Szerző neve A foglalkozás címe Egy foglalkozás, ~ 2 Word oldal ~ 4000-karakter 4-6 Kép (Fotó, vonalas rajz, Clipart, táblázat, grafikon) 1 objektum animáció.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements

Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Prezentációkészítés Feladat: 12 képből álló non-lineáris multimédiás
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Humánkineziológia szak
A bibliai lecke előkészítése és tanítása (1-2.)
Mellár János 5. óra Március 12. v
Fontosabb fogalmak Képesség :
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Műveletek logaritmussal
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Mérés és adatgyűjtés Kincses Zoltán, Mingesz Róbert, Vadai Gergely 10. Óra MA-DAQ – Műszer vezérlése November 12., 15. v
Virtuális méréstechnika 12. Óra Karakterisztikák mérése November 21. Mingesz Róbert v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező 4. Óra Karakterisztikák mérése November 23. Kincses Zoltán, Mellár János v
Az esszé Segédlet tanulóknak és tanároknak
Virtuális méréstechnika MA-DAQ műszer vezérlése 1 Mingesz Róbert V
A diákat jészítette: Matthew Will
Az Amerikai Egyesült Álamok megalakulása
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Térelemek kölcsönös helyzete
A háromszög nevezetes vonalai, pontjai
1. A foglakozás címe 5*5 =25 Slide szöveg és benne:
Téglatest és kocka térfogata
Nézzük a képeket Kis művészettörténet
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Védőgázas hegesztések
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
Darupályák tervezésének alapjai
1 Kétségek között Göd, November 6-7. dr. Kiss József magánszemély.
Változó földfelszín.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
szakmérnök hallgatók számára
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
MIKROELEKTRONIKA, VIEEA306
A szövegértési feladatok összeállítása
IV. Terjeszkedés.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Kétszintű érettségi.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Virtuális Méréstechnika Sub-VI és grafikonok 1 Makan Gergely, Vadai Gergely v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A termelés költségei.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
Önértékelési projektterv
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Előadás másolata:

Szerző neve A foglalkozás címe Egy foglalkozás, ~ 2 Word oldal ~ 4000-karakter 4-6 Kép (Fotó, vonalas rajz, Clipart, táblázat, grafikon) 1 objektum animáció 1-1 hang, videó (opcionálisan) Célcsoport

2. Előszó Például mottó, idézet.

3. Használat Fontos kezelési útmutatás: A felületen a képernyőről való vezérlés – a véletlenszerűen előrehaladás kiküszöbölése miatt - nem lehetséges. Ha tovább kívánunk lépni a tananyagrészekben, akkor használjuk. a Page Down billentyűt, az egéren a görgetőt, valamint az akciógombokat és a hiper-hivatkozásokat.

4. A foglalkozások tagozódása I. Cél (5) II. Tartalmi leírás (7) III. Tartalom és tevékenységek (9) 1. Motiváció (10) 2. Előző ismeretek (11-12) Részellenőrzés (13-14) 3. Új ismeretek (15) 1. Lap. 16-20 2. Lap. 21-25 Új ismeretek ellenőrzése 1. (26) Új ismeretek ellenőrzése 2. (27) 4. Összefoglalás (28-29) 5. Értékelés (30-32) 6. Javasolt százalékos határok (33) IV. Egyéb (34) 1. Fogalmak (35) 2. Illusztráció jegyzék (36) 3. Irodalom (37)

I. Cél A program célja …. A résztvevők (tanulók) képessé váljanak A résztvevők szerezzenek alapvető szakmai ismereteket gyakorlati tájékoztatást a…. A résztvevők ismerjék meg….. A résztvevők a képzés elvégzése után képes legyen… Összességében a résztvevőt komplex elméleti ismeretekkel, stratégiával, módszerekkel, eszközökkel

I.1. Követelmények, kompetenciák Egyértelműen és konkrétan meg kell határozni azokat a képzés végén várható eredményeket, tudást, képességet, attitűdöt (kompetenciákat), melyek megszerzését a program a résztvevőknek ígéri. (mit fog tudni, milyen szinten, mire lesz képes a tananyag elsajátítása révén) A neveléstudomány a céljellegű tantervi követelmények megfogalmazásánál hagyományosan az ismeret, jártasság és készség kategóriákat alkalmazza. További Szakfogalmak: ismeret – megértés – alkalmazás – analízis – szintézis – értékelés, - Ismerje, sajátítsa el, meg tudja nevezni, tudja alkalmazni, legyen képes a tanultakat analitikus, szintetizáló formában alkalmazni, értékelni, összehasonlítani

