Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben 2013. november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0937 RIDENS.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Tanulók fejlődésének nyomon követése
Pogány Frigyes Szakközépiskola
ÚJ TENDENCIÁK A MAGYAR SZAKKÉPZÉSBEN
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
Életút Alapítvány TÁMOP /1 Váci Ifjúsági Információs és Tanácsadó Szolgálat életre hívása közösség és értékteremtő szolgáltatások nyújtásával című.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
TÁMOP az intézményi folyamat szaktanácsadó szemével Balatonszentgyörgy
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban” elnevezésű kiemelt projekt közvetlen célcsoportját érintő SZÜKSÉGLETFELMÉRÉS.
1 Szaktanácsadói fórum AZ INTÉZMÉNYI DOKUMENTUMOK ÁTDOLGOZÁSA Előadó: Bíróné Bondor Katalin szaktanácsadó november 21. Zala Megyei Pedagógiai Intézet.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Szül ő i értekezlet Október 12.. Az értekezlet tartalma Oktatás, nevelés (Szöll ő si Zsuzsanna – igazgatóhelyettes) Szakmai képzés sajátosságai.
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
Szeretettel köszöntjük a Szakmai Konferencia résztvevőit.
Mi is az a foglalkoztatási paktum? 3 város összefogása:Kőszeg, Csepreg, Bük Csatlakoztak: kis és nagy vállalkozások, egyesületek, munkaügyi központ Összefogás.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Mobilitási Nívódíj 2005.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
GYERMEKI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS beszédfogyatékos gyermekek óvodai tagozata
A középiskolai oktatás szabályzatai
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1300 diák, folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok a kor követelményeinek.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
A felnőttképzés, szakképzés fejlesztése és a gazdaság igényei november 21. DAT 2006 Konferencia S2 – Gazdaság vezérelt informatikai szakképzés Szociális.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A németországi gyakorlat eredményei
Szakiskolai fejlesztési program
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Közösen a bántalmazás ellen

„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.
Előadás másolata:

Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” Kimozdulás a komfort-zónából

A kihívás szerepe TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

A csoport szerepe TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

Mi a kudarc…? – Mi a cél?! TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

Megváltozott pedagógus-szerep TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” Segítsük-e a csoportot, hogy sikerüljön…? Vagy segítsük, hogy tanuljanak? Vagy próbáljuk meg átadni a mi saját tapasztalatunkat ?

Ha hosszú az út… TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”

Köszönöm a figyelmet! TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”