Országos kompetencia mérés 2008. A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
TIMSS 2007.
MTA - SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia Eger, november 7-9. A természettudományos tudás és alkalmazásának.
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Tájékoztató a 2009/2010. tanévi beiskolázásról. Írásbeli felvételi vizsgákról A 9. évfolyamra történő beiskolázás esetében a felvételi kérelmekről: Vagy.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
A szociális képességek fejlesztése módszertana
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
Országos kompetenciamérés
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Kompetenciamérés – Salgótarján
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Pályaválasztási szülői értekezlet
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Országos kompetencia mérés 2008

A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában feladatlapokkal  szövegértésből  matematikából  A 4. évfolyamok lapjait nem javítják központilag, a többit igen.  Emellett önkéntes kitöltés alapján családi kérdőívet is kérnek névtelenül a család helyzetéről. Ebből számolják a családi háttérindexet

6.évfolyam

A képességeloszlás néhány jellemzője A tanulók képességeloszlása az Önök telephelyén és azokban a részpopulációkban, amelyekbe Önök is tartoznak

Átlageredmény a Családi háttérindex tükrében

Képességeloszlás Az országos eloszlás, valamint a tanulók eredményei a községi általános iskolai telephelyeken és az Önök telephelyén

6. évfolyam

A képességeloszlás néhány jellemzője

Átlageredmény a Családi háttérindex tükrében

Képességeloszlás Az országos eloszlás, valamint a tanulók eredményei a községi általános iskolai telephelyeken és az Önök telephelyén

8.évfolyam

A képességeloszlás néhány jellemzője A tanulók képességeloszlása az Önök telephelyén és azokban a részpopulációkban, amelyekbe Önök is tartoznak

Átlageredmény a Családi háttérindex tükrében

Képességeloszlás Az országos eloszlás, valamint a tanulók eredményei a községi általános iskolai telephelyeken és az Önök telephelyén

8.évfolyam

Átlageredmény a Családi háttérindex tükrében

Képességeloszlás Az országos eloszlás, valamint a tanulók eredményei a községi általános iskolai telephelyeken és az Önök telephelyén

Köszönöm a figyelmüket !