Microsoft Business Solutions és partnerei: optimális ügyfél kiszolgálás Ambrus Zsolt üzletág vezető Business Solutions.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BUDAPEST Budapest Fejlesztési Pólus BUDAPEST INNOPOLISZ Program Benedek Zsolt november 15.
Advertisements

Global Distribution System
MLBKT Konferenica 2012.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
NAVISION a Klíma áruháznál
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
1 La ROUTE vers L’EXCELLENCE Prof. Pierre ZANA, CNAM, Paris Budapest - Pécs, janvier 2003.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
2010. november Balatonfüred
Cégbemutatás a OJIK számára november
Információrendszer-architektúrák 10.
A vállalati pénzügyi tervezés informatikai támogatásának lehetőségei Magyarországon Szakdolgozat Budapesti Corvinus Egyetem – Mérnök-közgazdász posztgraduális.
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
AXAPTA a Diego-ban Rábe Ágnes Diego – ügyvezető igazgató
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Az informatika, mint szakma fejlődik Egyre több dologra és több helyen használjuk Nagyobbak és komplexebbek a rendszereink Rugalmasan kell reagálnunk.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Hetyei József Certified Management Consulting március 22 VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Informatikai tanácsadási szekció Budapest, 2013.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Információrendszer-architektúrák 10.
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 4. előadás: ITIL V3 / Service Transition I.
Click to edit Master title style „Egy hajóban evezünk…” avagy informatika mint a szükséges lapát November 21. „Egy hajóban evezünk…” egészségügyi.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Microsoft CRM online Strén András
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
1/10 Dr. Angster Erzsébet T-Logic Kft.
MarkCon Informatikai Kft. Alapítás: 1999 (MarkCon Bt.) Cégcsoport: MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft., Szakterület: online tartalmak.
Tudáskezelés – versenyképes tartalomipar Dr. Domokos László Ovitas Magyarország Informatikai Kft. DAT 2006 Budapest, 2006 november 21.
Magyar Controlling Egyesület Szeged, 2007 november MCE Konferencia Szeged A controlling gyakorlata Házigazda: Nemesdy Ervin.
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
XI. abas vevőfórum, Balatonlelle június 6. – 8. Üdvözlöm Önöket ! Welcome in Hungary !
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
20. PMSZ Körkapcsolás Aki kimarad, az lemarad?!
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2000.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Vállalati Informatikai Megoldások  VIM bemutató  Szolgáltatásaink  Projektjeink  Technológiánk  Kapcsolatok.
Általános bemutató -Könnyűipari Műszaki Főiskola megalakulása: Alaptárgyi Tanszék (Informatika és Matematika oktatása) -1983: Számítástechnikai Osztály,
Informatika a Társadalomért Balatonfüred, Gőgh Barnabás világos válaszok Clarity Consulting Üzleti-, technológiai megoldások a közigazgatás-fejlesztés.
ProClarity 6.3 áttekintés ProClarity Professional ProClarity Analytics Server Integráció Mire használjuk a ProClarityt?Mire használjuk a ProClarityt?Demó.
A BI mindenkié: önkiszolgáló üzleti intelligencia a gyakorlatban
A StoreWizard webáruház bemutatása
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
IVSZ Konferencia 2006.december 1. Veres Zsolt KKV Kereskedelmi Igazgató SAP Közép Európa.
A SEMMELWEIS EGYETEM és az ISH Kft. tisztelettel köszönti az átadás résztvevőit 2006 JANUÁR 31.
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Bemutatkozik a rEVOLUTION Software A Budapesti Értéktőzsde sajtótájékoztatója április 22. Bódog Norbert ügyvezető igazgató előadása előadása.
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Hetyei József Certified Management Consulting március 22
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
KnK Business Software Ag
ISO/IEC Software Asset Management szabvány
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
ICT szakmai nap
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Microsoft Business Solutions és partnerei: optimális ügyfél kiszolgálás Ambrus Zsolt üzletág vezető Business Solutions

Agenda  A Business Solutions üzletág és partnerei: optimális ügyfélkiszolgálás  Axapta a Diego-ban - Xapt  Navision a BakeMark-ban - Multisoft  Navision a Klíma áruházban –Számalk  Zárszó

3,800 Alkalmazott 6,000 Partner250,000 ügyfél 2002

7 Microsoft Üzletág

Üzleti modell Microsoft  Horizontális fejlesztések  Microsoft termékek integrációja  Partnerek támogatása Partnerek  Vertikális megoldás és szaktudás  Testreszabott ügyfélmegoldások  Ügyfelek támogatása

Customer Relationship Management Supply Chain Management Financial Management Analytics Egységes fejlesztés

Dinamikus növekedés Axapta Navision Összesen Navision ügyfelek száma: 52 Axapta ügyfelek száma: 41

Axapta partnerek  IBCnet Hungary Kft.  HUMANsoft Elektronika Kft.  London Logic Budapest  Qualysoft Informatikai Rt.  UPDATE Consulting  XAPT Hungary  WÜRTH IT Hungary Kft.

Navision partnerek  MID-Comp Kft.  mPC Szoftver Kft.  MultiSoft Kft.  Navigátor Holding Kft.  Project-Informatika Kft.  rEVOLUTION SOFTWARE  System Builders  Számalk Informatika  Szintézis Informatikai Rt.  VH Com Kft.  VT Soft Kft.  Axis Consulting  Albacomp Számítástechnikai Rt.  Clarity Consulting  ECOBIT Kft.  InterSoft-Controlling  INVENTIS KFT.  Karádi Rendszerház  Ker-Soft Szám.tech-i Kft.  KFKI ISYS Informatikai Kft.  London Logic Budapest  Marker Informix Kft.

Köszönöm a figyelmet!