Feladatok - BAR K+F Vámossy Zoltán 2010 Summer School on Image Processing (SSIP) nyári egyetem feladatai és saját ötletek alapján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
Advertisements

VisiScanner TM Beltéri látogatóelemző szoftver A vállalatról…  2005-ben alapították magyar szakemberek.
Pár szó a digitalizálásról
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Papp János Semmelweis Egyetem I. Belgyógyászati Klinika
TransMotion1 TransMotion Projekt BMF-NIK, IAR szakirány Kertész Tamás Rieger Péter Szolyka Sándor Konzulens: Vámossy Zoltán.
AVIR – intézményi adatmodell Csulyák Gábor Informatikai igazgató Educatio Nonprofit Kft február 2.
Pac-Man játék tanulása Megerősítéses Tanulással Mesterséges Intelligencia algoritmusok tesztelése játékokon Gyenes Viktor Eötvös Loránd Tudományegyetem.
1 / / 13 Bevezető Forgalmi dugók okozta problémák: - Feszültség - Sietség - Szabálytalan közlekedés → baleseti források Megoldás: A jó megoldások.
EEgészség Program – Szakmai Napok N K T H – E S K I * március Templar Partnership Company 1 eEgészség program „Egészségügyi Informatikai K+F.
Számítógépes grafika és képfeldolgozás
Mai Számítógép perifériák
Táblázatkezelés– Excel program bemutatása
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Megajánlott jegy 3 hallgatói prezentáció Minden csoport legalább 2 – 3 fős csoportok, Egy „kapcsolattartó”
A NEPTUN LEHETŐSÉGEI ÉS … Előadó: Kollárné Csipszer Edit NYME EIK Intézméyni Neptun koordinátor Tel:
Vámossy Zoltán 2004 (Stanford, Berkeley, CMU, Birmingham, ELTE, SZTAKI, SzTE anyagok alapján) DIP + CV Bevezető.
Vámossy Zoltán 2004 (Mubarak Shah, Gonzales-Woods anyagai alapján)
Vámossy Zoltán 2006 Gonzales-Woods, SzTE (Kató Zoltán) anyagok alapján
Szűrés és konvolúció Vámossy Zoltán 2004
Kamerák és képalkotás Vámossy Zoltán 2004
Küszöbölés Szegmentálás I.
Bánki Donát Kollégium Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar Gépszerkezettani és Biztonságtechnikai Intézet Alkalmazott.
Interaktív tábla és az Easiteach használata
Minden levelemet az inboxomból szabályokkal és kézzel millió kis almappába rendezgettem naponta Amikor ez elkészült, mindig úgy éreztem, tényleg készen.
A NAT jövője az informatikán innen és túl Reményi Zoltán.
Túrkeve, Digitális gyűjtemény kialakítása Moldován István OSZK Digitális Gyűjtemény
Készítette: Vámossy Zoltán (Bebis anyagai alapján) 2004 (Stanford, Berkeley, CMU, Birmingham, ELTE, SZTAKI, SzTE anyagok alapján) Képfeldolgozás, alapok.
Vámossy Zoltán 2004 (H. Niemann: Pattern Analysis and Understanding, Springer, 1990) DIP + CV Bevezető II.
Fejmozgás alapú gesztusok felismerése Bertók Kornél, Fazekas Attila Debreceni Egyetem, Informatikai Kar Debreceni Képfeldolgozó Csoport KÉPAF 2013, Bakonybél.
Önálló laboratórium Képek szegmentálása textúra analízis segítségével
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
Portálrendszerek és biztonság Bártházi András Első Magyarországi PHP Konferencia március 29. Copyright PHP Konferencia, 2003,
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Informatikai Automatizált Rendszerek Konzulens: Vámossy Zoltán Projekt tagok: Marton Attila Tandari.
TransMotion Emberi mozgás digitalizálása
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Készítők: Fajt Péter Vácz István Konzulens: Vámossy Zoltán Rendszám Felismerő Rendszer 3. évf.
Rendszám Felismerő Rendszer
Hibák, pozitívumok Szerző, dátum, helyszín? A háttér jól passzol a témához, de ott elég lenne a szürke- árnyalatos effekt a színek helyett… Nem az előrejelzésről.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Varga Viktor – G36ECF 1/5 Vendéglátói szoftverek sajátosságai Varga Viktor.
CONNECT ”Az ITS rendszerek értékelési irányelveinek előkészítése, Magyarországi szempontok.”
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
KÖFE megbeszélés web.axelero.hu/mc2/publication/041110kofe.ppt EXPORT IMPORT Műszer kommunikáció Adatszolgáltatás LIMS kommunikációs feladatai.
Szoftver születik Eötvös Konferencia Köllő Hanna.
Digitális képanalízis Bevezetés. Kép fénykép, kép (picture)  digitális fénykép (image) feldolgozás: (digital) image processing.
A LabVIEW használata az oktatásban Oszcilloszkóp vezérlése LabVIEW környezetből 1 Mingesz Róbert, Vadai Gergely május 17.
Farkas Zoltán mérnök informatikus Konzulens tanár: Seres Iván 2013.
1 Copyright © 2004, Oracle. All rights reserved. Bevezetés.
Egy GeoGebra verseny terve
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
Termékazonosítás, termékvédelem új műszaki megoldásai
OpenCV CV = Computer Vision
Fejmozgás alapú gesztusok felismerése Bertók Kornél, Fazekas Attila Debreceni Egyetem, Informatikai Kar Debreceni Képfeldolgozó Csoport KÉPAF 2013, Bakonybél.
Oktatók Honlap (lesz!) – Irodalom, kurzus alapja:
Tudományos publikációk nyilvántartása az MTMT-ben Áncsán Gizella Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár Magyar Fül-, Orr-, Gége és Fej-,
2007. szeptember 27. DMS Forte - Dokumentumkezelési újdonságok 1 Nagyvállalati dokumentumkezelés A tartalomkezelés kálváriája ECM/OCR „Játék” a betükkel.
E-ügyintézés az adózásban 2006.
Kovács Gergely Péter Az egyed-kapcsolat modell
Irat azonosítás május 9..
Ubuntu – ismerkedés Fájlok és könyvtárak
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
A szkenner (Lapolvasó)
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
KATALÓGUSBEMUTATÓ 2017 január 27. TUNÉZIA.
Disszemináció matematika tanároknak
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Előadás másolata:

Feladatok - BAR K+F Vámossy Zoltán 2010 Summer School on Image Processing (SSIP) nyári egyetem feladatai és saját ötletek alapján

Vámossy Zoltán IAR Mindenki számára n A mellékelt feladatokat mindenkinek meg kell oldania n Könyvtárak rutinjai (pl. OpenCV) használhatók n A hatékonyságot számszerűsíteni kell és dokumentálni a megoldást

Vámossy Zoltán IAR feladat: ujjlenyomat azonosítás n Az ujjlenyomat szkennert és a hozzá tartozó SDK-t kell használni (nem saját megközelítés a cél) n Nehézség: egyszerű n Határidő: február 25.

Vámossy Zoltán IAR feladat: kézgeometria alapú azonosítás n Építsen egyszerű környezetet (homogén kontrasztos háttér + tájoló geometriai elemek), amit kézgeometria alapú azonosítására használ n Webkamera használatával készítsen képet n Mérjen távolság alapú jellemzőket, osztályozzon n Nehézség: közepes n H.i.:

Vámossy Zoltán IAR feladat: fülgeometria alapú azonosítás n Milyen pontossággal azonosítható valaki a füle alapján? n Készítsen adatbázist a csoport tagjairól n Készítsen programot, amely azonosítja az aktuális felhasználót n Készítsen statisztikát az eredményekből n Nehézség: közepes n Határidő: április 15.

Vámossy Zoltán IAR feladat: látás alapú „kő-papír-olló” n Webkamera képén vizsgálja az alatta elhelyezkedő kezet n Valósítsa meg képfeldolgozás alkalmazásával a játékot n Nehézség: közepes n Határidő: május 10.