Stratégiai dékánhelyettes önértékelése. Közreműködtem karunk oktatás-fejlesztési portfóliójának kialakításában. Feladatom ezen túl: az új szakok akkreditáltatása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Diplomát adó alapszakjaink:
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Átjárhatóság HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI TECHNOLÓGUS FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS és a KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc szakok között.
Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program Csatlakozás az Európai Felsőoktatási Térhez - Infrastruktúra-fejlesztési Program magántőke bevonásával.
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Projektzáró Konferencia Keszthely, március 18. A Környezetgazdálkodási agrármérnöki, illetve a Természetvédelmi mérnöki alapképzési (BSc) szakok.
Ember László XUBUNTU Linux (ami majdnem UBUNTU) Ötödik nekifutás 192 MB RAM és 3 GB HDD erőforrásokkal.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
FELVÉTELI Előadó: Németh Péter igazgató. NEM VÁLTOZIK… …a pontos rendszer (emelt szintűért 50 többletpont, ha min 45%-os az eredmény), a.
A Nyugat kapujában S O P R O N. KÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYIKARKÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYIKAR.
Nyugat-magyarországi Egyetem M M EZŐGAZDASÁG - és É LELMISZERTUDOMÁNYI K AR K É Alapképzési (BSc) szakok Alapképzési (BSc) szakok2010. Mosonmagyaróvár.
Nyugat-magyarországi Egyetem
Nyugat-magyarországi Egyetem
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Beiskolázási tevékenység elemei és lebonyolítása Résztvevők köre: - kari vezetés - HÖK, hallgatók - szakvezetők, szakterületek képviselői Javaslat: Pál.
VE Georgikon Kar Keszthely 2005 március 30
Oktatási dékánhelyettesi beszámoló a 2005-ös évről Pannon Egyetem Georgikon Mezőgazdaságtudományi Kar.
Összoktatói értekezlet május 25.. Az oktatást érintő változások A vonalhúzón 20 fő kertészmérnök keretszám elveszítése 2006-ra vonatkozóan a keretszám.
Hallgatói elégedettség mérésének előzetes eredményei Polgár J. Péter – Kovács Ernő.
A Veszprém megyei Kormányhivatal működésének tapasztalatai
Felsőoktatási jelentkezés 2007 A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: OFIK felvi.hu Július 31.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
szakmérnök hallgatók számára
Bemutatkozik a Georgikon
Műszaki és Közgazdaságtudományi Kar mkk. ejf
„MI LESZ VELED MAGYAR FELSŐOKTATÁS” Antal János ÁVF főigazgató október 28.
A révkomáromi Selye János Egyetem működése. Az egyetemről általánosságban, annak rövid bemutatása 1918-ban Csehszlovákia megalakulása A felvidéki felsőoktatási.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Hantos Elemér Szakkollégium Miskolci Egyetem HANTOS ELEMÉR SZAKKOLLÉGIUM.
Az FSZ-, a felsőoktatás és a munkaerőpiac Bánhidyné Dr. Szlovák Éva CSc. főiskolai tanár, igazgató Hajdúszoboszló Február 7. Budapesti Műszaki Főiskola.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Erdőmérnöki Kar QUO VADIS ERDÉSZETI OKTATÁS? Mészáros Károly dékán.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Felnőttképzés és felnőttoktatás a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra Eger 2011.
Budapesti Corvinus Egyetem A évi mesterszakos felvételi eljárás
NYME KTK Nyílt nap Pénzügy és számviteli BA Pénzügyes modulok MA képzésben Pénzügyi szakügyintéző FSZ Számviteli szakügyintéző FSZ Banki szakügyintéző.
A BOLOGNAI FOLYAMAT KERETÉBEN KIFEJLESZTETT ÚJ TÍPUSÚ KÉPZÉSEK, KÉPZÉSI SZINTEK Dr. Lehoczky Éva egyetemi tanár oktatási és akkreditációs dékánhelyettes.
Kapacitás akkreditáció – a számok tényleg magukért beszélnek? dr. Abonyi János Pannon Egyetem Napja február 12.
Az átjárhatóság vizsgálata a Gyógy-és fűszernövény-termesztő technológus és a Természetvédelmi mérnöki szakok között Horváthné dr. Baracsi Éva egyetemi.
A Felsőoktatási Regisztrációs Központ és a felsőoktatás Bakonyi László, főigazgató.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Felvételi 2004 Felsőoktatási felvételi A felsőoktatásba jelentkezők számának alakulása
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Agrár- és Gazdaságtudományi Kar
Idegen nyelvű informatika oktatás helyzete Debrecenben
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

