Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP-4.1.2-08/2/B/KMR-2009-0001 projektje: Pedagógusképzési hálózat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Gaál István tanárképzési.
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A Pedagógusképzési Koordinációs Központ
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Agria Media Eger, október
Dél-dunántúli Regionális Pedagógusképzési Szolgáltató és Kutatóközpont
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Szakmódszertani fejlesztés
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Barcsák Marianna KPSZTI
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon c. pályázat

A projekt szerkezete 1.Regionális Központ és hálózat kialakítása 1.1. Regionális Központ szervezetének és működési feltételeinek kialakítása – Papp Lajos 1.2. Bölcsészeti módszertani részközpont – Antalné Szabó Ágnes 1.3. Természettudományos módszertani részközpont – Tasnádi Péter 1.4. Regionális és országos hálózati kapcsolattartás – Hunyady György

2. Kutatás-fejlesztési tematika 2.1. A társadalmi integrációt, a multikulturalitást és az esélyegyenlőséget segítő témák Család és intézményes nevelés kapcsolata – Podráczky Judit A tankötelezettség kiterjesztéséből és az integrációból adódó feladatok – Papp Gabriella 2.2. A kompetencia alapú pedagógiai munkára való felkészülés témái Szakmódszertani megújítás és tanárfejlesztés – Antalné Szabó Ágnes / Tasnádi Péter Szakértői csoportok kialakítása a pályázati kiírás 6, 7, 14, 15 pontjaihoz – Hunyady György A projekt szerkezete

3. A gyakorlati képzés és a közoktatási mentorok képzésének előkészítése 3.1. A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés – Papp Lajos 3.2. A mentor felkészítés rendszere, próbája és a mentorképzés szakterületi előkészítése – M. Nádasi Mária 3.3. Szakértői csoportok kialakítása a pályázati kiírás 9, 10, 11 pontjaihoz – Hunyady György A projekt szerkezete

4. A pedagógusképzést szolgáló informatikai és kommunikációs fejlesztés 4.1. E-learning – Ollé János 4.2. Ped Film Tár – Szabó Sóki László 4.3. Interaktív tábla – Major Éva 4.4. labor – Turcsányiné Szabó Márta 4.5. Oktatásinformatikai rendszerek integrációja, karbantartása, felügyelete és ügyfélszolgálata – Ollé János A projekt szerkezete

A régió adottságai Közoktatási intézmények száma – országos adat: 5830 – régiós adat: 1786 Országos viszonylatban a közép- magyarországi regionális központnak a közoktatási intézmények és fenntartóik 31%-val kell munkakapcsolatot kialakítania.

Kiemelt partnereink ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Pázmány Péter Katolikus Egyetem

az ELTE pedagógusképző és a képzésben részt vevő további karai: PPK, BGGYK, TÓK, BTK, IK, TTK; az ELTE közoktatási intézményei (Apáczai, Bárczi, Kiss J., GYOSZI, Gyak. Óvoda, Radnóti, Spec. Óvoda, Trefort); BME a KMR felsőoktatási intézményei: PPKE, KRE, EHE, SSZHF, MPANNI, AVKF; a régió közoktatási intézményei, ezek fenntartói és közoktatási szakmai szolgáltató intézményei. Partnereink

Regionális Központ 1.alapvetően szolgáltató és kutatásközvetítő szervezet; 2.menedzserszervezet; 3.egyeztető fórum a régión belül.

Célrendszer és munkaterületek kapcsolatteremtés és közvetítés (és utóbbihoz kapcsolódó minőségbiztosítás) disszemináció (partneri megbízások alapján is) igények és kapacitások felmérése, továbbítása a felhalmozott információ és tudás menedzselése az összefüggő szakmai gyakorlat menedzselése a kutatási és képzési-szolgáltatási portfóliók elkészítése, kezelése (kiközvetítése) megrendelés-közvetítés és folyamatszervezés portál üzemeltetése szaktájékoztatás szaktanácsadói rendszer létrehozása tanár-továbbképzési tevékenység közvetítése

A Regionális Központ szervezete az ELTE szervezetének részeként kerül kialakításra két állandó munkatárs státusa szakterületi koordinátorok

Az agy analógiája…

Köszönöm a figyelmet!