A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
ESR: Fogyasztók a neten
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
Our Mobile Planet: Magyarország
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
1Objektumorientált elemzés és tervezés – Dinamikus modellezés Gyurkó György Objektumorientált elemzés és tervezés Dinamikus modellezés.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Védőgázas hegesztések
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Tájékoztatás az Európai Gazdaságélnkítő Csomagról ÚMVP MB Budapest, június 29. ÚMVP MB
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
szakmérnök hallgatók számára
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Kirándulás, Apáthy-szikla – Árpád kilátó - Hüvösvölgy
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
VARIÁCIÓK ISMÉTLÉS NÉLKÜLI ESET DEFINÍCIÓ

1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Határozatlan integrál
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
Online vásárlás.
Előadás másolata:

A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem kerültek feltűntetésre. Amennyiben fel szeretné használni az anyagot, a megfelelő értelmezés érdekében kérjük, keressen meg bennünket!

Dinamikusan nő az online vásárlók száma

Az elmúlt egy évben az internetezők több mint fele vásárolt az interneten

Hány alkalommal vásárolt online az elmúlt évben? a vásárlók fele 30 ezer forintnál kevesebbet költött

Hányféle terméket vásároltak az interneten?

A legtöbbek által vásárolt termékek, szolgáltatások 18%25%48%21%22%24%23%

Miért az interneten vásárol? Olcsóbb 65% Kényelmesebb 54% Gyorsabb 48%

8 22 % bankkártyával fizetett

9 „az online fizetés nem biztonságos” teljesen egyetért21% inkább egyetért43%

Mit tudunk még róluk?

határozott céllal érkezik, és konkrét terméket keres 30% ha már ott van, körülnéz49% csak nézelődni is ellátogat 21% A webshopokba(n)…

feliratkozik online boltok hírlevelére 33%

figyeli az internetes boltok akcióit 48%

külföldi webshopban vásárolt 10%

Online vásárlói típusok

Rendszeres vásárló 12%

Alapos 18%

Elfoglalt 19%

Kényelmes 22%

Spóroló 29%

21 Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre