Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fejlesztői értekezlet PTE-KE K4 munkacsoport Pécs, 2014.június 26. Huszár Zsuzsanna prezentációja.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fejlesztői értekezlet PTE-KE K4 munkacsoport Pécs, 2014.június 26. Huszár Zsuzsanna prezentációja."— Előadás másolata:

1 Fejlesztői értekezlet PTE-KE K4 munkacsoport Pécs, 2014.június 26. Huszár Zsuzsanna prezentációja.

2 K 4 Munkaértekezlet PTE BTK Neveléstudományi Intézet Pécs, 2014.06.26. 10-12h B/129 Napirend I. Aktualitások II. Tartalomfejlesztés a K4-ben Huszár Zsuzsanna: A PTE tanszékein tervezett tananyagok B. Nyitrai Ágnes: A KE Pedagógia Karán tervezett tananyagok Szabó Veronika: Nyelvtudomány az anyanyelvi nevelésben (Hunyadyné Benda Krisztina - Huszár Zsuzsa: Elektronikus fogalomtár) Harka Győző, Mrázik Julianna:Technikai információk tananyagfejlesztőknek III. A kutatási komponens elemei a K4-ben Kocsis Mihály: Tanuló város/régió és bementi kompetenciák IV. Reflexiók

3 Aktualitások Van aláírt támogatási szerződés! Az OFI által és az ELTE, valamint a BMME és a Corvinus által koordinálandó országos komponensek is elindultak. Az ELTE és az OFI közös nyitó rendezvénye május 29-én volt, ahol már érdemi műhelymunka is zajlott. A szakértőképzésről június 23-án volt egy tájékoztatás Június 23-án PTE-KE vezetői értekezlet volt a munkacsoportok beszámolóival Szendiné Faragó Adrienne helyett Jelenszkyné Fábián Ildikó a projekt koordinátora Font Márta szakmai vezető mellett Küszöbön álló változás-bejelentés

4 Aktualitások A projekt honlapjához javasolt K4 tartalmi struktúra http://pedagoguskepzes.pii.pte.hu/ Ezen belül a K/4-es munkacsoport oldala: http://pedagoguskepzes.pii.pte.hu/node/18 http://pedagoguskepzes.pii.pte.hu/ http://pedagoguskepzes.pii.pte.hu/node/18 I. Tartalmi és módszertani fejlesztések Horizontális szempontok a tartalomfejlesztéshez Lektorálási instrukciók és szempontok II. Képzők képzése A Felsőoktatás-módszertani műhely programjai III. A képzésfejlesztést támogató kutatások Bementi kompetenciák Az összefüggő egyéni gyakorlat tapasztalatai Tanuló város, tanuló régió Az előzmény -TÁMOP (4.1.2.B1- 08) fejlesztéseinek hasznosulása IV. Térségi továbbképzési tanácsadó hálózat Célkitűzések Partnerek V. Prezentációk VI. Galéria

5

6 Tananyagfejlesztés (PTE) Szerkesztők, ill. szerzők, ívek (változás-bejelentéssel) (2014.06.26.: 80+23 ív 22 Millió HUF( Jav: 82+23 ív) Fodor Mónika, Lugossy Réka, Lehmann Magdolna (8 ív angol) Lendvai Endre (6 ív angol/ orosz) Reder Anna és mtsai ( 8 ív német) Bajusz Klára és mtsai (10 ív magyar) Kurucz Rózsa és mtsai (14 ív magyar +1 ív német) Tigyiné Pusztafalvi Henriette és mtsai (4 ív magyar) Szabó Veronika és mtsai ( 8 ív magyar) Orbán Jolán és mtsai (4 ív magyar) Gilbert Edit (4 ív magyar) Kéri Katalin és mtsai (8 ív magyar) Varga Aranka és mtsai (16 ív magyar jav: 18 ív ) Mrázik Julianna (4 ív magyar) Huszár Zsuzsanna és mtsai (8 ív magyar)

7 Speciális fenntartási követelmények „” 1.A projekt keretében kifejlesztett tananyag, tartalom alkalmazása 2019/2020. tanév tavaszi vizsgaidőszak végéig. 2.Az ötéves fenntartási időszakban a projekt keretében kifejlesztett tananyag, tartalom szükség szerinti továbbfejlesztése, szöveggondozása, aktualizálása 2019/20120. tanév tavaszi vizsgaidőszak végéig. 3.A fejlesztett tananyag, tartalom évenként minimum egyszeri frissítése és ennek közzététele a www.tankonyvtar.hu oldalon 4.Konzorcium esetén a konzorciumi szerződésben rögzíteni kell a fejlesztett tananyag, tartalom évenként minimum egyszeri frissítésének, aktualizálásának felelősségi rendszerét. 5.A fejlesztett tananyag, tartalom szerzői kéziratának megőrzése digitális, szerkeszthető formában a 2019/2020. tanév tavaszi vizsgaidőszakának végéig. 6.A projekt keretében megvásárolt licenc- illetve jogdíjak fenntartása a 2019/2020. tanév tavaszi vizsgaidőszakának végéig.

8 A fejlesztéseket megalapozó kutatásaink Az előző projekt fejlesztéseinek hasznosulása A féléves összefüggő gyakorlat tapasztalatai Bemeneti kompetenciák Tanuló város, tanuló régió

9 Kérdőíves (on-line) kutatásaink folyamatának sémája 1. Kutatási tervek 2. Kérdőívek szerkesztése tesztelése, véglegesítése 3. Adatfelvétel 4. Az adatok tisztítása, súlyozása, Nyers adatok, alaptáblák 5. Az elemzések alapjául szolgáló eredmények 6. Kutatási beszámolók, tanulmányok, 7. Az eredmények közzététele (konferenciák, publikációk) 8. Képzési, továbbképzési hasznosítás

10 SWOT- kiindulópontok ERŐSSÉGEK Rendelkezésre álló humán erőforrás és kialakított együttműködési keretek Pályázati és munkahelyi támogatás GYENGESÉGEK: A projekt egészének és kapcsolódásainak áttekinthetősége, tervezés, tervezhetőség, a normaszöveg struktúrája és az abból „eredeztetett” operatív struktúra nem feltétlenül racionális LEHETŐSÉGEK Változásmenedzsment Koordinált intézményközi együttműködések kölcsönös előnyök elérésére, több kérdésben szakmai konszenzus VESZÉLYEK Folyamatos korrekciós „pályán” Formális megoldások Versenykörnyezet A változó jogszabályi környezet kihívásai, harmonizációs nehézségek K4 I. negyedév


Letölteni ppt "Fejlesztői értekezlet PTE-KE K4 munkacsoport Pécs, 2014.június 26. Huszár Zsuzsanna prezentációja."

Hasonló előadás


Google Hirdetések