BENKŐ PÉTER VANNAK-E KULTURÁLIS RÉGIÓINK?
-A méréseknél a KSH jelentéseit vesszük alapul. -Lehetséges mutatók: -a mezorégiók különböző fokú iskoláin tanuló diákok – nem -a közkönyvtárak – nem -múzeumok – nem -színházak – igen -filmszínházak – igen, éves bontásban -iskolázottsági szint – igen félévtizedenként lebonyolított nép- számlálások és mikrocenzusok. - Tendencia: két évtized átlagai.
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK ÁTLAGOS ISKOLÁZOTTSÁGI SZINTJE ÉS SORRENDJE 1990-BEN ÉS 1995-BEN Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK ÁTLAGOS ISKOLÁZOTTSÁGI SZINTJE ÉS SORRENDJE 2001-BEN ÉS 2006-BAN Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK FAJLAGOS FILMSZÍNHÁZ LÁTOGATÁSÁNAK SZINTJE ÉS SORRENDJE 1990 ÉS 1999 KÖZÖTT Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK FAJLAGOS FILMSZÍNHÁZ LÁTOGATÁSÁNAK SZINTJE ÉS SORRENDJE 2000 ÉS 2009 KÖZÖTT Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK FAJLAGOS SZÍNHÁZ LÁTOGATÁSÁNAK SZINTJE ÉS SORRENDJE 1990 ÉS 1999 KÖZÖTT Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK FAJLAGOS SZÍNHÁZ LÁTOGATÁSÁNAK SZINTJE ÉS SORRENDJE 2000 ÉS 2009 KÖZÖTT Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK KULTURÁLIS FEJLETTSÉGÉNEK SZINTJE ÉS SORRENDJE 1990 ÉS 1999 KÖZÖTT Alacsony Közepes Magas
A KÖZÉPSZINTŰ TERÜLETI EGYSÉGEK KULTURÁLIS FEJLETTSÉGÉNEK SZINTJE ÉS SORRENDJE 2000 ÉS 2009 KÖZÖTT Alacsony Közepes Magas
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!