Az ISZAM szak párhuzamos akkreditációs folyamatának jelenlegi állapota (szerzők??) 2011.01.24. Gödöllő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
Advertisements

DPR adatok megjeleníthetősége és tartalmi implementációja az AVIR-ban Ahmed Vivien controller, MISKOLCI EGYETEM AVIR-DPR workshop, július 4.
Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy •címe: Digitális képanalízis •szakirányos tárgy •neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) •előadó és gyakorlatvezető:
Hipotézis  Konklúzió? Elkerülhetetlen • az önálló, • alulról építkező, • szabványos megoldási kísérletek kialakítása, • illetőleg a folyamatos érdekegyeztetés…
Gazdasági Informatika Tanszék
Szakmai gyakorlat és tantárgy elfogadtatások 2012/2013-as tanévre
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
INNOCSEKK 156/2006 ONLINE SZAKÉRTŐI KERETRENDSZER FEJLESZTÉSE Developing an online expert system generator Készítette: Gerendás László, ISZAM III. Szent.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Online hasonlóságelemzések: Inkonzisztenciák feltárása különböző földérték- kategóriák kapcsán Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás: my-X.hu Hírlevél) 2007.
E-quilibrium Automated derivation of fact-based strategies for policy making Tény-alapú szakpolitikák automatikus levezetése Pitlik László, SZIE Gödöllő.
Matematika II. 3. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2010/2011. tanév Műszaki térinformatika ágazat tavaszi félév.
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
A BSC tantervek várható struktúrája szakok, képzések a hallgatóknál – ETR3 A hallgató jelentkezik a felvételi tájékoztatóban meghirdetett szakra, és felveszik.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
A projekttervezés első lépései
1 Munkatársi képzések a Debreceni Egyetemen HEFOP / /1.0 A képzési programmal és annak megvalósításával kapcsolatos akkreditációs.
Készítette: Magyar Orsolya
Etikai vétségek elemzése
Pitlik László, Pető István; SZIE GMI GINT1 A számvitelszervezés újszerű informatikai aspektusai SZIE GTK, Pénzügy-számvitel Szakirány Gödöllő, 2004.
Gyanúgenerálás HR-kockázatok minimalizálása érdekében hasonlóságelemzéssel Pitlik László SZIE Gödöllő, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, TATA Kiválósági.
(e)(i)HEM&XXL Hírgenerálás, kistérségi mintapéldán keresztül bemutatva.
Online hasonlóságelemzések: Online hasonlóságelemzések: Tapasztalatok elítéltek képzésének engedélyezése kapcsán Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás: My-X.hu.
I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
Hasonlóságelemzés COCO használatával
Info-Periszkóp Mezőgazdasági külső információs rendszer fejlesztési tapasztalatai Pető István – Szent István Egyetem, Gödöllő Gazdasági Informatika Tanszék.
Az eFARMER projekt és kapcsolódása a magyar agrárgazdasághoz Dr. Pitlik László SZIE Gazdasági Informatika Tanszék KKVE Budapest, január 21.
Bázisérték, monitoring avagy szemléletváltás a vidékfejlesztési döntések előkészítésében Pitlik László, Horváth Henrietta, SZIE Gödöllő 9. MY-X szeminárium:
Online kommunikáció nappalos és levelezős tananyagok BA KMT II. Pitlik László, SZIE, GTK Gödöllő 2008 ősz INNOCSEKK 156/2006, ill. INNOCSEKK 438/2006.
I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet XXX. Jubileumi OTDK Közgazdaságtudományi Szekció.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
Az e-portfólió Személyes tapasztalataim az EKF-en
Hurokszerkesztéses szimplex módszer
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
2005 február 7Dr. Tánczos László BME EISZK1 Az oklevélmelléklet készítő program alkalmazásának előkészítése Tánczos László igazgatóhelyettes az Oktatási.
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
2012. január 25. Rozsnyai Krisztina 1 A felsőoktatás minőségbiztosítása Európában – a minőségbiztosítás és a nemzetköziesedés Rozsnyai Krisztina MAB Magyar.
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Az új pénzmosási törvény alkalmazásának gyakorlati tapasztalatai a biztosítóknál.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék
Hibák, pozitívumok Szerző, dátum, helyszín? A háttér jól passzol a témához, de ott elég lenne a szürke- árnyalatos effekt a színek helyett… Nem az előrejelzésről.
2014. november november november 18.1.
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
INTÉZMÉNYI KÖR NYILVÁNTARTÁS AKKREDITÁCIÓ ENGEDÉLYEZÉS.
1 Felsőoktatási intézményi akkreditáció 2006/2007 Dr. Vámosi Tamás Egyetemi adjunktus PTE FEEK Andragógia Intézet.
INNOCSEKK 156/2006 Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Egyetemi Tudományos Diákköri Konferencia november 24. Készítette: Vrabély.
Adatvizualizáció Segédanyag a Gazdasági informatika tárgyához
Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy címe: Digitális képanalízis szakirányos tárgy neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) előadó és gyakorlatvezető:
Működő képzések akkreditációja A jó gyakorlat elemei Szántó Tibor A MAB főtitkára január 22.
Paradigmaváltás lehetősége és szükségszerűsége az oktatásban Pitlik László My-X kutatócsoport Magyar Tudomány Ünnepe Gödöllő.
Fejlesztések, változások a kérvény modulban. Részletfizetési kérvény változások Új rendszerparaméter: PU_RKERVENYEZETTKIRASBEFIZETES S zabályozza, hogy.
Javaslatok a látogató bizottságok munkájához Temesi József LB-elnök, P18.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a felnőttképzési akkreditációról Torma Gabriella FAT titkárságvezető.
Mezőgazdasági szaktanácsadás online támogatással: Területválasztási szaktanácsadás tesztüzemi,illetve szimulációs adatok alapján on-line benchmarkingtesztüzemi.
e-Portfólió bemutatása hallgatók számára
Földmegfigyelés és objektivitás Pitlik László, SZIE Gödöllő GTK TKI ITT Budapest,
Innovációs menedzserképzés (30 órás verzió) Pitlik László SZIE Gödöllő / INNOREG-KMRIÜ
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
A MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI RENDSZERT TÁMOGATÓ SZOFTVEREK FELADATAI Adatbázisok Word dokumentumok PDF dokumentumok HTML dokumentumok Szövegszerkesztés Szövegszerkesztés.
KISTÉRSÉGI szennyvíztelep-kezelő képzés 2004 (3 napos) "Üvegház"-2001 Bt Budapest, Berend u. 3. OKÉV nyilvántartási szám:
Szakiskolai fejlesztési program
Az ISO 9001 jelenlegi helyzete
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

