Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv 2013 2012. november 14.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
HOL TARTUNK MOST? GÁRDONYI HELYI TDM TDM Szakmai Nap november 21.
Advertisements

A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
Új esély a turisztikai desztinációk számára - amit a TDM-ről tudni kell Zalaegerszeg Február 24. Ligeti Ádám.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
MANORKA projekt Értékelő Csoport ülése február 18. Budapest „Önkormányzati kapacitásépítés norvég ‐ magyar együttműködéssel” projekt HU HU11-PP
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Balogh Károly elnök Mór, november 10.. Turizmus Desztináció Menedzsment Professzionalizmus Partnerség Kooperáció Konszenzuskeresés Kontroll Innováció.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Itthon otthon van Belföldi turisztikai kedvezménykártya
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége és együttműködési lehetőségek
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
Tóth Eszter Lilla Kutatási Munkacsoport Vezető
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
ÉSZAK-ALFÖLDI TURISZTIKAI RÉGIÓ TDM RENDSZER
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Duna menti Városok Együttműködési Fóruma Duna térségi programalkotó tanácskozás A Duna Menti Városok együttműködésének aktuális feladatai, javasolt cselekvési.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Elindultunk! Beszámoló a legutóbbi közgyűlés (2015. november 25.) óta eltelt időszakról Sousse,2016. Április 8.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Horváth Gergely vezérigazgató Magyar Turizmus Zrt.
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Irány Pécs! kártya.
Előadás másolata:

Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.

Mi is a Magyar Turizmus Zrt. ? Magyar Állam tulajdonában lévő nemzeti turisztikai marketingszervezet. Küldetése: – hozzájáruljon a hazai turisztikai kínálat piacra viteléhez, – annak márkaként történő megjelenéséhez, és – ezáltal elősegítse a turizmusból származó bevételek növelését.

Mit csinál a Magyar Turizmus Zrt.? Feladatunk belföldön és külföldön: Arculatépítés, imázs javítása, ismertség növelése A turisztikai kínálat piacra juttatásának segítése versenysemleges módon Regionális együttműködések támogatása a turizmusmarketing területén Marketingkommunikációs tevékenység Turisztikai információ biztosítása

EGYÜTT !!!!!! Személyes kapcsolattartás a vendéggel = TOURINFORM Információk első kézből = TOURINFORM Visszajelzések első kézből = TOURINFORM adatbázis töltése Szolgáltatói kapcsolattartás Tökéletes helyismeret

Új „családtag”: AMC A Magyar Turizmus Zrt. és az AMC (Agrármarketing Centrum) jével egyesült: A Magyar Turizmus Zrt. szervezeti felépítése: Vezérigazgatóság Turisztikai Vezérigazgatóság AMC Vezérigazgatóság

egy kis Statisztika A KSH adatai alapján 2011-ben a vendégek száma ( fő) összességében 7,3%-kal, az általuk eltöltött vendégéjszakák száma ( éjszaka) 5,4%-kal nőtt 2010-hez viszonyítva. Sőt, a belföldi vendégéjszaka szám átlépte a 10 milliós „álomhatárt” (KSH: fő)

és még egy kis Statisztika január-augusztusi adatait figyelembe véve a vendégéjszaka szám szintén nőtt 3,8%- kal azonos időszakához viszonyítva. – Külföldi vendégéjszaka szám +7,3% – Külföldi vendégéjszaka szám a szállodákban +10,8% – Belföldi vendégéjszaka szám +0,3% – Belföldi vendégéjszaka szám a szállodákban +3,5%

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban? Társaságunk első sorban szolgáltatói jellegét szeretné erősíteni, ezért partnerséget ajánl a szolgáltatóknak! Célunk, hogy a hazai turisztikai desztinációkat promótálva segítsük és erősítsük a szolgáltatók saját marketingtevékenységét!

