A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes
Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998 Az L-SOFT Kft. Alapítás: 1992 Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998 Székhelyünk, a fejlesztés bázisa: Nyíregyháza Telephelyeink: Budapest, Téglás Termékünk: PIRAMIS™ humán szakértői rendszer
PIRAMIS™ - Referencia ügyfelek (nem teljes körű) : BorsodChem ZRt – Kazincbarcika - 4000 fő FrieslandCampina Hungária ZRt – Debrecen, Budapest - 1000 fő Groupama Garancia Biztosító ZRt - Budapest - 4500 fő HAJDU vállalatcsoport – Téglás - 850 fő HUNGERIT ZRt. – Szentes - 2000 fő IQSYS ZRT - RÁBA vállalatcsoport – Győr - 3500 fő Michelin Kft – Nyíregyháza, Budapest - 2500 fő TESCO-GLOBAL Áruházak ZRt – Budaörs - 20000 fő TEVA Gyógyszergyár ZRt – Debrecen, Gödöllő - 3000 fő Waberer's International ZRt – Budapest - 4500 fő
V E R S E N Y K É P E S H R
Személyügyi informatika Adat A HR információs rendszer gyűjti, tárolja, elemzi az emberekre, munkájukra, a személyzeti költségekre vonatkozó információkat, melyekről jelentést is készít. Hatékonysága a bemenő adatok minőségétől függ! Információ Adatbázis, hálózat Felhasználó
Vezetői elvárások A professzionális HR adminisztráció működtetése „láthatatlan” üzemmódot követel meg. Vállalatvezetés elvárása: munkajogilag megfelelő, pontos, gyors, hatékony feladatvégzés. A gördülékenység előfeltétele a megfelelően definiált működési keretek, validált háttérfolyamatok, jól szervezett, logikus ügyvitel. A fentiek teljesülése után, illetve ezek megvalósulását támogatva lehet teret adni a személyügyi informatikának.
Ügyfél által támasztott elvárások: Felkészült szakemberek Naprakész jogszabálykövetés Felkészült, gyors Helpdesk Minőségbiztosítás, minőségirányítás Nemzetközi standardok támogatása
PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer
PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer Sokszor kérdezik, miért szakértő? Tulajdonságai túlmutatnak egy egyszerű bérszámfejtő programon… Közel 20 éves fejlesztői munka eredménye – egységes üzleti logika alapján felépülő rendszer A továbbfejlesztéseknél nagyvállalati ügyfeleink összetett igényrendszerét is figyelembe kell vennünk Eredmény: naprakész, minden igényt kielégítő funkcionalitás Egyedi, a gyakorlatban kiválóan megfelelt projektgyakorlat a bevezetéseknél Jogszabályi előírások – naprakész Beépített helyzetérzékeny automatizmusok – pl. Munka Törvénykönyve szerinti ellenőrzések és figyelmeztetések
Adatkapcsolatok – Integráció és interfész
„Egy gombnyomás, és…” Adat- bevitel Adat- HRIS strukturálás Analitika „Egy gombnyomás, és…” Hisztorika Adat- bevitel Paraméterezhető- ség Adat- strukturálás HRIS (PiramisTM) Adatelemzés Adat- feldolgozás Eredmény
Integrált moduláris alrendszer működés PIRAMISTM humán szakértői rendszer INTEGRÁLT munkaidő-kezelés, tervezés INTEGRÁLT bérügyvitel, HR INTEGRÁLT vezetői információs rendszer INTEGRÁLT vállalkozói elszámolások /INTERFÉSZEK a beléptető, VIR, főkönyvi rendszerekhez
VEZETŐI INFORMÁCIÓK MUNKAIDŐ-KEZELÉS Adatbetöltés beléptető rendszerből, VIR-ből, ERP-ből VEZETŐI INFORMÁCIÓK MUNKAIDŐ-KEZELÉS
Integráció a kompenzációt érintő adatok esetében
PIRAMISTM általános ismérvei Adat-, ezáltal információ történeti követés Beépített törvényi automatizmusok Munkafolyamat támogatás Széleskörű funkcionalitás, paraméterezhetőség Multidimenziós felületek, lekérdezések Felhasználó által, felület oldalon, definiálható listák Összesített adatok analítikus lekérdezése Kinyert adatok exportálási lehetősége más irodai alkalmazásokba (word, xls, html)
Technológiai és szakmai jellemzők Hatékonyság, adatbiztonság, nyílt architektúra, menedzselhetőség, egységes felhasználói felület, rugalmasság, integráltság Finoman szabályozható jogosultsági rendszer Felhasználói tevékenységek monitorozása
Technológiai és szakmai jellemzők II. Egyedi munkafolyamatokhoz kialakítható menürendszer Vállalati sajátosságoknak megfelelően átnevezhető fogalmak Elektronikusan tárolt dokumentumok becsatolása Bizonylati elv alkalmazása Dokumentumformátumok, sablonok kezelése
Általános jellemzők Nincs adatduplikáció Időbélyeg, történetiség (pl. adatrögzítés időben előre) Adatok analitikus lekérdezése Adatbetöltés külső rendszerből
Általános jellemzők II. Munkafolyamat támogatottság Széles körű funkcionalitás A nagyszámú beépített, széles körűen paraméterezhető lekérdezések mellett a felhasználó tetszőleges adattartamú, szabad formátumú listákat is létrehozhat
Általános jellemzők III. Multidimenziós felületek, lekérdezések Beépített automatizmusok (pl. MT figyelés - Munkaidő rögzítés) Csoportmunka támogatás - az időigényes tevékenységek csoportos végrehajtásának támogatására általánosan alkalmazott a folyamatvezérlési technológia A rendszerben tárolt adatok kinyerése más irodai alkalmazásoknak megfelelő formátumokban
Kérdések - Válaszok
Köszönöm a figyelmüket! Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes További cég és termékismertető: www.lsoft.hu