Stratégiai dékánhelyettes önértékelése

Közreműködtem karunk oktatás-fejlesztési portfóliójának kialakításában. Feladatom ezen túl: az új szakok akkreditáltatása mellett azok megismertetése, az oktatási piacra történő bevezetése. Karunkon a 7 BSc és 4 felsőfokú szakképzés indítási jogosítványával rendelkezünk, és a GTK egy BSc szakjának képzési helyeként folytatjuk a vendéglátó közgazdászok képzését.

A beiskolázási tevékenység kiemelt jelentősége: az új szakok neve és tartalma mellett teljesen új BSc képzések megismertetése is feladatunk volt. Beiskolázási utak koordinálása, kapcsolattartás a PR igazgatóval. A sikeres beiskolázás tevékenység érdekében folyamatosan figyelmet fordítottam a Kar médiajelenlétére, aktuális tevékenységünk és tervezett fejlesztéseink bemutatására.

A beiskolázás számokban Egyetemi szervezésben 42 iskola Kari szervezésben 50 iskola 7 nyílt nap Veszprém, Keszthely, Nagykanizsa, Székesfehérvár Educatio szakkiállítás, OMÉK 26 munkatársunk alkalommal összesen kb főnek „beszéltünk”

nappali tagozat állami finanszírozás (első helyen/férőhely)költségtérítés állattenyésztő BSc 38 (14/12)5 gazdasági és vidékfejlesztő BSc 128 (29/25)5 kertészmérnök BSc 89 (24/30)7 környezetgazdálkodási BSc 100 (22/20)9 mezőgazdasági mérnök BSc 43 (15/20)9 növénytermesztő BSc 23 (4/12)7 természetvédelmi mérnök BSc 143 (41/20)7 növényorvos kiegészítő alapképzés 18 (15/10)10 agrárkereskedelmi assz. FSZ 16 (6/50)2 gazdasági idegen nyelvi l. FSZ 27 (17/50)2 hulladékgazdálkodási techn. FSZ 53 (29/50)5 informatikai statisztikus FSZ 38 (16/50)1 levelező tagozat kertészmérnök BSc, LEVELEZŐ 25 (16/16)20 Szakonkénti jelentkezések

felvehető létszám jelentkezés, % nappali tagozatÁKÁK állattenyésztő BSc gazdasági és vidékfejlesztő BSc kertészmérnök BSc környezetgazdálkodási BSc mezőgazdasági mérnök BSc növénytermesztő BSc természetvédelmi mérnök BSc Az új BSc szakokra beérkezett jelentkezések arányai

Sport tevékenység koordinálása egyetemi és kari szinten is működik, a hallgatói sport mellett az egyéb sporttevékenység fejlesztése elindult. Nem órarendi keretek között működő sport területén pozitív változásokat indukáltunk. Asztalitenisz, sakk, foci bajnokság, ahol dolgozó kollégáink is rendszeresen megjelennek.

S zociális és jóléti terület: szűkebb mozgástér. Keszthelyi kampuszhoz kötődő speciális feladatok lakástámogatás, vízi sporttelep, nyugdíjasok támogatása, lakókocsi telepítés

Hallgatói rendezvények (Diáknapok, gazdászmaraton) terén a hallgatói egyesület váltotta fel a HÖK szervezői szerepét. Szükségesnek látszik a Kar közvetlen szerepvállalásának erősítése, ami a 2005 évi tapasztalatok alapján a közművelődési titkár személyén keresztül eredményesen megvalósítható. Hagyományos báli rendezvények: színhelyváltás, vendéglátós szervezés. (Bulekbál, Gazdászbál, Sárgulási bál)

Egyéb feladatok: minden, amivel a Dékán megbízott. (elhelyezés, minőségügy, stb) Egyre több reprezentáció, programkoordináció, rendezvény, kapcsolódó intézményrendszerhez és civil szervezetekhez kötődő kapcsolat, feladat.

Munkámat vezetőtársaim mellett segítették, kiemelt köszönettel tartozom nekik: Pőr Csilla Cservenka Dóra Fischl Balázs Pintér Ilona