Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője 2013. április 24.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
A hatályos és a január 1-jén hatályba lépő közbeszerzési szabályozás
Új közbeszerzési törvény évi CVIII.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Etikai Kódex.
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Nyilvánossági és tájékoztatási kötelezettségek Ékes Gyula, Váti Nonprofit Kft. Mátészalkai Területi Iroda Információs nap magyar partnerek részére, Békéscsaba.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM november 19.
DPR kommunikáció alapelvei
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Tranzit foglalkoztatás a Civil Nonprofit Kft-nél
Közönségkapcsolat (public relations)
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Franchise márka és a személyes márka összefüggései.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Egyéni döntések a szervezetben
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
MNB felügyeleti integráció
Az eseményszervezés formái, eszközei
Szervezeti kultúra Definíció: a szervezet tagjai által elfogadott közösen értelmezett előfeltevések, értékek, meggyőződések, hiedelmek rendszere Hofstede:
Bauer András - Berács József:
TSZVSZ konferencia Vecsés 1 Minősített kivitelezők az építéstechnikai tűzvédelem területén Előadó: Dr. Bánky Tamás.
Sponsorare necesse est
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
Minőség menedzsment 6.előadás
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
TERÜLETI PAKTUM. A PAKTUM BEMUTATÁSA szeptember 25-én aláírták a Területi Foglalkoztatási és a Társadalmi Integráció a Központi Régióban Paktumot.
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Innovációs helyzetjelentés Kis Gergely. A K+F ráfordítások a GDP arányában* 2004 (százalék) Mit is mutatnak ezek a számok?
A beiskolázás előkészítése
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pápa július 1-3. KÖNYVTÁRI ARCULAT A FENNTARTÓ INTÉZMÉNY ARCULATI ELEMEINEK FELHASZNÁLÁSÁVAL Török Beáta Sapientia.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Folyamatközpontúság problémái egy információvédelmi irányítási rendszerben Dr. Ködmön István ügyvezető igazgató Szenzor.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Indítás „Zöld mezős” vállalkozással 0-ról indított vállalkozás Előnyei: – Vállalkozó elképzelései szerint alakítható Hátrány: – Időigényes – Nehéz hitelezőt,
Vállalkozásmenedzsment
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Haszon rendezvények médiaajánlat
Országos nagykereskedelmi menedzser
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – HoReCa
Partnerség és együttműködés
Értékesítési képviselő – HoReCa
Puskás Hajnalka szakmai vezető, Bács-kiskun Megyei Nőközpont
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Előadás másolata:

Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.

BIZTOS ÉS TÁMOGATÓ CÉGKULTÚRA, AZ EGYSÉGES ARCULAT ÉS BESZERZÉS EL Ő NYEI

Cégkultúra A cég stratégiája és szervezeti felépítése határozza meg. Mit foglal magába? - Viselkedési formákat, - értékeket, - hozzáállást, - szociális hatások összességét, amelyek a céget és a szolgáltatásait jellemzik.

A cégkultúra szerepe: - Szabályokat ad, amikor nincsenek szabályok.

Mit jelent a biztos és támogató Franchise cégkultúra? A szabályok – a működés – teljes átgondolását (működési kézikönyv, rendszerterv, arculati kézikönyv, franchise-szerződés). Meghatározza, ki az ideális Átvevő: - Aki azonosul a cég eszmeiségével, termékeivel, marketing üzenetével.

Autonómia a „Franchise”-ban - A tulajdonosok – Átvevők – saját vállalkozásuk „urai”.

Mire kell törekednie a rendszergazdának? - Legyőzés helyett partnerségre.

Aktív részvétel kialakítása - Motivált partnerek, - motivált munkatársak, és - rendszeres kommunikáció által (meetingek, tréningek, központi események).

Egyéni kezdeményezések biztosítása - A franchise Átvevők felelős vállalkozások, vannak saját ötleteik, van kreativitásuk.

A Franchise … … jó üzleti „házasság”, - kölcsönös tiszteletre épül.

Egységes arculat - Ahogy a cég, a franchise-rendszer, a franchise partnerek, a munkatársak a nyilvánosság felé megjelennek.

Az arculat része 1.Designe - egységes üzlet berendezés: feliratok, prospektusok, hangulati elemek (zene, fény)

Az arculat része 2. Viselkedés - az Ügyfélkiszolgálási Kézikönyv szabályozza. 3. Reklámok és hirdetések

Beszerzési előnyök - Kedvezőbb feltételek - Cégre szabott ösztönző rendszerek