II. Rövid tartalmi leírás 1 Word lap ~ 5 bekezdés 1. 2. 3. 4. 5.

II. Rövid tartalmi leírás 2 2. Word lap ~ 5 bekezdés 1. 2. 3. 4. 5.

III. Tananyagtartalom és tevékenységek Képi illusztrációk égbolt nap föld víz

1. Motiváció Javasolt fordulatok a figyelem megragadására, az érdeklődés felkeltésére. Vajon észrevetted-e… Bizonyára tapasztaltad… Vajon mi lehet az oka…

2. Korábbi ismeretek aktivizálása 1 Előzetes ismeretek, feltételek

2. Korábbi ismeretek aktivizálása 2 Jó elhelyezésű animáció Virág Levél Termés Szár lágy vagy fás Gyökér Ne lapozz tovább! Kattints! 5X

2.1. Részellenőrzés, visszacsatolás 1 1. Kérdés a. b. c 2. Kérdés c. 1. Válasz a. 2. Válasz b.

2.1. Részellenőrzés, visszacsatolás 2

3. Új ismeretek feldolgozása 1. Word-Lap, slide 16-20 2. Word-Lap, slide 21-25

I.1. 3.1. Leírások 3.2. Definíciók, Fogalmak, 3.3.   Kérdés: Aktivizáló kérdések. 3.4.   Feladat: A leckékben megfogalmazott feladatok jelölésére használt stílus. 3.5.   Hivatkozás: Egyéb dokumentumokra hivatkozó szövegrészek jelzésére használjuk. 3.6.   Példa: a tananyagokban szereplő példák megjelölésére használható stílus. 3.7.   Kiemelés: fontosabb szövegrészek, kulcsfogalmak megjelölése. 3.8.   Megoldás: Ha bizonyos feladatok megoldását megadjuk 3.9. Egyéb

I.2.

I.3

I.4.

I.5.

II.1.

II.2.

II.3

II.4.

II.5.

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás Önellenőrző kérdések Laponként 3-4, és didaktikusan meg is válaszolva lap 1) Szóljon 2) Értelmezze az 3) Ismertesse a 4) Sorolja fel a 5) Hasonlítsa össze a 6) Elemezze

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás 2. lap 1) Szóljon 2) Értelmezze az 3) Ismertesse a 4) Sorolja fel a 5) Hasonlítsa össze a 6) Elemezze

4. Összefoglalás A lecke összegzése 1 lap Példa: A pontok összefoglalása Az előzőkben bemutattuk Megtárgyaltuk, feltártuk Összehasonlítottuk, Megalapoztuk

4. Összefoglalás A lecke összegzése 2 lap

5. Értékelés A következőkben a tanult fogalmak elsajátításának a mértékét fogjuk ellenőrizni.

Kérdések és válaszok 1. 1. Kérdés a. b. c 2. Kérdés c. 3. Kérdés

Kérdések és válaszok 2. 5. Kérdés a. b. c 6. Kérdés c. 7. Kérdés

Javasolt százalékos határok Ha minden válasz helyes akkor 100%-os a megoldás. Egy helyes válasz értéke 12, 5 % 1. 0-50 % Tudása sajnos nem éri el a megfelelő szintet, javaslom, ismételje át az anyagot akár többször is. 2. 51-65 % Tudása sajnos nem elég alapos, javaslom, ismételje át az anyagot még egyszer. 3. 66-79 % Tudása közepes szintű, tekintse át, hogy melyik feladatot rontotta el és ismételje át, az ahhoz tartozó részeket. 4. 80-90 % Tudása jó szintű, bár még vannak hiányosságok, keresse ki, hogy melyik feladatot rontotta el, majd ismételje át a megfelelő részeket. 5. 91-100 % Gratulálunk, tudása kiváló szintet ért el, folytassa a következő leckével!

IV. Egyéb Itt kezdődhet a glosszárium, szöveg és képelemekre utalás, hivatkozások stb.

IV.1. Fogalmak (visszautalás az új fogalmakra ) Fogalom 1. Fogalom 2. Fogalom 3. Fogalom 4. Fogalom 5.

IV.2. Illusztrációjegyzék A felhasznált médiumok jegyzéke, és elérése. (értelemszerűen) 1 animáció 1 hang 1 videó 5 Kép esetén 1 2 3 4 5 Így rossz!

IV.3. Irodalom Nyomtatott: Elektronikus: Bibliográfiai adatok: Szerző, cím, kiadó, év, oldal. Elektronikus: URL: Szerző, cím, év http://www..... http://www.morphonix.com/software/education/science/brain/game/specimens/hearing.html

További eredményes tanulás kívánok! Vége Tel.: E-mail: URL: www.xy.com További eredményes tanulás kívánok!