Az IKT kompetenciaterület specialitásai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Advertisements

Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
Virtuális oktatási környezet kialakítása
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
Digitális tananyagfejlesztés módszertana
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
Internet és tanulás – a 21. század kihívása
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
TÁMOP B-09/ Digitális Középiskola beindítása a Leövey Klára Gimnáziumban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
IKT projektek a közoktatásban
A multidiszciplináris e-learning
CONSEDU BT. e-Learning tanácsadás és oktatás. Szolgáltatásaink Tanácsadás Tervezés Installálás Üzemeltetés Technikai támogatás Pedagógiai támogatás Testre.
E-learning és a multimédia
IKT-alapú pedagógiai módszertan
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Átfogó informatikai fejlesztési programok a közoktatásban Magyar Bálint oktatási miniszter.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
KORSZERŰ PEDAGÓGIAI PARADIGMÁK TÁMOGATÁSA SZÁMÍTÓGÉPES ESZKÖZÖKKEL
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
A technológia szerepe a pedagógiai értékelés fejlesztésében
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
A tanári munka támogatása a szakképzésben
e-Learning a tanárképzésben
Számítógéppel segített minőségbiztosítás (SPC és SQC)
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Lesz-e magyar tartalompiac? És mi lesz a könyvtárak szerepe? Kitzinger Dávid ügyvezető igazgató Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
2005. Május 02.MTA Felolvasóterem Kőhalmi Zsolt Május 02.MTA Felolvasóterem Kőhalmi Zsolt PTA TÁMOGATÁSI PROGRAM IHM költségvetéséből Neumann Táborok.
2004. November 11.MTA Felolvasóterem Kőhalmi Zsolt.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Az e-learning rendszer és szereplői
A távoktatás, az e-learning és fogalmak
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
Mgr. Námesztovszki Zsolt GYAKORLÓ PEDAGÓGUSOK KÉPZÉSE AZ INTERAKTÍV TÁBLA HASZNÁLATÁRA (HARDVERISMERET) Szabadka, 2012.
Nedeczky Veronika Sulinet Digitális Tudásbázis.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Levéltárak kapcsolódása az elektronikus levéltárhoz A levéltári technológiai központok, a központi e-levéltári és e-irattári szolgáltatások Dr. Kenyeres.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Forgó Sándor H: Az e-tananyag fejlesztés a kompetencia-alapú pedagógusképzés fókuszában Korszerű oktatási módszerek és IT technológiák.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Kommunikáció-technológia specializáció
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
N E M Z E T I A U D I O V I Z U Á L I S A R C H Í V U M NAVA project BudapestI Műszaki Egyetem Informatikai és Hírközlési Minisztérium NAVA 2005.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

Az IKT kompetenciaterület specialitásai

Tartalom IKT, digitális pedagógia IKT eszközrendszer elemei A digitális pedagógiai sajátosságai Hazai és nemzetközi fejlődési trendek, irányok

IKT, digitális pedagógia IKT módszerek E-learning eszközök

IKT eszközrendszer elemei Hardver elemek Szerver eszközök Kliens: a tanuló munkaeszköze a releváns szolgáltatások elérésére. Hálózati infrastruktúra Szoftver elemek Szerveralkalmazások Képzésmenedzsment rendszer (LMS , Learning Management System) Tartalommenedzsment-rendszer (LCMS , Learning Content Management System) Böngésző alkalmazás Kiegészítő alkalmazások

Az IKT sajátosságai Technológiai függőség Több kompetenciaterület kiszolgálása, támogatása Munkaerő-piaci elvárások Folyamatos továbbképzési igény Kapcsolódó módszertan folyamatos fejlesztése

Fejlődési trendek PC/tanuló arány javítása Helyi hálózatok Multimédia tartalom Prezentációs eszközök (projektor) Internet Központi tartalomszolgáltatás Interaktív eszközök Közösségi tartalomfejlesztés Speciális IKT eszközök (SNI, céleszközök)