A SIKERES PROJEKT-TEVÉKENYSÉGEK RENDSZERTANA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BUDAPEST Budapest Fejlesztési Pólus BUDAPEST INNOPOLISZ Program Benedek Zsolt november 15.
Advertisements

A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A TÁRSADALMI ALAPFUNKCIÓK TÉRBELI RENDSZERE Wood, G.: Stone City, Iowa, 1930, Joslyn Art Museum, Art Institute of Omaha Collect.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
A kormányzat szerepvállalása a kibervédelemben Dr. Rétvári Bence államtitkár Változó környezet, változó biztonság - Kiberfenyegetések kihívásai napjainkban.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
AZ ÚJRAIPAROSÍTÁST TÁMOGATÓ INTÉZMÉNYI KÖRNYEZET
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Rezidensi program Oktató-Mentor-Osztályfőnök Szemszögéből
MUNKAERŐ-PIACI PARTNERSÉG
A TÁRSADALMI ALAPFUNKCIÓK TÉRBELI RENDSZERE Wood, G.: Stone City, Iowa, 1930, Joslyn Art Museum, Art Institute of Omaha Collect.
Környei László elnök HunDidac Szövetség EGER október 11.
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
Microsoft az oktatásban
KNOLL1 Prof.Dr.,Dr.hc. Knoll Imre c.egyetemi tanár, MTA doktor Új törekvések a logisztikai közreműködésben BKF-HFF Kar Logisztika Szakirány II. Budapest,
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA SGTVATI219BAL Dr. Szilágyi Tivadar
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Szilágyi Tivadar egyetemi tanár GTK3185BAN.
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA SGTVT001BC Dr. Szilágyi Tivadar
A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA
Kisvállalkozások alkalmazkodás és versenyképesség Kállay László GKM.
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
© "VERSENYKÉPESSÉG–FEJLŐDÉS–REFORM" konferencia november 7-8 KOMPETENCIA SZÁMVITELI ALAPOK dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r.
TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR projekt 1 A NÖVEKEDÉS ÉS A VERSENYKÉPESSÉG REÁLGAZDASÁGI TÉNYEZŐI Chikán Attila egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem.
Kaffka Margit Általános Iskola
Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott.
PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK A HUMÁNERŐFORRÁS OPERATÍV PROGRAMOKBAN
Informatikai iskolák szakképzési igények és kapacítások
A büntetés-végrehajtási szervezet részvétele
Budapest Investment Zrt. 1 A kistérségek fejlesztéspolitikájának végrehajtói  Polgármesterek  Vállalkozások  Több célú kistérségi társulások – Elnök.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ K ONCEPCIÓ A GAZDASÁG - ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS TEVÉKENYSÉGÉNEK TERVEZÉSÉRE, SZERVEZÉSÉRE ÉS.
„OLYANNAK LÁTOM MAGAM, MINT EGY
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Karancsi Tamás - ügyvezető
Innovatív gazdaságfejlesztési központ Hargita megyében – Hargita Business Center – Vállalkozói inkubátorház.
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Innovatív induló kisvállalkozások izraeli fejlesztési modellje, ennek adaptálása Magyarországon Dr. Turi Márta – Korányi László szeptember.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
„INTERREGIONAL INNOVATION SYSTEM IRIS L00049” c. projekt WP2 MUNKACSOMAG – INTERREGIONÁLIS KKV FEJLESZTÉS IRIS INNOVATÍV ÜZLETI ÖTLET ÉRTÉKELŐ MÓDSZER.
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék VIDÉKBIZTONSÁG Dr. Szilágyi Tivadar GTK3196BAN.
Nemzetközi végrehajtási konferencia Budapest, október 4-5.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
2017. július 5..
VIDÉKBIZTONSÁG Dr. Szilágyi Tivadar
Milyen lesz Székelyföld 2050-ben?
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
CIVILBIZTONSÁG Dr. Szilágyi Tivadar
Kormányzati szektor a vegyes gazdaságokban
A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA
Előadás másolata:

A SIKERES PROJEKT-TEVÉKENYSÉGEK RENDSZERTANA © DR. SZILÁGYI TIVADAR egyetemi tanár Budapest 2010

A SIKERES PROJEKT VÉGREHAJTÁSÁNAK Projektleírási szintek: ELŐLJÁRÓ KÖRNYEZET A SIKERES PROJEKT VÉGREHAJTÁSÁNAK ALAPFELTÉTELEI A projekt legfontosabb ismérvei Projektleírási szintek: projektötlet, projektjavaslat, projekt engedélye-zési dokumentum projektalapítás, projektdokumentum. A projekt-tevékenység: céljai, funkciói, struktúrája, működése, sajátosságai, környezete. EGYÜTTMŰKÖDŐ KÖRNYEZET SZEMBEN ÁLLÓ KÖRNYEZET koncepció munkaerő infrastruktúra morál fegyelem motiváció © DR. SZILÁGYI TIVADAR EGYÉB KÖRNYEZET Budapest, 2009. szeptember

Mottó: „A sikeres vállalkozás, projekt-tevékenység alapfeltételei: Újszerű, modern gondolkodás és innovatív, piacképes koncepció Kvalifikált munkaerő (általános intelligencia, szakmai kompetencia) Korszerű infrastruktúra (számítógép, internet, mobiltelefon, személygépkocsi, stb. ) Morál (erkölcs, etika) Fegyelem Motiváció (erkölcsi, szakmai, anyagi) Bármelyik hiányos vagy hiányzik, akkor nagy valószínűséggel kudarcra vagyunk ítélve!” (Sz. T.)