Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Az ÁFSZ szervezetfejlesztési törekvései különös tekintettel.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Egy esély a felzárkózásra: Magyarország mint Európa egyik logisztikai központja Chikán Attila A Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára, a Magyar Logisztikai,
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
© 2004 Dankovics-Meuser-Kristóf-Horváth
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A lisszaboni stratégia és a magyar foglalkoztatáspolitika Kordás László április 29. Balatongyörök.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu)
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Sikeres ipar-egyetemi együttműködés Pannon Egyetem - KÜRT Zrt. Dr Remzső Tibor pályázati igazgató egyetemi docens Microsoft Innovációs Nap november.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Pirolízis szakmai konferencia TÁMOP A-11/1/KONV
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
A SEMMELWEIS EGYETEM és az ISH Kft. tisztelettel köszönti az átadás résztvevőit 2006 JANUÁR 31.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
ünnepélyes bizonyítvány átadása
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP-6.2.4/A/11/ „A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórház Humánerőforrás fejlesztése foglalkoztatás támogatás révén”
3. célterület keretében részt vevő 3 fő szakorvos jelölt
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sajtótájékoztató.
Előadás másolata:

Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések Dr. Kárpáti Tibor, GIF alprojekt

Alapfeltevésünk Az Egyetem versenyképessége növelhető a kiszervezett gazdaságinformatikai tevékenységek meghatározó részének visszaszervezésével, szervezetfejlesztéssel és humán tőke akkumulációval. csökkenő SAP üzemeltetési költségek színvonalasabb egyetemi SAP oktatás A hatékonyság-növekedés még fokozható kapcsolódó fejlesztésekkel: IT alkalmazások továbbfejlesztése, új alkalmazások bevezetése széles körű humán erőforrás kapacitás-fejlesztés működési folyamatok felülvizsgálata, újraszabályozása

Céljaink Hatékony informatikai támogatás Irányítás összehangolása, korszerűsítése Hatékony informatikai támogatás Szervezetfejlesztés Nemzetközi képzési tartalmak létrehozása Képzők képzése

Szervezetfejlesztés Olcsóbb SAP üzemeltetés Gazdaságinformatikai Kompetencia Központ létrehozása SAP üzemeltetési feladatok átvétele Olcsóbb SAP üzemeltetés

Hatékonyabb intézményi működés Irányítás összehangolása, korszerűsítése hatékony informatikai támogatással Működési folyamatok felülvizsgálata, újraszabályozása SAP üzemeltetők képzése Saját fejlesztésű szatellit IT rendszerek létrehozása, továbbfejlesztése Új IT alkalmazások bevezetése Hatékonyabb intézményi működés

Képzők képzése Képzett, felkészült oktatói csapat SAP oktatók képzése Humánerőforrás-kapacitás szakmai fejlesztése

Nemzetközi képzési tartalmak létrehozása Kész SAP tananyag garnitúra Elérhető tananyagok felhasználása Oktatási rendszerek használata Oktatói hálózatba bekapcsolódás

Akikre számítunk a megvalósításban Szakmai együttműködő partnerek Szállítók Egyetemi munkatársak

Köszönöm a figyelmet!