Pannon Egyetem, Szervezési és Vezetési Tanszék Válságkezelés - Kultúraváltozás - Tudásmegosztás: Tudatosan Alakított Folyamatok? Csepregi Anikó Tanársegéd Pannon Egyetem, Szervezési és Vezetési Tanszék MTA VSZB Tudásmenedzsment Albizottsága „Hogyan válik a tudás termelőerővé?”
Tartalom 1 „International Mapping of Knowledge Sharing Excellence” Kutatás 2 Szervezeti kultúra vizsgálata 3 Tudásmegosztás érettségének vizsgálata 4 Tudásmegosztás elősegítése 2017.04.04.
Tartalom 1 „International Mapping of Knowledge Sharing Excellence” Kutatás 2 Szervezeti kultúra vizsgálata 3 Tudásmegosztás érettségének vizsgálata 4 Tudásmegosztás elősegítése 2017.04.04.
A Kutatás A kutatás előzménye 2017.04.04. Forrás: Obermayer-Kovács, 2007 2017.04.04.
A Kutatás A kutatás célja Kiválasztott közép-, kelet-európai országok közép-, és nagyvállalatainál: feltárni azokat a tényezőket, amelyek jelentős mértékben befolyásolják a tudásmegosztás érettségét a felső vezetés alatt álló vezetők körében, megvizsgálni ezen vezetőknek a tudásmegosztás érettségében betöltött szerepét. 2017.04.04.
A Kutatás Magyarország Szerbia Bulgária Kutató partnerek Szervezeti kultúra Tudásmegosztás érettsége Bulgária 2017.04.04.
Tartalom 1 „International Mapping of Knowledge Sharing Excellence” Kutatás 2 Szervezeti kultúra vizsgálata 3 Tudásmegosztás érettségének vizsgálata 4 Tudásmegosztás elősegítése 2017.04.04.
Szervezeti kultúra vizsgálata Szervezeti kultúra kérdőív 2017.04.04.
Szervezeti kultúra vizsgálata Szervezeti kultúra típusok Barátságos Nagy család Bizalom, Lojalitás, Tradíciók, Csoportmunka Szervezetfejlesztés Dinamizmus, Kreativitás, Vállalkozó szellem Kockázat vállalás, Új lehetőségek,kihívások Innováció, Kísérletezés Növekedés, Új erőforrás Eredményorientált Célorientáltság, Versengés Siker, Győzelem, Hírnév Mérhető célok, eredmény Piacvezető pozíció Szabályozottság, Strukturáltság Formális előírások, szabályok Stabilitás, Hatékony, Kiszámíthatóság Forrás: Cameron, Quinn, 1999 2017.04.04.
Szervezeti kultúra vizsgálata Válság előtti Szervezeti kultúra 2017.04.04.
Szervezeti kultúra vizsgálata Válság alatti Szervezeti kultúra 2017.04.04.
Tartalom 1 „International Mapping of Knowledge Sharing Excellence” Kutatás 2 Szervezeti kultúra vizsgálata 3 Tudásmegosztás érettségének vizsgálata 4 Tudásmegosztás elősegítése 2017.04.04.
Tudásmegosztás érettségének vizsgálata Tudásmegosztás érettség mérése 2017.04.04.
Tudásmegosztás érettségének vizsgálata Válság előtt a tudásmegosztás érettsége 2017.04.04.
Tudásmegosztás érettségének vizsgálata Válság alatt a tudásmegosztás érettsége 2017.04.04.
Tartalom 1 „International Mapping of Knowledge Sharing Excellence” Kutatás 2 Szervezeti kultúra vizsgálata 3 Tudásmegosztás érettségének vizsgálata 4 Tudásmegosztás elősegítése 2017.04.04.
Tudásmegosztás elősegítése Tudásmegosztás jellemzők szervezeti kultúra típusoknál Együttműködés Bizalom Kommunikáció Barátságos Nagy család Bizalom, Lojalitás, Tradíciók, Csoportmunka Szervezetfejlesztés Dinamizmus, Kreativitás, Vállalkozó szellem Kockázat vállalás, Új lehetőségek,kihívások Innováció, Kísérletezés Növekedés, Új erőforrás Kreatív Eszközök (motiváció, jutalmazás, elismerés) Csoport (eszközök) Verseny Csoport (célok, teljesítményértékelés) Eredményorientált Célorientáltság, Versengés Siker, Győzelem, Hírnév Mérhető célok, eredmény Piacvezető pozíció Szabályozottság, Strukturáltság Formális előírások, szabályok Stabilitás, Hatékony, Kiszámíthatóság Szabály, ellenőrzés Kikényszerített, IT Előírások, szabályok Forrás: Cameron, Quinn, 1999 2017.04.04.
Szeretettel várunk mindenkit a konferenciánkon Veszprémben. KMO 2010 – 2010. május 17-18. Szeretettel várunk mindenkit a konferenciánkon Veszprémben. KMO '2010 Fifth International KMO Conference Roles and challenges of knowledge management in innovation for services and products http://kmo2010.gtk.uni-pannon.hu/ 2017.04.04.
Köszönöm szépen a megtisztelő figyelmet! Csepregi Anikó csepregia@gtk.uni-pannon.hu MTA VSZB Tudásmenedzsment Albizottsága „Hogyan válik a tudás termelőerővé?”