Az ISZAM szak párhuzamos akkreditációs folyamatának jelenlegi állapota (szerzők??) Gödöllő

Tartalomjegyzék A MAB dokumentumok ‘újra’-értelmezése Tranzakció-szintű adatok Az önértékelés elkészítésének folyamata Jelenlegi helyzet

A MAB dokumentumok ‘újra’-értelmezése Amennyiben szükséges rosszként értelmezzük az önértékelést magát, akkor nyilván a minél előbb túllenni rajta attitűd uralkodhat el az önértékelés készítőjén, azonban ezen elvekre tekinthetünk úgy is, mint a minőségbiztosítás bástyájára, a kibernetikus egyetemhez vezető út első lépcsőjére:

Tranzakció-szintű adatok A már korábban is tranzakciós szinten kezelt (az ISZAM szakkal kapcsolatos) adatok konszolidálása, a MAB dokumentumokban nem részletezett adatigények táblázatainak (proaktív fejlécekkel való kiegészítés) feltöltése az előzőleg naplószerűen gyűjtött adatok alapján, a proaktív fejlécek nem mások, mint a táblázatban feltüntetett értékek bizonyíthatósága

Az önértékelés elkészítésének folyamata A folyószöveges fejezetek tranzakciós táblázatokkal való alátámasztása, azon fejezetek, melyek kitöltéséhez szükséges adatok már rendelkezésre állnak, elkészültek, emellett a további fejezetek megírásához szükséges adatok beszerzése van folyamatban

Jelenlegi helyzet MAB dokumentum kiegészítés: ISZAM önértékelés aktuális állapota: ISZAM képzési és kimeneti követelményei: A munka során felmerült kérdések: Az ISZAM képzés személyi feltételei: Az ISZAM képzés tartalma: Az ISZAM képzés tudományos háttere: A (C)SWOT analízis kapcsán felmerülő problémák: Az ISZAM kapcsolati formái: A NEPTUN-ból történő adatbekéréssel (mennyi kredit és tantárgy kapcsolódik dinamikusan egy-egy oktató nevéhez) kapcsolatos problémák: A NEPTUN-ból történő adatbekéréssel (kreditszámítás oktatónként) kapcsolatos ajánlás: A további adatbekérési igény:

Kapcsolatok