„Legyél te is természettudós!” TÁMOP

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
„Legyél te is természettudós”
Hunyadi János Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
Iskolánkról.
Bemutató konferencia Békéscsaba, március 03. Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / Zátonyiné Fazekas Erzsébet intézményvezető,
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
PÉNZ FELAJÁNLÁS Szűcs Gabriella Ft Dr. Balla Zsolt
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
T I O K Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok a kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése érdekében.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
2013/2014. tanév Tanévzáró kollégiumi közgyűlés május 21.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
A kerettantervek fejlesztése
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Szakmai disszeminációs műhelykonferencia Békéscsaba, február 10. Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! projekt bemutatása TÁMOP /
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
SzeReTeD …ahol a tudományt megszereted!
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Köszöntjük vendégeinket!. „A könyvek azért vannak, hogy megtartsák magukban a tudást, mialatt mi a fejünket valami jobbra használjuk. Az ismeretek számára.
TÁMOP / Kötelező nyilvánosság, nyílt nap – Érd, szeptember 25. Vörösmarty Mihály Gimnázium– 2030 Érd, Széchenyi tér 1. Pályázat.
TÁMOP / Szakmai rendezvény – Érd, május 30.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
FASORI LABORGYAKORLATOK
A tanév helyi rendje 2011 Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School) Aktualizálva:
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
„GAZDASÁG ÉS KULTÚRA” ALKOTÓI PÁLYÁZAT Sápi Ákos.
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
magyar nyelv és irodalom
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

„Legyél te is természettudós!” TÁMOP Szerkezeti átadás: 2012. január 31. A laboratórium átadása várhatóan: 2012. március-április

A pályázat rövid bemutatása A TÁMOP-3.1.3-10/2 számú pályázat célja: modern természettudományos laboratóriumok kialakítása. Az országban 11 ilyen laboratórium kialakítására nyílt lehetőség. Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata nyert a pályázaton. A megvalósulás helyszíne a Széchenyi István Gimnázium.

A projekt kezdete: 2011. június 1. A projekt vége: 2013. május 31. Fenntarthatóság: 5 év

A labor céljai A természettudományos gondolkodásmód fejlesztése A természettudományos oktatás feltételeinek, eszközrendszerének javítása A tanulók érdeklődésének, kíváncsiságának felkeltése a természettudományos ismeretek iránt A gyakorlati megközelítés szemléletének kialakítása

Számszerűsített adatok 243 millió Ft-ot nyert Szolnok Város Önkormányzata a laboratóriumra 14 iskola és 71 pedagógus vesz részt a programban (6-12. évfolyam)

Egy tanév során összesen 476 órát kell megtartani, ebből 317 órát a délelőtti, 159 órát a délutáni időszakban A laboratórium 2300 tanuló korszerű természettudományos oktatását teszi lehetővé 500 tételből álló eszközlista és 270 tételből álló vegyszerlista áll rendelkezésre

A programban résztvevő általános iskolák Belvárosi Általános Iskola Szent-Györgyi Albert Általános Iskola Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola II.Rákóczi Ferenc Általános Iskola Fiumei Úti Általános Iskola Széchenyi Körúti Általános Iskola Kassai Úti Általános Iskola Szent Tamás Általános Iskola

A programban résztvevő középiskolák Széchenyi István Gimnázium Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium Varga Katalin Gimnázium Verseghy Ferenc Gimnázium Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium (Törökszentmiklós)

Tananyagfejlesztés A pályázatban kötelezően megvalósítandó tevékenység kifejleszteni a tanulói munka irányításához, a megfigyelések, mérési adatok rögzítéséhez szükséges tanulói munkafüzeteket. Az együttműködési megállapodások alapján az oktatási intézmények összesen 5 tantárgy (kémia, biológia, fizika, földrajz, természetismeret) oktatásához nyújtottak be laborhasználati igényt, így ezekhez készül oktatási segédanyag.

Tervezett munkafüzetek és szerzőik Általános iskola Természetismeret 6.: Dr.Jakabné Illés Nikoletta Ráczi Ágnes Földrajz 7. 8.: Barta Tünde, Glodeák Miklós Biológia 7.: Dr.Jakabné Illés Nikoletta Biológia 8.: Turcsányi Istvánné Kémia 7.: Ember Tünde Kémia 8.: Kondor Ferencné, Végsőné Márkus Erika Fizika 7.8.: Sebők Péter

Tervezett munkafüzetek és szerzőik Középiskola Földrajz 9. emelt csoport (11-12.):Barta Tünde, Glodeák Miklós Biológia 10. emelt csoport (11-12.) :Bodor Tiborné Biológia 11.: Tóth Tibor Biológia 12.: Srankó Anna Biológia szakkör, verseny: Bodor Tibor Biológia érettségi: Borosné Szlávik Mária Kémia 9. emelt csoport (11-12.): Igrinyi Krisztina Kémia 10.: Ember Tünde Kémia érettségi: Terjékiné Tóth Edit

Tervezett munkafüzetek és szerzőik Középiskola Fizika 9.: Lukács-Bartha Róbert Fizika 10. : Fizika 11.: Mátyási Józsefné, Balogné Tugyi Mária, Ládiné Mészáros Csilla, Szabó Marianna, Nagy Tamás Fizika emelt csoport (11-12.): Nagy Tibor Fizika érettségi: Nagyné Bíró Kornélia Fizika szakkör, verseny: Darócziné Kéri Mária

A munkafüzet fedőlapja: Laboratóriumi gyakorlatok ….évfolyam ….tantárgy Készítették: … 2011. A munkafüzet felépítése: I. Balesetvédelem II. Eszközlista III. Témakörönkénti vizsgálatok leírása IV. Felhasznált irodalom

A labor kiépítésének folyamata: