TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási munkacsoport tevékenységéről és eredményeiről Huszár Zsuzsanna, szakmai koordinátor Felsőoktatási Munkacsoport Pécs,2011. november 24.
Főbb területek és eredmények 7 horizontális útmutató 17 oktatói műhely 10 tantervi fejlesztés 43 elektronikus tananyag Infrastrukturális fejlesztés
A fejlesztés fázisai 3
Munkafázisok a tananyagfejlesztésben 4
A tananyagfejlesztés főbb elvei 5
A tananyagfejlesztés volumene és típusai 6
7
Nyilvánosság ONK 2011 Budapest, november.4.
Koordináció A kéziratok elkészítésének koordinálása:Mrázik Julianna A lektorálás koordinálása: Molnár Károlyné A korrektúrázás koordinálása: Molnár-Kovács Zsófia A digitalizálás informatikai támogatása: Imrek Gyula A tananyagfejlesztés pedagógiai szempontjai: Mrázik Julianna 9
A tartalomfejlesztés néhány területe Néhány érintett tárgy: angol, német, olasz, orosz, magyar, történelem, filozófia, mozgókép és média, pedagógiai pszichológi, kísérő, szemináriumok, andragógia, stb. 10
DigiTeam Hodoli Tamás, Rajki Péter, Gyurka Dávid, Nedev Ágota Imrek Gyula, Mrázik Julianna, Harka Győző 11
Köszönöm a figyelmet!