CRM Customer Relationship Management –

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat HÖF Hosszú távú önkormányzati finanszírozást segítő program Stiegler Beáta: Jász-Nagykun- Szolnok Megyei Önkormányzat.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
1 Talentis Innovációs és Vállalkozásfejlesztési Program Dr. Takács Ernő.
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Mi az, hogy biztosítási alkusz, az alkusz helye és szerepe - egy nemzetközi alkusz szemszögéből n Az Alkusz szerepe, az alkuszi etika. n A szolgáltatási.
Minőség az egészségügyben Szubjektív fogalom (nézőpont kérdése) Különböző emberek (betegek), különböző fogalmak (kifizetem!) Szituáció függő:  Mi az igény?
Minőségmenedzsment alapelvek
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
Az EU-s projektek fenntartási tapasztalata a JNSZ TISZK-ben Országos Egyházi TISZK Zárókonferencia Kazincbarcika
A projektmenedzsment fogalma
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Családi vállalkozás.
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
Gazdasági modellezés,döntési modellek
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
A belső kontroll rendszer hatékony működtetése
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Minőség menedzsment 6.előadás
Társadalmi-gazdasági egyenlőtlenségek Régiók, megyék, kistérségek.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Miért is kell minősíteni a szoftverfejlesztő cégeket? Kinek jó ez? Az IVSZ Szoftverfejlesztési Tanúsítvány elindításának hátteréről Balatonfüred.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Információs rendszer fejlesztése 4. előadás
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
A vállalatok piacorientációjának hatása a külső és belső környezet, valamint az eredményesség szubjektív megítélésére Készítette: Bareith Tibor III. évfolyam,
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
PTE PMMIK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. ELŐADÁS.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Biztonságvédelmi és autóipari klaszterek együttműködésének lehetőségei hazai és nemzetközi téren.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
A Magyar Természettudományi Múzeum stratégiai marketingterve 2014–2018
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
ISO/IEC Software Asset Management szabvány
CRM: Ügyfélkapcsolat-menedzsment
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

CRM Customer Relationship Management – Ügyfélkapcsolatok vezérelte cégvezetés Rudolfné dr. Katona Mária

„A CRM olyannyira nem a technológiáról szól, mint ahogyan a vendéglátás sem annyiból áll, hogy az ajtó elé kirakunk egy „Welcome” feliratú lábtörlőt.” (David Sims)

Fogalom I. (A Gartner Group tanácsadó társaság meghatározása) A CRM azt a koncepciót jelenti, amiben egy cég átfogó képet adhat az ügyfeleiről azért, hogy a lehető legszorosabb kapcsolat jöjjön létre közöttük, valamint azért, hogy a cég az ügyfeleken elérhető legnagyobb profitra tegyen szert. (A Gartner Group tanácsadó társaság meghatározása)

Fogalom II. A CRM olyan komplex ügyfélápolási rendszer, melyet komplex és korszerű informatika támogat annak érdekében, hogy az ügyfelek alapos megismerése útján, számukra egyedi ajánlat legyen készíthető, és melynek sikere prognosztizálható.

A CRM gondolkodásmódja A középpontban az a vendégkör áll, aki a cégnek nagyon fontos A lényeg: ezen ügyfélkör viselkedésének, döntéseinek megfigyelése és a velük való folyamatos kapcsolattartás biztosítása Ügyfélközpontú, mint a marketing, de elsősorban a fontos ügyfelekre koncentrál

A CRM eszközrendszere Működéshez szükséges eszközök ügyfél-adatbázis szoftver az adatfeldolgozáshoz Megvalósítási eszközrendszer egyedi ajánlatok célirányos kommunikáció észrevételek, javaslatok kezelése a visszacsatolás lehetőségeinek megvalósítása

A CRM céljai Elégedett ügyfelek/vendégek „előállítása” Költségek csökkentése Nagyobb profit elérése A CRM nem cél, hanem eszköz, mely a vállalkozás céljainak megvalósítását segítheti.

A CRM előnyei Olyan ajánlat állítható össze, mely pontosan megfelel az elvárásoknak → nő az árbevétel Az ügyfelek ismeretében a leghatékonyabb marketingcsatornák alkalmazhatók Elégedettebbek lesznek az ügyfelek, nő az eredményesség

A CRM bevezetésének kockázatai A menedzsment elkötelezettségének hiánya Technológiai döntés születik, nem stratégiai A világos célkitűzés hiánya Csodavárás: a szoftver nem old meg semmit, ha a filozófia nem változik Időigényes a bevezetése

A CRM alkalmazási lehetőségei Alapja a cégméret és az ügyfélszám Kisebb cégeknél elsősorban a „gondolatiságot” valósítják meg, a szoftver alkalmazása nem alapfeltétel Nagy cég magas vevőszámmal optimális a CRM teljes körű megvalósítására

A CRM bevezetésének feltételei Átlátható rendszerek Egységes információkezelés Menedzselt ügyfélkezelési folyamatok Megfelelő szervezeti kultúra Technológiai háttér Szemléletváltozás az ügyfélkezelésben Felkészült munkatársak