CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Találkozzunk a felhők felett!
Logisztika alapvetések.
Global Distribution System
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
ÚMFT – a foglalkoztatás növeléséhez kapcsolódó hazai és EU-s források elérése mikro-, kis-, és középvállalkozások részére.
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
Önkormányzati információs rendszer
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
A Számlaközpont Zrt. saját fejlesztése, mely az NFÜ által finanszírozott K+F (GOP 1.1.1) pályázat segítségével valósul meg. A projekt fő célkitűzése,
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Intranet portál bemutató
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Az üzleti terv.
Verfasser · weitere Angaben
Tevékenységmenedzsment 1. szeminárium
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Mylogo is member of Erste Group (this is optional: please cancel completely from the Master, if not needed or just cancel this info) E RSTE B ANK „Olaj.
Internetes bankok piacformáló hatása
Informatikai megoldások egy kézből
A vállalkozások környezete
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Digitális Oktatási Alapcsomag Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
A belső kontroll rendszer hatékony működtetése
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Minőségdíjak.
A controlling és vezetői számviteli rendszer architektúrája
Az EEM helye a menedzsmentben
A Kárpátia Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Az üzleti rendszer komplex döntési modelljei (Modellekkel, számítógéppel támogatott üzleti tervezés) II. Hanyecz Lajos.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Vállalkozásmenedzsment I.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Üzleti terv bemutatása
Vállalkozások pénz és költséggazdálkodása
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
Üzleti terv.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Üzleti terv.
Előadás másolata:

CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….

A CRM lényege Meghatározása:  CRM egy olyan felhasználási területektől mentes üzleti stratégia, amely egy rendszerbe foglalt tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok kialakítását és kezelését célozza meg  Megfelelő technikai háttérrel támogatott vevőközpontú, hatékony folyamatszervezés (Forrás: SIG CRM, bw.connected)

A CRM lényege CRM Határtalan Üzleti stratégia Rendszerezés Vevőkapcsolatok felépítése és kezelése Tartós és gyümölcsöző vevőkapcsolatok Folyamatszervezés Megfelelő technikai háttér

A CRM célja  A „megfelelő” vevők megtalálása és megtartása  Forgalom növekedés elérése a szisztematikusan tervezett és célzott Kapcsolat-management segítségével  Költség megtakarítás a vevői kapcsolatok ápolásában a megfelelő eszköz segítségével  A kapcsolattartás és kiszolgálás minőségének növelése  A vállalkozás gazdasági mutatóinak növelése

Alapítás1986 ProfilCRM rendszerek középvállalatoknak Alkalmazottak115 fő a CAS-nál ( >500 fő a leányvállatoknál) Forgalom> 22,5 M € Nyereség> 1,1 M € Növekedés> 25% évente, az elmúlt 3 évben, a CRM-licenszekből CAS többségi tulajdonos, ill. legnagyobb részvényes az alábbi cégekben (a teljesség igénye nélkül) : CAS Software AG – a készítő

CAS Software AG elismerései 1.CAS – egy innovatív vállalkozás  Top 100 lista tagja Németországban 3 éve szerepel a Top10-ben a leginnovatívabb német középvállalatok között  EU-s IT-díj a genesisWorld CRM-megoldásáért  Második éve sorozatban: CRM best practice Award aranyérmes a CRM-felhasználók szavazatai alapján  ………

Mit kínál a CAS genesisWorld?  Vállalatszintű adatszolgáltatás:  Vevőkről  Érdeklődőkről  Együttműködő partnerekről  Szállítókról  Álláskeresőkről  Kereskedőkről ...  Támogatja a napi irodai munkát:  Tárgyalási időpontok egyeztetése  Projektek, feladatok, események  Címkezelés  Ajánlatok, (kör)-levelek, e- mailek, szerződések,...  telefonbeszélgetések  Értékesítési lehetőségek  …

 Központi adattárolás (Oracle, MS SQL)  Strukturált cím, időpont, feladat, dokumentum, , számla…stb. kezelés és információk  Minden felhasználó gyorsan eléri a munkájához szükséges adatokat  Csatolások segítségével komplex információszolgáltatás  Nagyon felhasználóbarát  Rugalmas beállítási lehetőségek  Standard és rugalmas megoldások a folyamatok kezelésére Mit kínál a CAS genesisWorld?

CAS genesisWorld  Ismertetés  CAS genesisWorld egy vállalatszintű vevői információs rendszer középvállalkozások számára  Rugalmas, könnyen hozzáilleszthető más rendszerekhez  A vállalattal és igényeivel együtt növekszik  Kedvező ár és szolgáltatás  Ajánlott felhasználószám fő

Miben segít a genesisWorld?  A kiemelt vevőket megismerni és a lehető legjobban kiszolgálni (CVM)  Azonnali, helytálló információt szolgáltat  Vevői elégedettséggel nagyobb forgalmat elérni, és mellette időt és pénzt megtakarítani  Még több új vevőt szerezni  Az folyamatban lévő üzletkötések aktuális állapotát megtekinteni  Projektek áttekintésében  A vállalaton belüli csoportmunkák összehangolásában

CAS teamWorks  Ismertetés:  Intranet alapú információs – és kommunikációs platform  Testre szabható felület  Egyszerű kezelés, telepítés és paraméterezés  Kedvező ár és szolgáltatás  Ajánlott felhasználószám 10 fő felett

Miben segít a teamWorks?  A belső vállalati folyamatok hatékony lebonyolításában (pl.:szabadságtervek, anyagbeszerzések)  A költségek és ráfordítások minimalizásában a megosztott információk segítségével  A vállalati információk gyors elérésében minden alkalmazott számára  A vállalati tudás biztosításában  Az alkalmazottak motiválásában

genesisWorld és teamWorks kapcsolat Intranet-Groupware/Portál Belső folyamatok és információk portálja CAS teamWorks Jogosultságok Telefonlisták Résztvevők Folyamatok Képességek Faliújság CRM: Projektek, kampányok, üzleti folyamatok ábrázolása. Rugalmas illeszthetőség és integrálhatóság Események Értékesítési lehetőségek Replikációk ERP-adatok Jelentések Másodpéldányok Projekt Szabadság Címek Naptár Feladatok Dokumentumok Telefonok Keresések CAS Genesis World