Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP-4.2.4.A/2-11/1-2012-0001 Műszerelektronika.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Informatika I. 3. Logikai függvények.
Advertisements

Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Műszerelektronika.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Elektromos mennyiségek mérése
ZAJVÉDELEM Koren Edit 4..
Zavarforrások, szűrők, földelési rendszerek kialakítása
Közbevetve: témakörök eddig 1-3. Közbevetve: a témakörök eddig 1. Sztohasztikus folyamatok: főként a fogalmak definiciója (sztoh. foly.; val. sűrűségek-eloszlások,
Tartalomjegyzék State of the art A probléma
Hullámterjedési sebesség meghatározása CDP: 420 (24 szeres fedés)
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Mellár János 4. óra Március 5. v
Műszerelektronika Szintkonverzió Mingesz Róbert március
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ KLJN kommunikációs.
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral 1 Makan.
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező Kincses Zoltán, Mellár János 5. Óra Karakterisztikák mérése II + Termisztor December 7. v 2.0.
Fejlett programozási technikák II.
Zajok és fluktuációk fizikai rendszerekben
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Termisztor önfűtése.
TÁMOP A-11/1/KONV projekt „Telemedicína fókuszú kutatások Orvosi, Matematikai és Informatikai tudományterületeken” Magzati szívhang monitorozása.
Adaptív jelfeldolgozás Rádiócsatorna kiegyenlítése
2007 december Szuhay Péter SPECTRIS Components Kft
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék Honlapok A GTK tudományos portáljának létrehozása, gondozása:
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
Vándorló diplomások, diplomáért vándorlók Frissdiplomások kötetbemutató Budapest, március 7. Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások.
Digitális világ – interaktív táblán
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt Az innovációs foglalkoztatási kezdeményezések tématerületen megvalósuló.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
A LabVIEW használata az oktatásban
Virtuális méréstechnika Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral 1 Mingesz Róbert V
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Műszerelektronika.
Folytonos jelek Fourier transzformációja
Rehabilitáció – Érték – Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
Radiokarbon alapú módszerek fejlesztése légköri szennyezők fosszilis széntartalmának vizsgálatára Major István 1,2, Furu Enikő 3, Haszpra László 4, Kertész.
Másodfokú függvények ábrázolása
Egyéni állapot, válasz a külvilág változásaira
Programmozás Feladatok Telek Miklós BME Híradástechnikai Tanszék
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Mingesz Róbert Gingl.
>Kiegészítések GTA SA - HOZ Kiegészítések GTA SA - HOZ< Ha kell valamelyik kiegészítés akkor írj ben vagy msn-en vagy az oldalra és felteszem neked!!
A tanulói jelentés.
CUDA C/C++ programozás GPU tulajdonságainak lekérdezése A segédanyag készítése a TÁMOP A/ Nemzeti Kiválóság Program című kiemelt.
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Mingesz Róbert, Gingl.
A függvény grafikonjának aszimptotái
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Fehérzaj-generátor.
1 MR EBU műholdas állomás Előadó: Kovács Iván. 2 MR EBU műholdas állomás A Magyar Rádió műholdállomása Az állomás hivatalos neve: HUN-BUD-15 jelentése:
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Szakértelmek és tudások integrációja Horváth Zsuzsanna Budapest 2013.
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt A foglalkoztatási megállapodások (PAKTUM) tématerületen megvalósuló.
Jelfeldolgozás alapfogalmak
2.2. ÁTMENŐCSAVAROS ACÉL - FA KAPCSOLATOK
A fejlesztő célú szaktanácsadás
2012. március 21. Paulik Áron.  Ha a függvényünk feladata olyan, hogy nem lenne értelme a visszatérési értéknek, vagy csak nincs rá szükség, void típusúként.
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Műszerelektronika.
Adatmegjelenítés (és fontossága, vizuális adatelemzés, az adatok első feltérképezése, adatok adekvát reprezentációja)
Beszédinformációs rendszerek 5. gyakorlat Mintavételezés, kvantálás, beszédkódolás Csapó Tamás Gábor 2015 tavasz.
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Műszerelektronika.
Adaptív jelfeldolgozás Rádiócsatorna kiegyenlítése
Képrestauráció Képhelyreállítás
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Ifjúsági helyzetkép a világban, nemzetközi kitekintés
a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban
Előadás másolata:

Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Műszerelektronika Sallen-Key szűrő 1

Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Leltár OPAMP board 24x apa-apa vez. 10x anya-anya vez. 14x apa-anya vez. 10x jumper 10 x színes jumper 2x 1 kΩ 1,5 kΩ 2x 2 kΩ 2,4 kΩ 6,8 kΩ 2x 10 kΩ 2x 12 kΩ 2 2x 1 nF 2x 3,3 nF 4,7 nF 33 nF

Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Sallen-Key 3

Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Sallen-Key szűrő 4

Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ Feladatok megoldása …pármunka… 5

Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ feladat – Aluláteresztő szűrők Tervezzen másodfokú Csebisev típusú, Sallen-Key architektúrájú 10 kHz-es aluláteresztő szűrőt! Vizsgálja meg a szűrő átviteli függvényét szimulátorban! Építse meg és tesztelje a szűrőt! 6