MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
SAJTÓMŰFAJOK A nyomtatott sajtó.
Alaphelyzet: Miért kell együttműködni az elektronikus sajtóval?
MARKETING.
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Informatikus könyvtáros
1. Multimédiafejlesztés feladat (1)
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Budapest, február 27. Betegtájékoztatás és/vagy betegorientálás?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VII. Országos Konferencia.
ATL - mit hirdessünk és hol?
MÓDSZEREK, FEJLESZTHETŐ KÉSZSÉGEK
kommunikációs rendszer környezeti dimenzió célcsoport (véleményvezér)
Olvasóvá nevelő program Tervek, remények. A hangos felolvasás haszna  lélektanilag, a gyerek személyes fejlődésére  kulturálisan, az anyanyelv szinte.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Kommunikációt segítő programok a hálózaton
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Avagy mire is emlékezem…
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Az Internet alkalmazásának lehetőségei Áttekintés.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A tömegkommunikáció.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Pénzügyi-számviteli mutatók
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
„Csináljunk egy gépet, ami helyettünk gondolkodik” Bill Gates.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ DOBSON TIBOR tű. dandártábornok.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Incze Kinga, Mrs.White Media Consulting
Előadás másolata:

MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra

Miből áll a riport Kép Hang Szöveg Mitől sztori az újságcikk Szöveg és hang Kép és szöveg

Egy ripoprt részei Atm Akció Szinkron  Telefon  Interjú Narráció Felirat  Név  Info Grafika Animáció

Egy műsor elemei Hír Képes hír Szinkron Hír + szinkron Felkonferálás “Riport” (package) Élő  Telefon  Sng Főcím (eleje, vége) Haedline (elő, vége, köztes) Wish Felirat Táblázat, grafika Kapcsolás, box

Médiavállalat Vezérigazgató Program (news, LP, kutatás) Pénzügy Kontrolling Gyártás Sales (kutatás) Marketing Jog, hr Üzemeltetés It Broadcast IT

Médiastruktúra Országos Regionális Helyi Kereskedelmi (magán) Közszolgálati (köz(össégi)tulajdonban)

Hatóságok, tulajdonosok ORTT Közalapítványi kuratóriumok Menedzsment Tulajdonosok (IT) Vállalat

Nézettségmérés, szegmentálás Nézetteség Mérés módja Fogalmak:  Amr  Shr  Reach Célcsoportok  Korosztály  Lakhely  Képzettség  Jövedelem Audience flow

Értékesítés Spot OTS Fixáras GRP Alternatív értéseksítési eljárások Szponzoráció, marcendising stb. Barter Programmarketing Célcsoportorientált értékesítés, szegmentálás Csomag-értékesítés, ügynökségek

Nyivános szereplés Hol – médium  Írott Online Papír  Rádió  Televízió Milyen formában  Hivatkozás  Riport  Interjú  Off record

Nyilvános szereplés 2. Felvétel Élő Kontextus Egyszemély/Vita Nyilvános felvéte/éló (közönség szerepe)

Felkészülés a szereplésre Téma Forma Üzenet Újságíró Kontextus Fizikai állapot (smink, haj, relax) viselkedés