A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÉRDEKELLENTÉTEK A BALKÁN KÖZLEKEDÉSI ELÉRHETŐSÉGÉBEN
Advertisements


Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
A MABISZ és a fogyasztók I.MABISZ szervezeti átalakulása: érdekképviselet szint szakmai kompetenciaközpontok.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Vállalati Tanácsadás Program Közép-Dunántúli Régió.
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
Tóthné Temesi Kinga Szombathely,
SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI ÜZLETÁG
Magyarországi vasúti személyszállítás helyzete, fejlesztésének iránya Fókuszban a kelet-nyugati szállítás fejlesztése. Kínálatjavítási lehetőségek a.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Makromolekulák_2010_11_ 23 Simon István. N-terminális 5pti: BOVINE PANCREATIC TRYPSIN INHIBITOR.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
A HULLADÉKKÁ VÁLT GÉPJÁRMŰVEK KEZELÉSE AZ ALCUFER KFT.-NÉL
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Az Urbanizáció És Városaink Tankönyv:
Az urbanizáció és városaink
Aszociációs kolloidok, micellaképződés
NYITOTT KAPUK október 22. SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM GYŐR
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A MÁV Pályavasúti Üzletág EU-konform szervezete és szolgáltatásai
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
Társadalmi szervezetek elhelyezése
A évi demográfiai adatok értékelése
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Kiegészítés a Minőségbiztosítás II. oktatási segédlethez (BSC) A 2. konzultáción kiemelt diasorszámok: 7-10, 17,18-23,31,34-44,59,66,75-82,85-86,88- 90, ,
Kalkuláció 13. feladat TK 69. oldal.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása Szabó Péter János BME Anyagtudomány és Technológia Tanszék Anyagvizsgálat a gyakorlatban (AGY 4) 2008.
A szemcsehatárok tulajdonságainak tudatos módosítása
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
Magyar Államvasutak Rt.
A magyar gazdaság- és közlekedéspolitika helyzete és fejlesztése
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai
Vasútfejlesztési tervek a két világháború között Magyarországon
Példák I. Viszonyszám számítás.
7. Házi feladat megoldása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.
Szabó Márton Kopint –Tárki Zrt. ELÁRASZTJA A MAGYAR PIACOT AZ IMPORT ÉLELMISZER ?
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Comenius Logo (teknőc).
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Topográfiai gyakorlatok Magyarország
ERKÖLCS ÉS JOG …………………………………………………………….…..…4 A jog …………………………………………………..…………………5 A jogrendszer és a jogágak, jogszabályok kapcsolata …………………..6 A MAGYAR.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Megalakult a csoki-fogyi klub Nagykállóban
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Magyarország névanyag
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
TÁMOP F-14/1/KONV b. Pályaorientációs szolgáltatások alprogram Projektzáró rendezvény, Görög Márta.
Bozsik regionális rendszer
Készítette: Koleszár Gábor
OTP Bank Bozsik Egyesületi Program
Előadás másolata:

A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai Lepesi Zoltán László igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest lepesiz@mav.hu

TÖRTÉNETI KITEKINTÉS-I Széchenyi vasútfejlesztési javaslatai Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009

A fiumei vasút reformkori tervei Erdősi Ferenc • 2009

A trieszti és fiumei vasút Az osztrák birodalom érdekeinek érvényesülése az önkényuralom idején Trieszt előnyben részesítése A fiumei vasút késleltetése Erdősi Ferenc • 2009

Első vasútépítések Erdősi Ferenc • 2009

Az Alföld-Fiume vasút megépült és tervezett szakaszai, a fiumei gyorsvasút útvonala 1914-ben Erdősi Ferenc • 2009

Épülő Vasútvonalak Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009

Megvalósult vasútépítések Mohács – Pécsi Vasút Pécs – Barcsi Vasút Báziás Hatása a térségre Erdősi Ferenc • 2009

A Közép- (és Nyugat-)Balkán felé irányuló vasút tervváltozatai A Nyugat- és Közép-Balkán felé vezető fővonalak kötegelésének Thaly-féle terve. A zimonyi vasút eredeti terve és a megvalósított vonal Erdősi Ferenc • 2009

Magyarország vasúti teherforgalmának alakulása irányok szerint 1913-ban Erdősi Ferenc • 2009

