Az ISZAM szak párhuzamos akkreditációs folyamatának jelenlegi állapota (szerzők??) Gödöllő
Tartalomjegyzék A MAB dokumentumok ‘újra’-értelmezése Tranzakció-szintű adatok Az önértékelés elkészítésének folyamata Jelenlegi helyzet
A MAB dokumentumok ‘újra’-értelmezése Amennyiben szükséges rosszként értelmezzük az önértékelést magát, akkor nyilván a minél előbb túllenni rajta attitűd uralkodhat el az önértékelés készítőjén, azonban ezen elvekre tekinthetünk úgy is, mint a minőségbiztosítás bástyájára, a kibernetikus egyetemhez vezető út első lépcsőjére:
Tranzakció-szintű adatok A már korábban is tranzakciós szinten kezelt (az ISZAM szakkal kapcsolatos) adatok konszolidálása, a MAB dokumentumokban nem részletezett adatigények táblázatainak (proaktív fejlécekkel való kiegészítés) feltöltése az előzőleg naplószerűen gyűjtött adatok alapján, a proaktív fejlécek nem mások, mint a táblázatban feltüntetett értékek bizonyíthatósága
Az önértékelés elkészítésének folyamata A folyószöveges fejezetek tranzakciós táblázatokkal való alátámasztása, azon fejezetek, melyek kitöltéséhez szükséges adatok már rendelkezésre állnak, elkészültek, emellett a további fejezetek megírásához szükséges adatok beszerzése van folyamatban
Jelenlegi helyzet MAB dokumentum kiegészítés: ISZAM önértékelés aktuális állapota: ISZAM képzési és kimeneti követelményei: A munka során felmerült kérdések: Az ISZAM képzés személyi feltételei: Az ISZAM képzés tartalma: Az ISZAM képzés tudományos háttere: A (C)SWOT analízis kapcsán felmerülő problémák: Az ISZAM kapcsolati formái: A NEPTUN-ból történő adatbekéréssel (mennyi kredit és tantárgy kapcsolódik dinamikusan egy-egy oktató nevéhez) kapcsolatos problémák: A NEPTUN-ból történő adatbekéréssel (kreditszámítás oktatónként) kapcsolatos ajánlás: A további adatbekérési igény:
Kapcsolatok