GERILLA-MARKETING.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Beavatás avagy gerillák a betondzsungelben, harc a „vakság” ellen
Advertisements

Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A szponzorálás.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Értékesítési csatornák
Készítette: Kiss Julia Korpa Klaudia Végh Georgina Vízhányó Ágnes
Marketingkommunikáció
Távoli online adatbázisok használata és FTP
A kommunikációs mix elemei
Szemeszter vázlat (1. órán)
Kommunikációs politika
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
Az e-kereskedelem (e-business)
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi portálok használata
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
IT mentor Digitális írástudás.
Vizsga feladatok (Minta)
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
o Minden elektronikus formában érhető el o A munkafolyamatok egy része automatizálható, így a szolgáltatások gyorsabbak és hatékonyabbak lehetnek o A.
8. Az eladásösztönzés.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Gerillareklám, vírusmarketing
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A reklám centruma.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
HVS felülvizsgálat 6/2011. (II. 04.) IH közlemény.
Bankreklám vagy szappanopera?
Az online marketing legújabb generációja
Gerillareklám, vírusmarketing
Előadás másolata:

GERILLA-MARKETING

A gerilla-marketing meghatározása Egy olyan irányzat a marketingben, amely meghökkentő módszerekkel próbálja felhivni a figyelmet a termékre.

Jellemzői Elkerüli a hagyományos médiumok igénybevételét Jól irányitható Hatásos: újszerű, „rabul ejtő”, szórakoztató Olcsóbb, mint a hagyományos eszközök „nem reklám”

Célja A fogyasztók vásásrlásra ösztönzése, profittermelés Döntéshozatali sebesség megnövelése TERÜLETEI: 1. word of mouth vagy buzz marketing 2. virus-marketing 3. „astroturfing” vagy ál-fogyasztói csoportok létrehozása

- független hitelesség 1. BUZZ MARKETING buzz: egy termékről, szolgáltatásról különböző beszélgetésekben elhangzott kommentárok összessége szóbeszéd: kommunikációs tevékenység, amely a fogyasztók közötti közvetlen kapcsolatokon keresztül terjed - független hitelesség - tapasztalatszerzés

A háló részei: a. Csomópontok, „hub”-ok: különlegesen alkalmasak az információtovábbitásra b. Fürtök: egy vagy több aspektus mentén hasonló egyénekből álló csoportosulások c. Kapcsolódó pontok: segitik a buzz terjedését fürtről-fürtre

Csomópontok: - normál csomópontok - mega-csomópntok - szakértői csomópontok - szociális csomópontok Módszerek: - jó sztori: rövid, egyszerű, újszerű, egyedi - bizonytalanság és rejtély - felháborodást keltő - hősök jelenléte - termék(minta) eljuttatása a hub-okhoz

2. VIRUS-MARKETING: Interneten történő járványszerű gyorsasággal terjedő kampány Formái: poénos képek, amatőrnek tűnő reklámfilmek, kommentáló fórumokon való jelenlét, blogok, amatőrnek látszó weboldalak, online közösségek Cél: a márka ismertségének exponenciális növelése Jellemzői: - szórakoztatás - különlegesség - egyszerű átvitel - gazdaságos - cenzúra hiánya

3. ASTROTURFING ál-fogyasztói csoportok létrehozása Formái: - levéliró kampányok szervezése - SMS kampányok szervezése - olvasói levelek küldése napilapokhoz - aktivista mozgalmak, tüntetések megszervezése