Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
S ZOFTVERSZOLGÁLTATÁSOK : B ILINCS VAGY S ZABADULÁS ? Zsoldos Sándor IPR-Insights Consulting & Research.
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Kvantitatív módszerek
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
CRM (Customer Relationship Management)
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
TDM Szakmai Nap november 21.
Az egyed-kapcsolat modell
FEDEZD FEL A NEXEUROPE-ot. A cég Október Adómentes, 7 éves cég Széles piac! Németországban példának okáért a férfiak kétharmada, a nők fele pedig.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Minőségmenedzsment 2. előadás
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
E-beszerzés Bravo csoport.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
A marketing új dimenziója: a geomarketing Kovács András főiskolai tanársegéd Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
8. Az eladásösztönzés.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft február 5.
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Vállalati modellek 2007.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Melyik a legmegfelelőbb lótáp vemhes kancák számára?
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Pogány András stratégiai igazgató
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
9. tétel.
Olaszországi üzleti környezet Spányik Péter - Milánói K.G.Sz.
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Ezek a stratégia elemek sorban
Vállalati terv bemutató
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Üzleti terv bemutatása
A marketinginformációs rendszer
3. osztályban.
A TUDATOS MEGTAKARÍTÓI MAGATARTÁS KORLÁTAI
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel

Sofmap Company Székhely: Tokió, Japán Alapítás: 1987 Tevékenység: Hardware és Software kiskereskedő Üzletek száma: 40 db Online kereskedelem: 1995-től Alkalmazottak száma: >700

Probléma A vásárlók nagy részének nehézséget okoz a számukra legmegfelelőbb termék kiválasztása, ez gátolja az online értékesítést. A vállalatnak volt egy több mint 2 millió vásárlói adatot tartalmazó adatbázisa. Az adatbázisból gyorsan és könnyen kellett volna információhoz jutni. Kellett egy olyan software csomag és hozzá személyzet, akik jól ismerik a vásárlói szokásokat, és az elemzéseket végre tudják hajtani.

Megoldás A Sofmap Company az SPSS Clementine adatbányászati megoldást választotta, mert –könnyű használni, ezáltal a vállalat munkatársai maguk is képesek lesznek az elemzéseket elvégezni, –így időt és pénzt takarítanak meg.

Megoldás Az adatok elemzése után a marketing személyzet osztályokba sorolja a vásárlókat, ez lesz az alapja a „digital lifestyle model”-nek. Az oldalra látogatóknak regisztrálni kell, ez alapján vásárlói profilokat hoznak létre, így a vásárlóknak megfelelően személyre szabják az oldalt A vásárlói profilokat összehasonlítják az előre meghatározott modellel.

Megoldás Az alapján, hogy a vásárló melyik modellbe sorolható be, a vásárlásnál –megjelennek termék ajánlatok a vásárló személyre szabott oldalán, –választhat speciális termékeket ha az oldal bizonyos részére látogat, –ajánlanak neki kiegészítő terméket.

Eredmény Az oldal látogatottsága egy hónap alatt 67%-kal nőtt. (a korábbi 18 millió fő/hónap helyett 30 millió fő/hónap) Az eladások 18%-kal nőttek az előző év azonos időszakához képest. Az eladások éves növekedési rátája 270%-ról 320%-ra nőtt. Mindezt úgy érték el, hogy a marketing kiadásaik nem növekedtek.

Forrás ID=105

Köszönöm a figyelmet!