Statisztika Érettségi feladatok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

A felsőoktatási intézmények felvételi eljárása
2005. október 7..
Sport XXI. triatlon 2010 évi közgyűlési beszámoló (2010 május 1.)
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
MATEMATIKA ÉRETTSÉGI Közép szint.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Gönczy Pál Általános Iskola
Természettudományok és műszaki tudományok területén végzett diplomások száma a éve korcsoportban 1000 főre számolva 2010-re az EU-ban 15 %-os növekedést.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
Algebra, számelmélet, oszthatóság
TRIGONOMETRIA Érettségi feladatok
A felsőoktatási intézmények felvételi eljárása A 237/2006. (XI. 27.) Kormányrendelet alapján.
Közlekedésstatisztika
A középérték mérőszámai
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
Érvényes jogszabályok az érettségi vizsgák megszervezéséhez a 2013/2014 tanévben - A 245/2008 számú oktatásról és nevelésről szóló törvény (oktatási törvény)
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
2006. március 3. Három négyzet oldalai különböző prím- számok. A két kisebb négyzet kerületének ösz- szege egyenlő a legnagyobb négyzet kerületé- vel;
Kvantitatív módszerek
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
1 Érettségi tájékoztató 2008 Érettségi tájékoztató február 8.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Matematika felvételi feladatok 8. évfolyamosok számára
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Matematika dolgozat 8.évfolyam.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Kétszintű érettségi.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Statisztika I. Áruforgalom elemzése Készült években a Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés Szervezési Társulás részére a TÁMOP /1-
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Számtani és mértani közép
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Tájékoztató 10. osztályosoknak
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
SOROZATOK Érettségi feladatok Készítette: Kovács Árpádné MJ DE Balásházy János Gyakorló Szakközépiskolája, Gimnáziuma és Kollégiuma Debrecen-Pallag2014.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Pénzügyi tudatosság és gazdálkodás hete március 6-10.
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Érettségi feladatok Függvények Készítette: Kovács Árpádné MJ
Statisztika Érettségi feladatok
TRIGONOMETRIA Érettségi feladatok
Algebra, számelmélet, oszthatóság
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Geometria Érettségi feladatok
Érettségi feladatok Függvények Készítette: Kovács Árpádné MJ
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Statisztika Érettségi feladatok
Kombinatorika Érettségi feladatok
A leíró statisztikák alapelemei
Algebra, számelmélet, oszthatóság
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
Gimnáziumi statisztika
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Statisztika Érettségi feladatok
Érettségi feladatok Függvények Készítette: Kovács Árpádné MJ
TRIGONOMETRIA Érettségi feladatok
Előadás másolata:

Statisztika Érettségi feladatok Készítette: Kunkli Zsóka Kósik Anikó DE Balásházy János Gyakorló Szakközépiskolája, Gimnáziuma és Kollégiuma

2005. 05. 10.

2005. 05. 28.

2005. 10. 25.

2006. 02. 21.

2006. 05. 09.

2006. 05. kéttannyelvű

2006. 10. 25.

2007. 05. 08. (2 pont)

2007. 10. 25. (3 pont)

2008. 10. 21. 6. Rozi irodalomból a tanév során a következő jegyeket kapta: 2; 4; 3; 5; 2; 4; 5; 3; 5. Mi lenne az év végi osztályzata, ha az a kapott jegyek mediánja lenne? (2 pont)

9. A kézilabda edzéseken 16 tanuló vesz részt, átlagmagasságuk 172 cm. Mennyi a magasságaik összege? (2 pont)

12. Egy iskolában 120 tanuló érettségizett matematikából 12. Egy iskolában 120 tanuló érettségizett matematikából. Nem volt sem elégtelen, sem elégséges dolgozat. Az eredmények eloszlását az alábbi kördiagram szemlélteti. Hányan kaptak jeles, jó, illetve közepes osztályzatot? (1-1-1 pont)

2009. 05. 05. (3-5-4pont)

2009. 10. 20. 9. Melyik az a legnagyobb szám az alábbi 12 szám közül, amelynek elhagyásával a megmaradt11 szám mediánja 6? 6; 4; 5; 5; 1; 10; 7; 6; 11; 2; 6; 5 (2 pont)

legközelebb az átlagmagassághoz? 2010. 05. 04. 3. Az alábbi táblázat egy 7 fős csoport tagjainak cm-ben mért magasságait tartalmazza. Mekkora a csoport átlagmagassága? A csoport melyik tagjának a magassága van legközelebb az átlagmagassághoz?

12. Egy 17 fős csoport matematika témazáró dolgozatának értékelésekor a tanár a következő információkat közölte: Mind a 17 dolgozatot az 1-es, a 2-es, a 3-as, a 4-es és az 5-ös jegyek valamelyikével osztályozta. A jegyek mediánja 4, módusza 4, terjedelme 4 és az átlaga (két tizedes jegyre kerekítve) 3,41. Döntse el, hogy az alábbi állítások közül melyik igaz, illetve hamis! A: A dolgozatoknak több mint a fele jobb hármasnál. B: Nincs hármasnál rosszabb dolgozat.

gyümölcsre. A felmérés eredményét mutatja az alábbi táblázat: 2010. 10. 19. 18. Megkérdeztek 25 családot arról, hogy hány forintot költöttek az elmúlt hónapban friss gyümölcsre. A felmérés eredményét mutatja az alábbi táblázat: (Az adatokat tekintsük pontos értékeknek!) a) Hány forintot költöttek átlagosan ezek a családok friss gyümölcs vásárlására az elmúlt hónapban? a) 3 pont

1001-2000 Ft stb. osztályokkal, és ábrázolja ezeknek az osztályoknak a b) Ossza 1000 Ft terjedelmű osztályokba a fenti értékeket, kezdve a 0-1000 Ft, 1001-2000 Ft stb. osztályokkal, és ábrázolja ezeknek az osztályoknak a gyakoriságát oszlopdiagramon! b) 5 pont

c) Az 500 Ft és a 9000 Ft kiugró értékek. Mennyi a megmaradt adatok átlaga, ha ezeket a kiugró értékeket elhagyjuk az adatok közül? Hány százalékos változást jelent ez az eredeti átlaghoz képest, és milyen irányú ez a változás? Mennyi az így keletkezett új adatsor terjedelme? (Az átlagot forintra, a százaléklábat két tizedesjegyre kerekítve adja meg!) c) 6 pont

kevesebbet költött havonta friss gyümölcsre. d) Az eredeti mintát a vizsgálatot végző cég két új család megfelelő adatával bővítette. Az egyik az eredeti átlagnál 1000 Ft-tal többet, a másik ugyanennyivel kevesebbet költött havonta friss gyümölcsre. Mutassa meg számítással, hogy így az átlag nem változott! d) 3 pont Ö.: 17 pont

2011. május

2011. október

4 pont