VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR-2010-0006.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
DPR adatok megjeleníthetősége és tartalmi implementációja az AVIR-ban Ahmed Vivien controller, MISKOLCI EGYETEM AVIR-DPR workshop, július 4.
SZE Nemzetközi Projekt Központ Mészáros Márta Ösztöndíjas kiutazási lehetőségek a Széchenyi István Egyetemen.
Bodolai Anna Borbála ICCR-Budapest Alapítvány Január 14. Európai Integrációs Modulok-Szakmai Tapasztalatcsere (EIA/2012/4.8.1.)
VILÁGJÁRÓ NAP A KÜLFÖLDI TANULMÁNYUTAK ELŐNYEI ÉS HÁTRÁNYAI A SIKERES ÖNÉLETRAJZÍRÁS EOK Dr. Lőrincz M. Ákos Központi Karrier Iroda Budapest, 2013.március.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
2013/2014-as tanév. Mi is az a TDK-csere?  olyan BOE-tagok számára, akik érdeklődnek a kutatás iránt,  megismerjék más országok kutató tevékenységét.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Szakmai gyakorlat és tantárgy elfogadtatások 2012/2013-as tanévre
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
VILÁGJÁRÓ NAP A KÜLFÖLDI TANULMÁNYUTAK ELŐNYEI ÉS HÁTRÁNYAI A SIKERES ÖNÉLETRAJZÍRÁS EOK Budapest, 2012.november 5. Dr. Lőrincz M. Ákos Központi Karrier.
Hogyan írjunk motivációs levelet?
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ERASMUS Pályázat 2014/2015.
ERASMUS: Nagy lépésekkel Európába Külföldi tanulmányok szerepe az életpálya-tervezésben ERASMUS Információs Nap - NYME SEK december 7.
Az Erasmus-program A napjainkban legnépszerűbb ösztöndíjprogram bemutatása.
ERASMUS tájékoztató E 542.
Tájékoztató pályázható ösztöndíjakról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
E RASMUS PROGRAM A K ÖZIGAZGATÁS - TUDOMÁNYI K ARON A 2013/2014. TANÉVBEN BÍRÓ GÁBOR ISTVÁN DÉKÁNI HIVATAL, NEMZETKÖZI ÜGYEK.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Egy szervezet az Erasmus hallgatókért
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Mihez kezdhet egy gyógyszerészhallgató külföldön?
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Előadó: Karacs Nóra HR asszisztens
1. NYÍREGYHÁZA – Örökösföld Közterület rehabilitáció.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Szakmai gyakorlat jelentősége, tudatos karrierépítés
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
CAMPUS HUNGARY PROJEKTADATOK TÁMOP B/1TÁMOP B/2 Forrás1, 3 Mrd Ft3, 6 Mrd Ft Felhasználási területOrszágos (KMR és konvergencia) Csak konvergencia.
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
A Roma-Net Helyi Támogató Csoport lehetőségei a szociális városrehabilitáció tervezésében és végrehajtásában Mini-konferencia ,
DETEP-es hallgatónak lenni megtiszteltetés
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
ERASMUS Pályázat 2015/2016.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Mentorprogram. A mentorok feladata, hogy segítik a külföldi hallgatókat az ügyintézésben, a beilleszkedésben és bármilyen felmerülő problémával hozzájuk.
LIFE LONG LEARNING (LLL) PROGRAM AZ ERASMUS ÜGYINTÉZÉS KARI VONATKOZÁSAI.
Benned van az ösztön, segítségünkkel tied lesz a díj, ha pályázol!
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
TÁJÉKOZTATÓ a 2015/16-os tanévi Erasmus+ teendőkről.
Erasmus+ Hallgatói Mobilitás és Szakmai Gyakorlat SZTE Állam- és Jogtudományi Kar január 4.
Erasmus+ program és a vhf-es lehetőségek bemutatása
ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.. ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.
ERASMUS+ Pályázat 2017/2018.
Műszaki Földtudományi Kar, Környezetgazdálkodási Intézet
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
ERASMUS+ Pályázat 2019/2020.
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR

Világjáró nap programja: 16:10 Külföldi tanulmányutak tervezése. A tanulmányutak hozadéka – Lőrincz Ákos 16:40 Élménybeszámoló 17:00 A pályázati csomag összeállítása I.: Szükséges igazolások begyűjtése, a tárgyak elfogadtatása – Jordán Zsófi 17:30 AEGEE bemutatkozás 17:45 Szünet 18:00 Amit az Erasmus pályázatról tudni érdemes (Vincze Zsófi) 18:30 Élménybeszámoló 18:50 A pályázati csomag összeállítása I.: Az önéletrajz és a motivációs levél – Lőrincz Ákos 19:20 Élménybeszámoló 19:40 Külföldön töltött gyakorlatok I. Orvostanhallgatóknak (MOE) 20:00 Külföldön töltött gyakorlatok II. Gyógyszerészhallgatóknak (HUPSA) 20:20 Külföldön töltött gyakorlatok III. Fogorvostanhallgatóknak (MFHE) 20:40 Élménybeszámoló

Miért érdemes ezzel foglalkozni? NET KarrierIroda felmérés

Pályázati csomag összeállítása II.: Az önéletrajz és a motivációs levél A pályázási csomag alapján tud a pályázat kiíró különbséget tenni a jelöltek között Olyan szempont rendszer, ami garantálja, hogy az arra érdemes hallgató jut ki Nem banális munka, hanem a papír lapú felkészülés a pályázatra. A csomag részei: Önéletrajz Motivációs levél Ajánlások Különféle igazolások: Tanulmányi eredmény Közéleti tevékenység Tudományos eredmények Publikációs lista

Önéletrajz Bemutat téged Személyes reklámanyag Ne ettől várd a teljes sikert Ne kövess végzetes hibát el Típusa Ömlesztett Amerikai Europass Tartalmilag Bemutat Téged Térj ki minden lényeges szempontra! Korábbi tapasztalatok Ne túlozz! Külföldön is megértik? Nem hagytál ki valamit? Formailag Betűtípus Hej(!)esírás Fogalmazás Idegen nyelvű kihívások Fénykép Elérhetőségek

Motivációs levél Lényeges anyag Kiemeli az önéletrajzod elemeit Adjon választ a kérdésre, hogy miért épp te vagy a megfelelő a pályázatra! Adjon választ a kérdésre, hogy miért fontos ez neked! Ne ömlengj! Legfeljebb egy oldal

Szakmai ajánlások, Publikációs lista Ajánlások Miért csatolj akkor is, ha nem kérik? Kitől kérj ajánlást? Reális képet rólad! Ha szembejön az „Írdmegfiam,majdaláírom” Publikációs lista Miért csatolj akkor is, ha nem kérik? Mi szerepeljen benne? Mi van, ha nincs publikációm?

Világjáró kiadvány – SotePedia A közösségi tudástár Ami segít a bajban Ahol minden képlet megtalálható Ahol elmondhatsz bármit Ahol Te is hasznos vagy

Köszönöm a figyelmet! A SE-KarrierKözpont a Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP – – 08 /2/KMR projekt keretében jött létre