Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A szponzorálás.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A direkt marketing fogalma
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
MARKETING.
„Gyógyító Régiók” A MÁTRAI GYÓGYINTÉZET Munkacsoportja Vezető: Dr. Urbán László A MÁTRAI GYÓGYINTÉZET Munkacsoportja Vezető: Dr. Urbán László.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Keresőmarketing stratégiák
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Reklám.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
SZEMÉLYZETI MARKETING
Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Sponsorare necesse est
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A marketingkommunikáció
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Útban a Web 2.0-ás felsőoktatási könyvtárak felé Válaszadás kihívásokra, fejlődési tendenciákra a szabad tudásáramlás szolgálatában Barna Marianna könyvtáros,
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Azért egészségturizmus, mert:  Dinamikus fejlődés,  Rohanó életmód,  Célcsoport bővülés,  Pozitív gazdasági hatások,  2000.,  2003.,  ,
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Előadás másolata:

Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical

Tartalom  Az edzőtermektől az életmód központokig  Az OXYGEN Medical kialakulása és céljai  Kommunikációs eszközök fejlődése  Buktatók és kihívások az egészségügyi kommunikációban  Kampánytervezés lépései  Összefoglalás

Edzőtermektől az életmód központokig 80-as évektől napjainkig (Budapest)  Pince edzőtermek kis gépparkkal  Fürdők, gyógyfürdők  Magánorvosi központok  Fodrászatok, kozmetikák

 Változó világ, fejlődés  Edzőtermek + fürdők  fitness / wellness Fodrászatok, kozmetikák + masszázs  szépségszalon /spa  Magánorvosi központok Edzőtermektől az életmód központokig

Oxygen Csoport  Wellness  Fitness  Medical  Szépségszalon  Egyedülálló/Minden egy helyen  Magyarország legnagyobb egészségmegőrző komplexuma  Oxygen Újpest nm  Oxygen Naphegy nm

OXYGEN Újpest

OXYGEN Naphegy

 2009-ben jött létre  Orvoslás és wellness  Egyedülálló összekapcsolódás  Orvosi szakértelem és biztonság  Több mint 25 szakorvos, több mint 20 szakterületen Oxygen Medical

 Fogászat  Bőrgyógyászat  Spa  Exkluzív környezetben Oxygen Medical Dental & Beauty Spa

Kommunikáció Nyomtatott sajtó TV Internet

Buktatók és kihívások  Példátlan létesítmény  Speciális terület (egészségügy)  Fontos:  Terület szabályai  Piaci körülmények  Célközönség  Szolgáltató/vásárlói szféra adottságai  Attitűdök  Igények

Kommunikációs lépések I. Tervezés: Szolgáltatás: –Minőség –Pozícionálás Célcsoport: –Nem –Korosztály Csatorna

Arculat kialakítása –Logo –Szlogen –Színek –Grafikai elemek –Hordozók –Felhasználás –Megjelenések Kommunikációs lépések

Marketingkommunikáció (szolgáltatás) Reklám Public Relations Direct Sales Sales Promotion

Hordozók 1. Nyomtatott Prospektus/katalógus Leporelló Ügyviteli nyomtatványok 2. Kültéri Plakát 3. Elektronikus Honlap Közösségi oldalak Kommunikációs lépések / 1. Reklám

Visszaszorulóban a nyomtatott sajtó Nyomtatott –Glossy –Helyi újság Online magazinok Kapcsolódó témájú weboldalak Megjelenések –Cikkek –Hirdetések (=plakát) Kommunikációs lépések / 2. Public Relations

Közvetlen értékesítés Szolgáltatás értékesítésnél előnyösebb Személyesebb Legtöbb információ, impulzus, ráhatás Marketing anyagok segítenek Kommunikációs lépések / 3. Direct Sales

Kiállítások Kapcsolódó rendezvények Szolgáltatás ismertetés Image erősítés PR érték Kommunikációs lépések / 4. Sales Promotion

Összefoglalás Fejlődés az életmód központok terén Egészséges életmód terjedése Változó igények Kommunikációs eszközök fejlődése

Köszönöm a figyelmet!