TAMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009- 0048 INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üresen járó transzformátor bekapcsolása Animáció indítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kvázistacioner ívkarakterisztika Animáció indítása.
Advertisements

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Megszakítók szintetikus próbái Animáció indítása.
Szimmetrikus 3f mennyiségek ábrázolása hatékonyan
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Analitika gyakorlat 12. évfolyam
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
Szabályozási Rendszerek
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
AZO-SZÍNEZÉKEK VIZES OLDATÁNAK IMPULZUS- ÉS  - RADIOLÍZIS VIZSGÁLATAI Pálfi T., Takács E., Wojnárovits L., MTA KK Izotóp- és Felületkémiai Intézet.
Az informatikai szakmai vizsgakövetelmények Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes Nemzeti Szakképzési Intézet Budapest, április 5.
A bipoláris tranzisztor V.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
Folyamatleírások szerkesztésének gyakorlata, bemutatóval egybekötött gyakorlati képzés szeptember 22.
Elektrotechnika 7. előadás Dr. Hodossy László 2006.
Hővezetés rudakban bordákban
Megatrend Rt. INFOSYS-v2 CONTROLLING CO330. Controlling.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Képek az egyéni összefüggő tanítási gyakorlatról Approximáció Jáki Gábor igazgatóhelyettes.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üregkisülés kialakulása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ 3f tekercsrendszer táplálás- változásainak hatása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kontaktor légrés-ellenerő diagram magyarázata Animáció indítása.
Esemény- és állapotvezérelt védelmi működés
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Teljes feszültségválasz módszere Animáció indítása.
Üzemi viszonyok (villamos felvonók)
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Aranymetszés.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Výsledný odpor rezistorov zapojených vedľa seba. I V A U2U2 R2R2 – + U V I1I1 A V I1I1 A I2I2.
Röviden a felharmonikusokról
 Védelmek és automatikák  5. előadás.
Egydimenziós tömbökön végezhető műveletek
Javaslatok további alkalmazásokra Szöllősi Dániel PhD hallgató.
Csuklós szorítóegység tervezése
Analitika gyakorlat 12. évfolyam
Analitika gyakorlat 12. évfolyam
A sörfüggvény és a női lábak
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
HANS BELTING A mű - kontextusban prezentációs anyag 1 Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
Oskar Bätschmann ÚTMUTATÁS AZ INTERPRETÁCIÓHOZ: MŰVÉSZETTÖRTÉNETI HERMENEUTIKA prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika WOLFGANG KEMP Műalkotás és néző: a befogadásesztétikai megközelítés prezentációs anyag TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika.
NORBERT SCHNEIDER Művészet és társadalom prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HORST BREDEKAMP Képi médiumok prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HERMANN BAUER Forma, stílus, struktúra prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Hővezetés falakban Író Béla Hő- és Áramlástan II.
Fejlesztési feladat műszaki leírása
N-Body probléma Két test közötti gravitációs erő m_i, m_j : tömeg r_ij : az i testből a j testbe mutató vektor G : gravitációs állandó Eredő erő: a túlzott.
TÁMOP /1-2F Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam Keresések, regisztrációk Szepessy István 2009.
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
Enzimkinetika Komplex biolabor
A POLISZOK KIALAKULÁSA
Hővezetés falakban Író Béla Hő- és Áramlástan II.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Spárta államszervezete
A FEUDÁLIS TÁRSADALOM MŰKÖDÉSE.
AZ INVESZTITÚRA
A KÖZÉPKORI EGYETEMEK FELÉPÍTÉSE
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Előadás másolata:

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üresen járó transzformátor bekapcsolása Animáció indítása

Kapcsolóberendezés áramigénybevételének meghatározása üresen járó transzformátor bekapcsolásakor

Stacioner áramalak Görbepontok szerkesztése t1t1 t1t1 Tranziens áramalak

Legkedvezőtlenebb bekapcsolási helyzet vizsgálata (Az egyes összetevők kattintásra megjelennek.) Bekapcsolás a stacionárius fluxus maximumánál. A tranziens összetevő a kezdeti stacionárius érték -1-szerese, mert az eredő fluxus nem ugorhat pillanatszerűen. Az eredő fluxus a stacionárius és a tranziens összege. Ehhez adódik még a remanens fluxus értéke, ez lesz a kezdeti fluxus.

A telítési szakasz modellezése

A kialakuló csúcsáram a stacionárius maximum többszöröse!