Halmazok, halmazműveletek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Rész számítás összetett
arányosság.
Advertisements

Természetes számok 0, 1, 2, 3, ..., 24, 25, ..., 1231, 1232, ..., n, ...  = {0, 1, 2, 3, ..., n,...} a természetes számok halmaza Műveletek: összeadás.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Irracionális egyenletek
Programozási feladatok
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
MATEMATIKA ÉRETTSÉGI Közép szint.
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
4. VÉGES HALMAZOK 4.1 Alaptulajdonságok
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE 2/  További programozási tételek További programozási tételek 
Gráfbejárás
Gazdaságmatimatika Gyakorló feladatok.
50.óra MAJOROS MÁRK.
Halmazok, relációk, függvények
Ág és korlát algoritmus
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
MATEMATIKA e-tananyag 9. osztály
Matematika: Számelmélet
Nat Pedellus Informatika 8. osztály óra.
Statisztika Érettségi feladatok
TRIGONOMETRIA Érettségi feladatok
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
Halmazműveletek.
Készülj az érettségire
1 Boole-Algebrák. 2 más jelölések: ^ = *, &, П v = +, Σ ~ = ¬
Exponenciális egyenletek
Halmazműveletek.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Logikai szita Baráth Kornél.
Halmazok Tanítás.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
2006. március 3. Három négyzet oldalai különböző prím- számok. A két kisebb négyzet kerületének ösz- szege egyenlő a legnagyobb négyzet kerületé- vel;
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Érettségi vizsgák Végzős osztályfőnöki feladatok
Iskolánk futó projektjei
Matematika felvételi feladatok 8. évfolyamosok számára
Feladatsor Az én matematikám 1. c. tankönyvhöz
Halmazok. Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit.
 Páros vagy csoportos munkához ajánlott!  A 3-7.diakockák a megoldás menetét mutatják be  Helyes megoldás : 8. dia.
Matematika dolgozat 8.évfolyam.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Az elektromos áram.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Az informatika logikai alapjai
Továbbtanulás 2013/2014..
és a Venn-Euler diagrammok
A MATEMATIKA FELÉPÍTÉSÉNEK ELEMEI
Szent László Gimnázium
Alapműveletek (Természetes számok, Egész számok)
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 8.2/  További programozási.
A természetes számok, A Venn-diagram
Számok világa.
2. gyakorlat INCK401 Előadó: Dr. Mihálydeák Tamás Sándor Gyakorlatvezető: Kovács Zita 2015/2016. I. félév AZ INFORMATIKA LOGIKAI ALAPJAI.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
Pázmány Péter Katolikus Egyetem ITK Központi Alapok Program.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Halmazműveletek.
3. osztályban.
Előadás másolata:

Halmazok, halmazműveletek

1. feladat A={3, 6, 9, 12, 15, 18} B={8, 9, 10, 11, 12} Írd fel a következő halmazok elemeit! AUB= A∩B= B\A= A\B= AUB\ A∩B=

2. feladat A A és B halmazról a következőket tudjuk: A∩B= {12, 18} AUB= {10, 12, 14, 15, 16, 18, 20} B\A= {15} Sorold fel az A, a B és az A\B halmaz elemeit!

K= {2-vel osztható számok} H= {3-mal osztható számok} 3. feladat U= {xЄZ l 8<x>20} K= {2-vel osztható számok} H= {3-mal osztható számok} Készíts halmazábrát! Írd be a számokat!

Hányan tanuló van, aki mindkét szakkörre jár? 4. feladat Az osztályban 17-en járnak magyar, 12-en rajz szakkörre járnak. Hét fő nem jár egyikre sem. Az osztály létszáma 27 fő. Hányan tanuló van, aki mindkét szakkörre jár?