállításai
Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Expressz Programiroda.
1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
OLDALSZERKEZET ELEMEK 1. A TAG A header taggel fejléc adható meg. Ez a rész tartalmaz bevezető információt a weboldalról vagy annak egy részéről (pl..)
Barki Katalin Szombathely, május 4.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Alapozó tantervek Új alapozó tantervek valamennyi szakmacsoportban; informatikában is. Hozzászoktunk: Informatika tanár edzett! tanév, melyben mind a négy.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmeteket a legújabb, a pedagógiai munkátok során is felhasználható Internetes oldalakra és szolgáltatásokra! Ezúton.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Készítette: Fajkusz Lívia
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
Tananyagfejlesztés Weszely Orsolya Bertalan Tamás
INFO-ERA KONFERENCIA HELYI TANTERV KÉSZÍTÉSE A SZAKKÉPZÉSBEN.
Informatikai Szakképzési Portál
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
A pedagógus-továbbképzések helyzete és lehetőségei
Kompetensek lettünk? június 27..
A tankönyv szerepe az oktatás korszerűsítésében október 19. Kojanitz László u.
S ZAKKÉPZÉSI TANTERVEK Informatika Szakképzési Konferencia Szabó András.
Dr. Huszár Tamás módszertani szakértő
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Kht
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
T UDÁSBÁZISOK ALKALMAZÁSA. A TUDÁSBÁZISOK FOGALMI KERETEI fogalmi meghatározása nem egységes sem Európában, sem a tengerentúlon oktatási értelemben gazdasági,
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Kocsis Gáborné Lamberti Judit
Pedagógiai Információ források
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 2 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Objektumok a Word-ben. OBJEKTUMOK Objektum fogalma Objektumok létrehozása Az objektumok tulajdonságai Az objektum elhelyezkedése Objektumok formázása.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Az e- portfólió dokumentumai a kompetenciák tükrében TÁMOP.
A hagyományos és a hagyományos médiumoktól különböző, informatikai eszközöket alkalmazó lehetőségek, azok felhasználása. Czékmány Ilona.
Képzési programok kidolgozottsága Csányi Róbert
A tankönyv szerepe az oktatás korszerűsítésében augusztus 24. Móricz Zsigmond Gimnázium.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
A digitális kompetencia fejlesztése
1. lecke „A fizika tanítása” tárgy jellege, célja
Multimédia.
POWERPOINT Bemutató készítése.
Előadás másolata:

A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken

Néhány alapfogalom A szöveg tananyagelem olyan összefügg szövegrészt tartalmaz, mely önállóan értelmezhető. Az SDT rendszerben az adott tananyagban található fényképek, illusztrációk, ábrák,grafikonok és egyéb kép jellegű tartalmak kép tananyagelemként szerepelnek. Az animációk adott tananyagban található kisebb-nagyobb mértékű interaktivitást megengedő, valamilyen folyamatot, eseményt bemutató, szimuláló tartalmak. Hivatkozás tananyagelem - az adott tananyagban található külső, internetes erőforrásra (pl.weboldalra) mutató linkek lap tananyagegység ( funkciója az elemek elrendezése ) Foglalkozás ( azon tananyagegység, mely egy tanórán (vagy egy részében) feldolgozható ismeretanyagot tartalmaz )

Tanterv tananyagelem A pedagógiai gyakorlatban a tanterv az a dokumentum, amely az iskolarendszer egésze, vagy az egyes iskolák, illetve a pedagógusok számára a tanítás-tanulás tartalmát folyamatában, tevékenységrendszerében írja le. A Sulinet Digitális Tudásbázisban a tanterv ahhoz nyújt segítséget, hogy egy-egy tananyagot a maga teljességében, a felhasználási lehetőségeivel együtt láthassunk.

8. Évfolyam

A deréksztögű csúcs mozgatása

Különféle számítások

Módusz, medián meghatározása

Betűkifejezést tartalmazó szorzások bemutatása