A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem kerültek feltűntetésre. Amennyiben fel szeretné használni az anyagot, a megfelelő értelmezés érdekében kérjük, keressen meg bennünket!
Dinamikusan nő az online vásárlók száma
Az elmúlt egy évben az internetezők több mint fele vásárolt az interneten
Hány alkalommal vásárolt online az elmúlt évben? a vásárlók fele 30 ezer forintnál kevesebbet költött
Hányféle terméket vásároltak az interneten?
A legtöbbek által vásárolt termékek, szolgáltatások 18%25%48%21%22%24%23%
Miért az interneten vásárol? Olcsóbb 65% Kényelmesebb 54% Gyorsabb 48%
8 22 % bankkártyával fizetett
9 „az online fizetés nem biztonságos” teljesen egyetért21% inkább egyetért43%
Mit tudunk még róluk?
határozott céllal érkezik, és konkrét terméket keres 30% ha már ott van, körülnéz49% csak nézelődni is ellátogat 21% A webshopokba(n)…
feliratkozik online boltok hírlevelére 33%
figyeli az internetes boltok akcióit 48%
külföldi webshopban vásárolt 10%
Online vásárlói típusok
Rendszeres vásárló 12%
Alapos 18%
Elfoglalt 19%
Kényelmes 22%
Spóroló 29%
21 Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre