A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
Intranet portál bemutató
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Önkormányzati informatika ASP alapokon
A vevői igényekre formált informatikai innováció
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Integrált ügyviteli rendszer
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
ENERGIAIRÁNYÍTÁSI SZABVÁNYOK
Czeglédi László Integrált tartalomszolgáltatás megújult környezetben
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Aleva István, L-SOFT KFT április 18.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Projektindítási, dokumentálási és portfoliószintű költségkövetési feladatok támogatása az EPM.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Comfort Bérelszámolási Szoftverünket
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Statisztika, kutatásmódszertan I.
Hatékony HR költség-tervezés a válság idején
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
KÖVETELÉSKEZELÉS - SZOFTVERES MEGOLDÁSOK Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató.
A Microsoft Dynamics NAV rendszerre építve, egy egységes gazdálkodási rendszer: KÖZÜGY Közigazgatási Önkormányzati Ügyvitel |
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Fejlesztés Menedzser ismertető I.rész1 Fejlesztés Menedzser verzió Kibocsátva:
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Az ügyfél és a könyvvizsgáló informatikai együttműködésének gyakorlati kérdései Viczkó Péter.
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
GreenBox A Program működésének főbb jellemzői:   Önálló működés, önálló nyilvántartás és adatküldés   a törvényben előírt analitikus nyilvántartás.
Integra Zrt. Budapest, 1037 Kiscelli utca 104.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
2003. A környezeti helyzetfelméréstől a környezetirányítási rendszer auditálásáig Dr. Szegh Imre.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
Önkormányzati ASP Központ felállítása projekt
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Előadó: Kovács Gábor DocuScan Kft. Nagymennyiségű dokumentum feldolgozása a gyakorlatban.
SIGNUM ….. Fejlesztési dokumentumokat kezelő rendszer Dr. Fenyő Róbert Ügyvezető igazgató.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
INNOTRANSZ Mérnöki Iroda Kft. – Informatikai megoldások a környezetvédelemben Nyilvántartás informatikai megoldása a Fémtörvényhez Dr. Romhányi Gábor INNOTRANSZ.
Microsoft alapú VIR megoldás az egyetemeken Lénárt Marcell.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Magyar Helga, Aleva István
Első az ügyfél, de hogy érem el?
vállalatirányítási rendszer Moduláris szervezése
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes

Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998 Az L-SOFT Kft. Alapítás: 1992 Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998 Székhelyünk, a fejlesztés bázisa: Nyíregyháza Telephelyeink: Budapest, Téglás Termékünk: PIRAMIS™ humán szakértői rendszer

PIRAMIS™ - Referencia ügyfelek (nem teljes körű) : BorsodChem ZRt – Kazincbarcika - 4000 fő FrieslandCampina Hungária ZRt – Debrecen, Budapest - 1000 fő Groupama Garancia Biztosító ZRt - Budapest - 4500 fő HAJDU vállalatcsoport – Téglás - 850 fő HUNGERIT ZRt. – Szentes - 2000 fő IQSYS ZRT - RÁBA vállalatcsoport – Győr - 3500 fő Michelin Kft – Nyíregyháza, Budapest - 2500 fő TESCO-GLOBAL Áruházak ZRt – Budaörs - 20000 fő TEVA Gyógyszergyár ZRt – Debrecen, Gödöllő - 3000 fő Waberer's International ZRt – Budapest - 4500 fő

V E R S E N Y K É P E S H R

Személyügyi informatika Adat A HR információs rendszer gyűjti, tárolja, elemzi az emberekre, munkájukra, a személyzeti költségekre vonatkozó információkat, melyekről jelentést is készít. Hatékonysága a bemenő adatok minőségétől függ! Információ Adatbázis, hálózat Felhasználó

Vezetői elvárások A professzionális HR adminisztráció működtetése „láthatatlan” üzemmódot követel meg. Vállalatvezetés elvárása: munkajogilag megfelelő, pontos, gyors, hatékony feladatvégzés. A gördülékenység előfeltétele a megfelelően definiált működési keretek, validált háttérfolyamatok, jól szervezett, logikus ügyvitel. A fentiek teljesülése után, illetve ezek megvalósulását támogatva lehet teret adni a személyügyi informatikának.

