GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZAKDOLGOZAT a tudományos munka iskolája
Advertisements

Hogyan készítsünk el egy COCO-t???
Kutatási terv.
Készítette: Babinszki Helga TEJ3W9
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Készítette: Magyar Dániel
Hegyes paprika Piaci árviszonyainak vizsgálata Készítette:
Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.
Az EUROSTUDENT V felmérés Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett:
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY 2010.
1 A magyar gazdaság helyzete, perspektívái 2008 tavaszán Dr. Papanek Gábor Előadás Egerben május 7.-én.
Évközi beszámoló Képfeldolgozás csapat 2.
Készítette: Magyar Orsolya
Hogyan írjunk szemináriumi és diplomadolgozatot?
Szakdolgozat címe Készítette: X.Y Miskolci Egyetem
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki nagy örömére… 0. hét.
Gazdasági informatika II.félév
Innovatív HR-modulok fejlesztése
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 24. Készítette: Batár Ádám.
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Készítette :Görög Georgina SZIE-GTK-GVAM 1.évfolyam
Hozam-előrejelzés a gabonatermesztésben
Trofimov Grigorij. - Faanyag beszállítók ár-érték összehasonlítása -Célcsoport: azon vállalkozások, ame- lyek import fenyő fűrészáruval foglalkoz- nak,
Készítette: Hajdú Julianna
Csoportosan elkészített önálló feladat
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
GTK-GVAM I. évf. 4-es csoport.  - A weboldal céljai  - A munkánk hasznossága  - Új módszerek alkalmazása  - Célcsoport ismertetése  - Táblázatok.
Növényökológia gyakorlat Fajok asszociáltságának vizsgálata I.) Az egyes esetek TAPASZTALT gyakorisága 1. táblázat A faj B faj+- +aba+b -cdc+d.
Instrukciók a készítéshez Az irodalomkutatás eredményeit kell hangsúlyozni. (Mi történt eddig, s abból mi állapítható meg.) Az irodalomkutatás eredményeit.
Információrendszer architektúrák I. gyakorlat
Szlovákia az európai integráció útján Vass Ágnes Nemzetközi tanulmányok Pannon Egyetem – Veszprém Témavezető: Dr. Molnár Anna Éva.
Vizsga-dolgozat Téma: orvosi kóderndszerek vagy orvos- biológiai ontológiák (pl. nem tárgyalt kódrendszer ismertetése, előnyei, hátrányai; történelmi fejlődés.
A SZAKDOLGOZAT.
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Tömeggyarapodás hasonlóságelemzése Melyik tápanyag összeállítás lenne a legmegfelelőbb sertések számára, minél nagyobb tömeggyarapodás elérése céljából.
TUDOMÁNYOS ELŐADÁS KÉSZÍTÉSE Kutatásmódszertan
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
Gazdasági Informatika II.
A szaktanácsadás támogatása között
Az epikus művek elemzésének lehetséges szempontjai
Őszi búza vetőmagok összehasonlító elemzésének leírása Kanyó András.
Szent István Egyetem Gazdaság-és Társadalomtudományi Kar Az EU- tagság és a gazdaság fellendülése közötti téves kapcsolat vizsgálata.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Az IKR zrt által forgalmazott II
A menekült gyermekek alapjogi helyzete Magyarországon
A csemegekukorica termesztésének üzemgazdasági elemzése egy integrátor példáján keresztül VIVIEN KEREKES Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Nagytestű kutyák optimális fejlődéséhez szükséges száraztápok összehasonlítása.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Zsigmond Király Főiskola január Szakdolgozat prezentációja Zsigmond Király Főiskola január A szerző neve A SZAKDOLGOZAT CÍME.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
Minta prezentáció a régió és területfejlesztés kurzushoz
A piaci árak alakulása Bevezetés Mi a vizsgált probléma?
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Előadás másolata:

GTK-GVAM 11-es csoport

Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?

1. A körte rövid ismertetése. 2. A körte helyzete Magyarországon. 3. A hazai körte lemaradása az import körtével szemben. 4. A vizsgált célcsoportunk a hazai termelők. 5. Célcsoportunk tud-e hasznot húzni az elemzésünkből?

Szakirodalmi feldolgozás A körte termesztés helye Magyarországon. Főbb importőr országok. Jelenlegi állása a körtének. Jelenlegi probléma vizsgálata. Milyen eredményekre jutottunk?

Anyag és módszer Milyen adatforrásokból dolgoztunk? Milyen függvényeket alkalmaztunk? Milyen elemzési módszereket használtunk? Diagramok elkészítésének módja. „Összefoglalás” munkalap ismertetése.

Eredmények Milyen eredményeket kaptunk az összefoglaló táblázatból? Az összefoglaló táblázat részletes számszerű ismertetése.

Eredmények összefoglalása

Következtetések Az összefoglaló táblázatban kapott piaci árérzet.okainak ismertetése. Fogyasztói szempontok,árak alakulása. Eredmények viszonyulása a szakirodalomhoz. Javaslatok megfogalmazása.

Összefoglalás Eddigi fejezetek összegzése. Elemzési feladat kiválasztása. Különböző piacok árainak összehasonlítása. Adatforrás. Elemzési segédletek. Piaci árérzet tábla

Köszönjük a figyelmet!