Marketinggyakorlat Marketingkutatás
Marketing információs rendszer a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi és rendszerezi a marketinginformációk gyűjtését tárolását elemzését disztribúcióját Marketinggyakorlat 4.ea
Az egyszerű kutatási folyamatséma Marketinggyakorlat 4.ea
Marketinggyakorlat 4.ea Információtípusok Marketinggyakorlat 4.ea
Marketinggyakorlat 4.ea Kutatási módszerek Cél szerint: feltáró, leíró, magyarázó Gyakoriság szerint: ad hoc, panel, omnibusz, monitoring Marketinggyakorlat 4.ea
Marketinggyakorlat 4.ea Szekunder adatok Marketinggyakorlat 4.ea
Primer adatfelvételi módszerek Marketinggyakorlat 4.ea
Primer kutatás lehetőségei 2. Kvantitatív technikák Postai önkitöltős kérdőív Személyes megkérdezés (face-to-face) CAPI CATI CAWI PAPI 1. Kvalitatív technikák Mélyinterjú Szakértői mélyinterjú Tartalomelemzés Esettanulmány Fókuszcsoport Pszichodráma Marketinggyakorlat 4.ea
Marketinggyakorlat 4.ea KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Marketinggyakorlat 4.ea