Ügyfél által támasztott elvárások: Felkészült szakemberek Naprakész jogszabálykövetés Felkészült, gyors Helpdesk Minőségbiztosítás, minőségirányítás Nemzetközi standardok támogatása

PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer

PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer Sokszor kérdezik, miért szakértő? Tulajdonságai túlmutatnak egy egyszerű bérszámfejtő programon… Közel 20 éves fejlesztői munka eredménye – egységes üzleti logika alapján felépülő rendszer A továbbfejlesztéseknél nagyvállalati ügyfeleink összetett igényrendszerét is figyelembe kell vennünk Eredmény: naprakész, minden igényt kielégítő funkcionalitás Egyedi, a gyakorlatban kiválóan megfelelt projektgyakorlat a bevezetéseknél Jogszabályi előírások – naprakész Beépített helyzetérzékeny automatizmusok – pl. Munka Törvénykönyve szerinti ellenőrzések és figyelmeztetések

Adatkapcsolatok – Integráció és interfész

„Egy gombnyomás, és…” Adat- bevitel Adat- HRIS strukturálás Analitika „Egy gombnyomás, és…” Hisztorika Adat- bevitel Paraméterezhető- ség Adat- strukturálás HRIS (PiramisTM) Adatelemzés Adat- feldolgozás Eredmény

Integrált moduláris alrendszer működés PIRAMISTM humán szakértői rendszer INTEGRÁLT munkaidő-kezelés, tervezés INTEGRÁLT bérügyvitel, HR INTEGRÁLT vezetői információs rendszer INTEGRÁLT vállalkozói elszámolások /INTERFÉSZEK a beléptető, VIR, főkönyvi rendszerekhez

VEZETŐI INFORMÁCIÓK MUNKAIDŐ-KEZELÉS Adatbetöltés beléptető rendszerből, VIR-ből, ERP-ből VEZETŐI INFORMÁCIÓK MUNKAIDŐ-KEZELÉS

Integráció a kompenzációt érintő adatok esetében

PIRAMISTM általános ismérvei Adat-, ezáltal információ történeti követés Beépített törvényi automatizmusok Munkafolyamat támogatás Széleskörű funkcionalitás, paraméterezhetőség Multidimenziós felületek, lekérdezések Felhasználó által, felület oldalon, definiálható listák Összesített adatok analítikus lekérdezése Kinyert adatok exportálási lehetősége más irodai alkalmazásokba (word, xls, html)

Technológiai és szakmai jellemzők Hatékonyság, adatbiztonság, nyílt architektúra, menedzselhetőség, egységes felhasználói felület, rugalmasság, integráltság Finoman szabályozható jogosultsági rendszer Felhasználói tevékenységek monitorozása

Technológiai és szakmai jellemzők II. Egyedi munkafolyamatokhoz kialakítható menürendszer Vállalati sajátosságoknak megfelelően átnevezhető fogalmak Elektronikusan tárolt dokumentumok becsatolása Bizonylati elv alkalmazása Dokumentumformátumok, sablonok kezelése

Általános jellemzők Nincs adatduplikáció Időbélyeg, történetiség (pl. adatrögzítés időben előre) Adatok analitikus lekérdezése Adatbetöltés külső rendszerből

Általános jellemzők II. Munkafolyamat támogatottság Széles körű funkcionalitás A nagyszámú beépített, széles körűen paraméterezhető lekérdezések mellett a felhasználó tetszőleges adattartamú, szabad formátumú listákat is létrehozhat

Általános jellemzők III. Multidimenziós felületek, lekérdezések Beépített automatizmusok (pl. MT figyelés - Munkaidő rögzítés) Csoportmunka támogatás - az időigényes tevékenységek csoportos végrehajtásának támogatására általánosan alkalmazott a folyamatvezérlési technológia A rendszerben tárolt adatok kinyerése más irodai alkalmazásoknak megfelelő formátumokban

Kérdések - Válaszok

Köszönöm a figyelmüket! Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes További cég és termékismertető: www.lsoft.hu