Www.ihm.hu Dr. Bánkúti Erzsébet Hírközlés 2006. – Hang… Adat… TARTALOM A DTV Stratégia jelentőségéről.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
Advertisements

Tartalom határok nélkül Csepeli György Szováta,
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Takács Péter hírközlési fogyasztói jogok képviselője „World Wide Identity” konferencia A FOGYASZTÓI JOGOK KÉPVISELETÉBEN…
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
A közötti időszak fejlesztési tervezésének megalapozása
SZABÁLYOZÁSI KIHÍVÁSOK
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
DR. SARKADY ILDIKÓ MÉDIAPIACI TENDENCIÁK Jogi kihívások „Célkeresztben a fogyasztó” NAPI GAZDASÁG KONFERENCIA Budapest Mariott Hotel március 30.
NAMS szakértői kerekasztal november 28. IJC Tóth András: Versenyjog – médiaszabályozás - NAMS.
„Magánpraxis 2013” konferencia, 1. nap, Budapest, január 25. (C) ALGY1.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
Minőségmenedzsment alapelvek
A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés.
A Gazdaságfejlesztési Operatív Program értékelése
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Dr. Bakonyi Péter helyettes államtitkár Az információs társadalom kialakításának kiemelt feladatai Agrárinformatikai Fórum Budapest, 2003.
Mi akadályozza és mi segíti Magyarországon az internet alapú audiovizuális szolgáltatások terjedését? Rozgonyi Krisztina NHH Tanácstag Hírközlés 2006 CEBC.
UGC Today UBS & CSFB Media Week Conferences December 7, 2004 Versenyző infrastruktúrák ”Navigálás a platformok csatájában”
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
44. MKT Vándorgyűlés , Nyíregyháza 1 „MAGYAR HELYTEREMTÉS EURÓPÁBAN” Informatika a modern magyar gazdaságért avagy a GKM teendői.
TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR projekt 1 A NÖVEKEDÉS ÉS A VERSENYKÉPESSÉG REÁLGAZDASÁGI TÉNYEZŐI Chikán Attila egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem.
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
VERSENY ÉS SZABÁLYOZÁS 2010 I.Áttekintés. MÚLT, JELEN, JÖVŐ AZ ÁGAZATI ÉS VERSENYSZABÁLYOZÁSBAN II.Betekintés. ELEMZÉSI MÓDSZEREK ÉS SZABÁLYOZÁSI ESZKÖZÖK.
Tudásmenedzsment fejlesztések a tudásközösség – közösségi tudás – tudástőke hármas egységének jegyében az MTV-nél Móriczné Zvornik Csilla (MTV - humánerőforrás.
DR. SARKADY ILDIKÓ MIBEN LENNE MÁS AZ ÚJ MÉDIATÖRVÉNY MIBEN KELLENE MÁSNAK LENNIE AZ ÚJ MÉDIATÖRVÉNYNEK „ÚJRAOSZTÓDIK-E A MÉDIAPIAC?” NAPI GAZDASÁG KONFERENCIA.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Lesz-e magyar tartalompiac? És mi lesz a könyvtárak szerepe? Kitzinger Dávid ügyvezető igazgató Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ.
2012. február 15. Paulik Áron. i:=0 CIKLUS AMÍG i
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG LEADER Program a sikeres magyar vidékért Közösség, Összefogás, Tudás.
GLOBALIZÁCIÓ ÉS NEMZETKÖZIVÉ VÁLÁS A HIVATÁSOS SPORTBAN
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Üdvözöljük konferenciánkon!
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi bizottság elnöke Budapest, december 14. Együttműködés a fogyasztóvédelmi ügyek területén.
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Az állami szervezetek feladatai és lehetőségei a fejlesztési programok hatékonyságának javítása érdekében Dr. Novák Csaba Budapest, április 16.
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
Szélessávú tervek és akciók
Verseny és szabályozás 2013 MTA KRTK KTI Bemutató konferencia szeptember 30.
Vinçotte Korszerű termelékenység- fejlesztési rendszerek
Spektrumliberalizáció és hatósági spektrum stratégia Bánhidi Ferenc Hírközlés 2008 Budapest 2008 november 14.
Az innováció, mint a versenyképes gazdasági növekedés alapja
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
Nemzetközi civil pályázati lehetőségek
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
1 Tervezés, kontrolling 8. előadás. 2 Tartalom Mitől függ az operatív tervezés hatékonysága A terevzési rendszer A bázis terv A projektek, mint a fejlődés.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Információ Tudás Tartalom Dr. Budai Balázs Benjámin.
A médiapiac szabályozásának változó eszközei Polyák Gábor
A NEMZETI STRATÉGIAI REFERENCIAKERET (2007–2013) KÉSZÍTÉSÉNEK TAPASZTALATAI Dr. Faragó László MTA RKK Sopron március 1.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Déri András ügyvezető alelnök Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság A logisztika szerepe a térségi fejlesztéseknél 1 DUNAWIN 2011 – 2011.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Szélessáv minden háztartásba 2018 végéig!
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Az innovációs modellek (az innovációk keletkezése Roy Rothwell)
A japán projektek sikertényezői – Kutatási beszámoló
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Előadás másolata:

Dr. Bánkúti Erzsébet Hírközlés – Hang… Adat… TARTALOM A DTV Stratégia jelentőségéről

A projekt jelentősége: hiánypótló stratégia DTV: Új perspektíva a közszolgálatiság, a média- és hírközléspolitika számára DTV: Új perspektíva a közszolgálatiság, a média- és hírközléspolitika számára DTV: Erősödő verseny, innováció, növekvő fogyasztói elégedettség DTV: Erősödő verseny, innováció, növekvő fogyasztói elégedettség DTV: Piaci várakozások az állami szerepek újraértelmezésére DTV: Piaci várakozások az állami szerepek újraértelmezésére DTV: Feszített átállási menetrend (2012) DTV: Feszített átállási menetrend (2012)

Javasolt projektstruktúra: a KSaK struktúrából kiindulva

Mitől lesz sikeres a Stratégia?