Iskola a jövőben Bepillantás a 2010/11 tanévben a 7.a osztály mindennapjaiba Kelep László (Bátfai Norbert)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Advertisements

Hunyadi János Általános Iskola
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
FELVÉTELI tájékoztató
Nyílt napok látogatottsága
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
Fantasztikus Programozás RobIGORika I.
as tanév Záró értekezlet.
Az osztályfőnöki szerep története
„Előre! Akadály! Hátra! Fordulj! Előre!” program RobIGOR T(artalék) 600 sorozat Programok: RIT601.java – RIT603.java RIT 600 Kelep László, Nagyatom, Könyves.
Fantasztikus programozás és LEGO ® robotos, mobilos próbaóra 25 órás Internet Fiesta az Újkerti Könyvtárban Debrecen, 2005 március 17., Bátfai.
Jávácska és Hangyácska INFO ÉRA 2004 Békéscsaba Bátfai Mária Erika, Debreceni Egyetem, Egyetemi és Nemzeti Könyvtár Bátfai Norbert,
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
e-Learning a tanárképzésben
The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Jávácska Használati statisztikák Bátfai Norbert
Érettségi vizsgák Végzős osztályfőnöki feladatok
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
A bűvös 200 pont….
Iskolánkban az angol nyelv oktatása csoportbontásban történik már első osztálytól. Első osztálytól harmadik osztályig heti 2 órában, negyedik osztálytól.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Az integrált terápiák elvének szakmai modelljei
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
Célja: - az utolsó két évfolyamon heti plusz két órában az emelt szintű érettségihez szükséges többletismeretek.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Összevont szülői értekezlet 9. évfolyam számára
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
A prezentációban – ahol rendelkezésre álltak - kis betűvel vagy külön utalással a évi, a évi, a évi és a évi május-júniusi vizsgaidőszak.
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium Érettségi eredmények május.
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Gyorsjelentés az érettségi eredményeiről július 12.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Érettségi eredmények május
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Jelentkezés Érettségire jelentkezés határideje: február 15. Helye: Tiszakécskei Református Általános Iskola és Gimnázium.
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Érettségi eredmények 2017.
magyar nyelv és irodalom
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
2018.május-június érettségi vizsga eredményei 2018.augusztus 31.
ÉRETTSÉGI MÁJUS-JÚNIUS
Gimnáziumi statisztika
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
Emelt szintű érettségi előkészítő választás 2019/2020.
Előadás másolata:

Iskola a jövőben Bepillantás a 2010/11 tanévben a 7.a osztály mindennapjaiba Kelep László (Bátfai Norbert) Könyves Kálmán Általános Iskola és Gimnázium RobIGOR II. Jávácska konferencia, Budapest, 2005

Óratípusok megoszlása a Könyvesben (25 perc gépes + 20 perc megbeszélés) (A gépes és a részben gépes órákon a szaktanár folyamatosan jelen van.)

Módszerek megoszlása

Módszerek megoszlása összefoglalva

Programtípusok aránya Tárgy Gépes %EDURTSSIMSFPSMMORPGBTEgyéb 1.Matek Irodalom Nyelvtan Számítástechnika Történelem Fizika Kémia Földrajz Biológia Rajz Angol Ének Technika Testnevelés Osztályfőnöki Etika ( BT : pl. Bluetooth ®, lokális kapcsolatot feltételező)

Társadalmi hatások Digitális szakadék Digitális verem Hozzáférés a virtuális világhoz A virtuális világ fogságában… (ez lehet a nem túl távoli jövő „kábítószere”)

A szakadék és a verem feltöltése Iskolai géphasználat: folyamatos szaktanári felügyelet mellett Otthoni géphasználat: folyamatos szaktanári kontroll mellett, például a kötelező játékokon keresztül

Gazdasági és társadalmi hatások Az EDU alá eső oktató és tanuló szoftverek tervezése, fejlesztése, karbantartása az IT ipar fő motorja. Az EDU alá eső oktató és tanuló szoftverek használata az információs társadalom fő motorja. EDU

Összefoglalás, avagy az iskola, mint a játék új temploma A Könyves a géphasználatot átvitte a gyerekszobából az iskolába, amivel alapvető társadalmi és gazdasági folyamatokat indított meg: – felpörgette a tudás-gazdaságot – feltöltötte a digitális szakadékot – elkerülhetővé tette a digitális vermet

Kérdések és válaszok Bepillantás a 2010/11 tanévben a 7.a osztály mindennapjaiba Kelep László (Bátfai Norbert) Könyves Kálmán Általános Iskola és Gimnázium RobIGOR

Ajánlott és felhasznált irodalom Paul Attewell et al.: Computers and Young Children. Social Benefit or Social Problem? The University of North Carolina Press, Social Forces, Sept (1): Bátfai Norbert: Iskola a jövőben, előadás a II. Jávácska konferenciára Munkaverzió: 0.0.2