Jelen Erdősi Ferenc • 2009

BUDAPESTI TERÜLETI KÉPVISELET 15 Tornanádaska Hidasnémeti 94 Sátoraljaújhely Rudabánya 90 Záhony Ipolytarnóc Putnok 98 Bánréve 95 80c 92 111 Somoskőújfalú Ózd K.barcika Sajóecseg Kisvárda Mezőzombor Drégelypalánk Szerencs Mátranovák Homokterenye 119 Vásárosnamény 78 118 Salgtrján Tokaj Rajka Balassagyarmat Görögszállás 116 80c Mátészalka 113 Diósjenő 75 Kisterenye 83 Nyékládháza Nyíregyháza Kocsord Zajta 76 78 Mátramindszent 87 89 117 Tiszalök Nagykálló 115 Szob 81 Eger Nyírbátor 114 Csenger Hegyeshalom 88 Mosonszolnok Vác Gyöngyös 84 87a 80 Mezőcsát Tiszapalkonya 100 Ágerdőmajor 1 Almásfüzitő Dorog Esztergom 70 Galgamácsa 109 112 Füzesabony 110 Sopron Bősárkány 1 4 Tokod Hatvan 85 Győr Komárom 71 Kál- Kápolna 108 Ohat- Pusztakócs Apafa Nyíradony Harka Csorna 2 77 80a Vámosgyíörk 108 Gysev 8 Győrszabadhegy BUDAPESTI TERÜLETI KÉPVISELET Tóvároskert Aszód Tiszafüred 105 Nyírábrány Rábapordány Szil-Sopronnémeti Győrszemere Nyúl Tatabánya 86 10 11 Kisbér Kecskéd Környe 82 15 1 103 100 Sáránd 107 16 14 13 12 Oroszlány 102 Kőszeg V.varsány Bakonysárkány Létavértes 18 13 5 120a Püspökladány Ujszász Celldömölk Pápa 11 30a 106 20 Kisújszállás Karcag 101 Nagykereki Porpác Boba Zirc Szolnok Szajol Hajmáskér Sárpentele Székesfehérvár 100a Cegléd 128 21 Ajka Börgönd P.szabolcs 150 Tiszatenyő Szeghalom Biharkeresztes 17 25 Veszprém 27 Ipartelepek Polgárdi- 44 142 Csajág 120 Ukk 20 145 Mezőtúr 127 Körmend Vasvár Balatonfőkajár 45 40 Kunszentmiklós- Tass Kőrösnagyharsány Szentgotthárd 21 26 Balatonfüred Z.grót 24 29 Lepsény Kecskemét 130 Gyoma Vésztő 22 25 Zalaszentiván Tapolca Sárbogárd Dunaújváros 150 Lakitelek 125 127 Zalalövő 43 Mezőfalva Fülöpszállás Siófok 145 146 Szarvas 129 Békés Kötegyán Hodos Bajánsenye Zalaegerszeg Keszthely 30 Rétszilas 152 Törökfáj Ic716 Kunszentmárton Kisszénás 126 Murony Fonyód Kondoros Békéscsaba Fenékpuszta 151 147 Rédics 49 42 148 149 147a 128 Gyula Lenti 23 Pötréte B.szentgyörgy 48 17 Tamási Pincehely Paks Kiskunfélegyháza Szentes 135 39 Dunapataj Kiskőrös 30 Kétegyháza 35 130 Orosháza 120 36 40 Kalocsa 153 Nagykanizsa 37 Kiskunmajsa 140 Hódmezővásárhely Dombóvár -alsó 46 Kiskunhalas 155 121 125 Battonya Lökösháza Murakeresztúr 60 Somogyszob Kaposvár Dombóvár Szekszárd 135 130 41 150 Mezőhegyes 40 Gyékényes 38 Nagyatád Godisa 47 50 Baja Komló Bátaszék Makó 154 Röszke 121 Kelebia Szentlőrinc 60 64 Bácsalmás 61 65 Barcs Siklós Mohács 65 Középrigóc Sellye Villány 62 Magyarboly 66 Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009

MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest Köszönöm Figyelmüket! Lepesi Zoltán László Igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest 1087 Budapest, Kerepesi út 3. +36-1-3137214 +36-30-6375077 lepesiz@mav.hu Erdősi Ferenc • 2009

Erdősi Ferenc • 2009