Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical
Tartalom Az edzőtermektől az életmód központokig Az OXYGEN Medical kialakulása és céljai Kommunikációs eszközök fejlődése Buktatók és kihívások az egészségügyi kommunikációban Kampánytervezés lépései Összefoglalás
Edzőtermektől az életmód központokig 80-as évektől napjainkig (Budapest) Pince edzőtermek kis gépparkkal Fürdők, gyógyfürdők Magánorvosi központok Fodrászatok, kozmetikák
Változó világ, fejlődés Edzőtermek + fürdők fitness / wellness Fodrászatok, kozmetikák + masszázs szépségszalon /spa Magánorvosi központok Edzőtermektől az életmód központokig
Oxygen Csoport Wellness Fitness Medical Szépségszalon Egyedülálló/Minden egy helyen Magyarország legnagyobb egészségmegőrző komplexuma Oxygen Újpest nm Oxygen Naphegy nm
OXYGEN Újpest
OXYGEN Naphegy
2009-ben jött létre Orvoslás és wellness Egyedülálló összekapcsolódás Orvosi szakértelem és biztonság Több mint 25 szakorvos, több mint 20 szakterületen Oxygen Medical
Fogászat Bőrgyógyászat Spa Exkluzív környezetben Oxygen Medical Dental & Beauty Spa
Kommunikáció Nyomtatott sajtó TV Internet
Buktatók és kihívások Példátlan létesítmény Speciális terület (egészségügy) Fontos: Terület szabályai Piaci körülmények Célközönség Szolgáltató/vásárlói szféra adottságai Attitűdök Igények
Kommunikációs lépések I. Tervezés: Szolgáltatás: –Minőség –Pozícionálás Célcsoport: –Nem –Korosztály Csatorna
Arculat kialakítása –Logo –Szlogen –Színek –Grafikai elemek –Hordozók –Felhasználás –Megjelenések Kommunikációs lépések
Marketingkommunikáció (szolgáltatás) Reklám Public Relations Direct Sales Sales Promotion
Hordozók 1. Nyomtatott Prospektus/katalógus Leporelló Ügyviteli nyomtatványok 2. Kültéri Plakát 3. Elektronikus Honlap Közösségi oldalak Kommunikációs lépések / 1. Reklám
Visszaszorulóban a nyomtatott sajtó Nyomtatott –Glossy –Helyi újság Online magazinok Kapcsolódó témájú weboldalak Megjelenések –Cikkek –Hirdetések (=plakát) Kommunikációs lépések / 2. Public Relations
Közvetlen értékesítés Szolgáltatás értékesítésnél előnyösebb Személyesebb Legtöbb információ, impulzus, ráhatás Marketing anyagok segítenek Kommunikációs lépések / 3. Direct Sales
Kiállítások Kapcsolódó rendezvények Szolgáltatás ismertetés Image erősítés PR érték Kommunikációs lépések / 4. Sales Promotion
Összefoglalás Fejlődés az életmód központok terén Egészséges életmód terjedése Változó igények Kommunikációs eszközök fejlődése
Köszönöm a figyelmet!