Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
BIZTOS ÉS TÁMOGATÓ CÉGKULTÚRA, AZ EGYSÉGES ARCULAT ÉS BESZERZÉS EL Ő NYEI
Cégkultúra A cég stratégiája és szervezeti felépítése határozza meg. Mit foglal magába? - Viselkedési formákat, - értékeket, - hozzáállást, - szociális hatások összességét, amelyek a céget és a szolgáltatásait jellemzik.
A cégkultúra szerepe: - Szabályokat ad, amikor nincsenek szabályok.
Mit jelent a biztos és támogató Franchise cégkultúra? A szabályok – a működés – teljes átgondolását (működési kézikönyv, rendszerterv, arculati kézikönyv, franchise-szerződés). Meghatározza, ki az ideális Átvevő: - Aki azonosul a cég eszmeiségével, termékeivel, marketing üzenetével.
Autonómia a „Franchise”-ban - A tulajdonosok – Átvevők – saját vállalkozásuk „urai”.
Mire kell törekednie a rendszergazdának? - Legyőzés helyett partnerségre.
Aktív részvétel kialakítása - Motivált partnerek, - motivált munkatársak, és - rendszeres kommunikáció által (meetingek, tréningek, központi események).
Egyéni kezdeményezések biztosítása - A franchise Átvevők felelős vállalkozások, vannak saját ötleteik, van kreativitásuk.
A Franchise … … jó üzleti „házasság”, - kölcsönös tiszteletre épül.
Egységes arculat - Ahogy a cég, a franchise-rendszer, a franchise partnerek, a munkatársak a nyilvánosság felé megjelennek.
Az arculat része 1.Designe - egységes üzlet berendezés: feliratok, prospektusok, hangulati elemek (zene, fény)
Az arculat része 2. Viselkedés - az Ügyfélkiszolgálási Kézikönyv szabályozza. 3. Reklámok és hirdetések
Beszerzési előnyök - Kedvezőbb feltételek - Cégre szabott ösztönző rendszerek