Marketinggyakorlat Marketingkutatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing információs rendszer
Advertisements

Készítette: Zrufkó Viktória Turizmus- vendéglátás, Levelező tagozat
Kvantitatív módszerek
1 A tanácsadás projekt jellegének hatása a tanácsadó-ügyfél kapcsolatokra Dr. Nádor Éva Ph.D Főiskolai tanár BGF KKK.
MARKETING 1.ELŐADÁS.
Primer és szekunder kutatás
Marketingkutatás módszerei
Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Piackutatás (teszt).
Marketing Információs Rendszer
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
Marketingkutatás 1. Kötelező irodalom:
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A Marketing Információs Rendszer MIR
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Dr. Piskóti István, Szántó Ákos Marketing Intézet
Piackutatás.
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata
Piackutatás Budapest,
Készítette: Magyar Orsolya
Némethné Tömő Zsuzsanna
Marketing BA Marketingkutatás
MARKETINGINFORMÁCIÓ-RENDSZER (MIR) ÉS A MARKETINGKUTATÁS
Borbély Tibor Bors- Pecze Mariann
3. Előadás Marketing Információs rendszer
Kutatás Üzleti Információ Informatika 1081 Budapest, Csokonai u 3. Telefon: Fax: Az e-kormányzat és az elektronikus.
A turizmus mérése, statisztika
Marketingkutatás 3. szeminárium Nagy Gábor március. 29.
A marketing-információrendszer(1)
Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.
Levelező- Gazdász 1.ELŐADÁS
Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége.
A GYŰJTEMÉNY KVANTITATÍV ELEMZÉSE AZ ELEMZÉS KÉRDÉSE: SZÁMSZERŰEN ÉS ARÁNYAIBAN HOGYAN OSZLIK MEG A GYŰJTEMÉNY?
Megváltozott munkaképességű munkavállalókat foglalkoztató akkreditált szervezetek vizsgálata.
A piackutatás alapjai E-Learning.
Piackutatás helyzete, trendjei kapcsolódása az adatbányászathoz IV. SPSS - Adatelemzési és piackutatási Konferencia október 26. Danubius Health Spa.
Kutatási módszerek a gazdaság- és társadalomtudományokban
1. Marketingkutatás a turizmusban
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék Megerősítő elemzés „Big Data” elemzési módszerek Salánki.
Marketingkutatás folyamata és módszerei
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Szükségletfelmérés TÁMOP /1.
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.
Marketing információs
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
Menedzsment modul – Marketingkutatás – 3. előadás
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Automatizált kábelkonfekcionálási technológia kutatása, intelligens kábel és egyedi csatlakozók fejlesztése INFONIA Alapítvány Rab Árpád, projektvezető.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
A Szegedi Tudományegyetem DPR programjának eredményei és tapasztalatai.
Direkt marketing ágazati kutatás2006. szeptember Direkt marketing ágazati kutatás Budapest, október
Marketingkutatás Tamus Antalné Dr. Károly Róbert Főiskola
Záróvizsga prezentáció május. 2 Záróvizsga prezentáció MIT BIZONYÍT A PREZENTÁCIÓ? ›A hallgató jártasságát a választott témában, a kommunikációs.
Projektfeladatok I. Kutatási és elemzési módszerek 3. óra.
ZADRAVECZ ZSÓFIA november 19. A KKV marketing súlypontjai avagy, hogyan szerezzünk információt a piacon; mi rejlik a fogyasztói döntések mögött;
MARKETING IV. előadás Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék 1.
2009. április 22.GfK HungáriaMit? Mikor? Hogyan? Hatékony adatfelvételi technikák a piackutatásban Mit? Mikor? Hogyan? Hatékony adatfelvételi technikák.
Balatonboglár, március 24.1 A szakértői munka tudományos megalapozottsága, lépései, módszerei, eszközei „A tájékozott szakértő” Szakmai és jogi ismeretek.
Marketing I. 5. előadás A marketinginformáció-rendszer Dr. Bíró-Szigeti Szilvia egyetemi adjunktus BME-MVT.
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről
A kérdőív összeállításának módszertana, kiértékelése
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
Balatonboglár, március 24.
A marketinginformációs rendszer
Előadás másolata:

Marketinggyakorlat Marketingkutatás

Marketing információs rendszer a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi és rendszerezi a marketinginformációk gyűjtését tárolását elemzését disztribúcióját Marketinggyakorlat 4.ea

Az egyszerű kutatási folyamatséma Marketinggyakorlat 4.ea

Marketinggyakorlat 4.ea Információtípusok Marketinggyakorlat 4.ea

Marketinggyakorlat 4.ea Kutatási módszerek Cél szerint: feltáró, leíró, magyarázó Gyakoriság szerint: ad hoc, panel, omnibusz, monitoring Marketinggyakorlat 4.ea

Marketinggyakorlat 4.ea Szekunder adatok Marketinggyakorlat 4.ea

Primer adatfelvételi módszerek Marketinggyakorlat 4.ea

Primer kutatás lehetőségei 2. Kvantitatív technikák Postai önkitöltős kérdőív Személyes megkérdezés (face-to-face) CAPI CATI CAWI PAPI 1. Kvalitatív technikák Mélyinterjú Szakértői mélyinterjú Tartalomelemzés Esettanulmány Fókuszcsoport Pszichodráma Marketinggyakorlat 4.ea

Marketinggyakorlat 4.ea KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Marketinggyakorlat 4.ea