A TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) Ó.1. o.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek.
Az ókori Mezopotámia művészete
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
A GIMP képszerkesztő program bemutatása Kiss Anett 7
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Fehér Miklós Dombóvár, május 12.
Középkori város.
Az Ócsai Tájház.
A tér képi megjelenítése 1. rész Geometriai alapok
A KÖZÉPKOR IRODALMA A lovagi költészet.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei.
Club penguin Waddle around and new meet friends!.
Élménybeszámoló Molnár Dávid 9/B. Mikor az előtérbe értünk, egy fura szerkezet tárult elénk… Egy autó volt kiegyensúlyozva, ezért egy kötélen keresztül.
A Puskin u. 3. épületünk, egykori ( ) munkahelyünk a évi felújítás után. Az épület, úgy gondolom, visszakapta vagy legalább részben visszanyerte.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Térábrázolás különböző életkorokban
Multiméter története, használata, főbb jellemzői.
Táncsics Mihály Általános Iskola Székesfehérvár. Főtér az Országalmával Romkert a belvárosban.
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Az anyag belső szerkezete
Interaktív tábláról röviden. Részei Az interaktív tábla 2 részb ő l áll: -magából a táblából -a rajta mozgatható adóból.
Figyelem! Következő előadásunk megtekintése 100 évnél idősebb nézőink számára csak szülői felügyelet mellett ajánlott! A műsorban látható személyek és.
Központi feldolgozó egység (CPU)
Ez fogadott április végé fele. Iisalmi városkép.
A nevelés, mint célszerű tevékenység
A kalamajka Egy csaj története. Másnap a suliban…
FORDÍTOTT VILÁG ? JÓ TUDNI !!!!. NA, HOL KÉSZÜLTEK EZEK A KÉPEK ? ANNYIT SEGÍTEK, HOGY NEM ISKOLÁBAN, VAGY KOLLÉGIUMBAN. AZOKRA NINCS PÉNZ !!
A TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 5. TÁVLATI JELLEGŰ (folyamatos tér, axonometrikus vagy perspektív jelleg) Ó.1. o.
A TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3
Így kezd ő dött Anyuci hasában vagyok. Els ő napjaim idekint…. Nem Is Olyan Rossz Idekint.
A visegrádi Herkules-kút
Bemutatom az ifiseket Mátraházán volt idén a „beavatás”, vagyis ott készítettek el ő minket az ifire Íme az idei konfirmandus csapat:
MEGHÍVÓ A BTSSZ Természetvédelmi és Természetismereti Bizottsága, és a Pest Megyei Természetbarát Szövetség szeretettel meghív minden kedves Természetjárót.
A Könyvtárterem ilyen volt... A Könyvtárterem ilyen lett...
1 Informatikai Szakképzési Portál Információ-kezelés Képek kezelése.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar A moodle nyújtotta lehetőségek a számított feladatok témakörében Készítette: Pálinkás Yvette.
Erőforrások Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Arany János Mátyás anyja készítette: Bozóki Balázs
Optikai csalódások.
Rezgés elleni védelem.
műelemzés ELJÁRÁSOK, MÓDSZEREK
Grafika a multimédiában Szabó Zénó
Adatbázis kezelés. Az adatbázis tágabb értelemben egy olyan adathalmaz, amelynek elemei – egy meghatározott tulajdonságuk alapján – összetartozónak tekinthetők.
1 3. Szoftver-ergon ó miai alapismeretek 3.0. Bevezetés a fejezethez 3.1. Az ember-számítógép interakció 3.2. Interakciós stílusok 3.3. A számítógépes.
Az egri vár Aki ezt a szót hallja, Eger, annak legelőször minden bizonnyal az egri vár és hős védői jutnak eszébe.
Kína Beijing (Peking) - Hutong.
Közlekedés Gőzmozdony és tutaj.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
TÁVMUNKAHÁZ Versenyképesség és vidéki foglalkoztatás.
Csapágyak CNC forgácsoló tanfolyam 2008 – 2009 Dr. Neiger Róbert
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
BME Urbanista építész Msc Környezettervezés 3. feladat Czelnai Zsolt, Perge Márton
Optikai Csodák Folyosója
Lajta Gábor: Az emmausi vacsora
1. a) Szegmentáld a szavakat: állapítsd meg, melyik elem a jel, a rag és a képző az alábbi fogalmakban!
Összeállította: Nikli Károly
Kép készítése számítógép segítségével
A medve barlang.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam modulvizsga menete, a vizsga.
MÉRÉS ÉS ÉRTÉKELÉS A VIZUÁLIS KULTÚRA TANÍTÁSÁBAN c. konferencia Kádárné Szepesi Ibolya Az általános iskolai értékelés formái, jelene és jövője Eszterházy.
Objektumok a Word-ben. OBJEKTUMOK Objektum fogalma Objektumok létrehozása Az objektumok tulajdonságai Az objektum elhelyezkedése Objektumok formázása.
Az idén a Céh csoportos kiállítását a közgyűlésünkön elfogadott javaslat alapján Gyulán rendeztük. Adódott a művésztelep és a kiállítás időpontjának.
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
Digitális témahét.
Erőforrások Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Iskolánk udvarának madarai
Az álomidő képei Forrás:
Ki mit tud? december óra 330 terem
Előadás másolata:

A TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) Ó.1. o.

TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) 2-3. o. nincs 4. o.

TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) 5. o.6. o.

TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) 7. o. nincs8. o.

TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) 9. o. 10. o. 11. o. nincs