CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….
A CRM lényege Meghatározása: CRM egy olyan felhasználási területektől mentes üzleti stratégia, amely egy rendszerbe foglalt tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok kialakítását és kezelését célozza meg Megfelelő technikai háttérrel támogatott vevőközpontú, hatékony folyamatszervezés (Forrás: SIG CRM, bw.connected)
A CRM lényege CRM Határtalan Üzleti stratégia Rendszerezés Vevőkapcsolatok felépítése és kezelése Tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok Folyamatszervezés Megfelelő technikai háttér
A CRM célja A „megfelelő” vevők megtalálása és megtartása Forgalom növekedés elérése a szisztematikusan tervezett és célzott Kapcsolat-management segítségével Költség megtakarítás a vevői kapcsolatok ápolásában a megfelelő eszköz segítségével A kapcsolattartás és kiszolgálás minőségének növelése A vállalkozás gazdasági mutatóinak növelése
Alapítás1986 ProfilCRM rendszerek középvállalatoknak Alkalmazottak115 fő a CAS-nál ( >500 fő a leányvállatoknál) Forgalom> 22,5 M € Nyereség> 1,1 M € Növekedés> 25% évente, az elmúlt 3 évben, a CRM-licenszekből CAS többségi tulajdonos, ill. legnagyobb részvényes az alábbi cégekben (a teljesség igénye nélkül) : CAS Software AG – a készítő
CAS Software AG elismerései 1.CAS – egy innovatív vállalkozás Top 100 lista tagja Németországban 3 éve szerepel a Top10-ben a leginnovatívabb német középvállalatok között EU-s IT-díj a genesisWorld CRM-megoldásáért Második éve sorozatban: CRM best practice Award aranyérmes a CRM-felhasználók szavazatai alapján ………
Mit kínál a CAS genesisWorld? Vállalatszintű adatszolgáltatás: Vevőkről Érdeklődőkről Együttműködő partnerekről Szállítókról Álláskeresőkről Kereskedőkről ... Támogatja a napi irodai munkát: Tárgyalási időpontok egyeztetése Projektek, feladatok, események Címkezelés Ajánlatok, (kör)-levelek, e- mailek, szerződések,... telefonbeszélgetések Értékesítési lehetőségek …
Központi adattárolás (Oracle, MS SQL) Strukturált cím, időpont, feladat, dokumentum, , számla…stb. kezelés és információk Minden felhasználó gyorsan eléri a munkájához szükséges adatokat Csatolások segítségével komplex információszolgáltatás Nagyon felhasználóbarát Rugalmas beállítási lehetőségek Standard és rugalmas megoldások a folyamatok kezelésére Mit kínál a CAS genesisWorld?
CAS genesisWorld Ismertetés CAS genesisWorld egy vállalatszintű vevői információs rendszer középvállalkozások számára Rugalmas, könnyen hozzáilleszthető más rendszerekhez A vállalattal és igényeivel együtt növekszik Kedvező ár és szolgáltatás Ajánlott felhasználószám fő
Miben segít a genesisWorld? A kiemelt vevőket megismerni és a lehető legjobban kiszolgálni (CVM) Azonnali, helytálló információt szolgáltat Vevői elégedettséggel nagyobb forgalmat elérni, és mellette időt és pénzt megtakarítani Még több új vevőt szerezni Az folyamatban lévő üzletkötések aktuális állapotát megtekinteni Projektek áttekintésében A vállalaton belüli csoportmunkák összehangolásában
CAS teamWorks Ismertetés: Intranet alapú információs – és kommunikációs platform Testre szabható felület Egyszerű kezelés, telepítés és paraméterezés Kedvező ár és szolgáltatás Ajánlott felhasználószám 10 fő felett
Miben segít a teamWorks? A belső vállalati folyamatok hatékony lebonyolításában (pl.:szabadságtervek, anyagbeszerzések) A költségek és ráfordítások minimalizásában a megosztott információk segítségével A vállalati információk gyors elérésében minden alkalmazott számára A vállalati tudás biztosításában Az alkalmazottak motiválásában
genesisWorld és teamWorks kapcsolat Intranet-Groupware/Portál Belső folyamatok és információk portálja CAS teamWorks Jogosultságok Telefonlisták Résztvevők Folyamatok Képességek Faliújság CRM: Projektek, kampányok, üzleti folyamatok ábrázolása. Rugalmas illeszthetőség és integrálhatóság Események Értékesítési lehetőségek Replikációk ERP-adatok Jelentések Másodpéldányok Projekt Szabadság Címek Naptár Feladatok Dokumentumok Telefonok Keresések CAS Genesis World