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban? A Társaság belföldi kommunikációja három szinten zajlik majd jövőre is: – Image-kommunikáció „Magyarország, mint márka” – Országos stratégiai termékkampányok Az előbbi tematika szerint – Regionális termékkampányok Szolgáltatók csatlakozási lehetőségével! + Szakmai hírlevelek, beszámolók, sajtóesemények

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban? A Társaság külföldi kommunikációja is három szinten zajlik majd jövőre: – Központi stratégiai kommunikáció „Magyarország, mint márka” – Központi taktikai termékkampányok pl.: Budapest Winter Invitation Termál Út - Nyugat-Dunántúl – Külképviseleti piac-specifikus kampányok

Stratégiai turisztikai termékek BELFÖLDÖN Egészségturizmus Bor és gasztronómia Kultúra (fesztiválok) Vízparti turizmus Aktív és ökoturizmusKÜLFÖLDÖN Budapest Balaton Egészségturizmus MICE Fesztiválok, nagyrendezvények

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban (belföldön)? Az utazás, mint élmény és mint az utazáskor elérni kívánt életérzés, hangulat köré csoportosítjuk azokat a turisztikai termékeket, amelyek belföldön valós utazási motivációt jelentenek.

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban (belföldön)? Január – februárban, és majd november – decemberben Előtérben az egészségturizmus, és Észak-Alföld, Dél-Alföld, Nyugat-Dunántúl „harmónia”

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban (belföldön)? Március – április – májusban Előtérben az aktív turizmus, és Balaton, Észak-Magyarország, Tisza-tó „ébredés”

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban (belföldön)? Június – július – augusztusban Előtérben a vízpart turizmus, a fesztiválok, és Budapest-Közép-Dunavidék, Balaton, Közép-Dunántúl „zsongás”

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban (belföldön)? Szeptember – októberben Előtérben a bor és a gasztronómia, kultúra és Dél-Dunántúl, Nyugat-Dunántúl, Észak-Magyarország „derű”

Kommunikációs eszközök 2013-ban A használt médiacsatornák átalakulnak jövőre! Elsődleges kommunikációs felületünk a megújuló portálunk lesz: és Az online és mobil applikációs megjelenések arányát folyamatosan szeretnénk növelni az elkövetkező években a nemzetközi trendeknek megfelelően. (social media, Facebook, Twitter, Google+ stb.)

Újdonság a kommunikáció terén 2013-ban Mobil applikációk Országos szinten termékekre, valamint régiókra is szeretnénk mobil applikációt készíteni jövőre Az alkalmazásokhoz köszönettel vesszük a szolgáltatói kezdeményezéseket

Belföldi és külföldi kiállítások Belföldi kitelepülések, fesztiválok Nyomtatott (és online) kiadványok Média megjelenések Klasszikus kommunikációs eszközök 2013-ban

Egyéb szakmai tevékenységünk és TDM koordináció Magyar Turizmus Minőség Díj Virágos Magyarország verseny EDEN Az Év Ökoturisztikai Létesítménye V4 együttműködés ETC Contact Center (0-24) üzemeltetése Kutatás (ETC, UNWTO)

Szolgáltatóknak ajánljuk 2013-ban Megújuló portálunkon és mobil applikációkban való megjelenési lehetőség Csatlakozási lehetőség a stratégiai termékkampányokhoz az adott időszakban Csatlakozási lehetőség a regionális termékkampányokhoz (pl.: Balaton7, Vizeskeddj) Társfinanszírozott akciók

TOURINFORMOKNAK ajánljuk 2013-ban Szakmai partnerség a továbbiakban is Csatlakozási lehetőség a stratégiai termékkampányokhoz az adott időszakban Csatlakozási lehetőség a regionális termékkampányokhoz (pl.: Balaton7, Vizeskeddj) Társfinanszírozott akciók Együtt gondolkodás, visszajelzések fontossága

TOURINFORM HELYZETJELENTÉS 127 iroda 107 éves, 20 szezonális 25 minősített, 102 normál Önkormányzati vagy önk.többségű fenntartásban: 78, TDM fenntartás: 49 Ügyfélforgalom nélküli(megyei): 3 Szerződés bontottunk minőségi problémák miatt: 8 (Abaújszántó, Encs, Pusztamérges, Ruzsa, Buzsák, Rétság, Nyíracsád, Kistelek)

Köszönöm a figyelmet!