ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Gaál István tanárképzési.
Advertisements

Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A Pedagógusképzési Koordinációs Központ
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Agria Media Eger, október
Dél-dunántúli Regionális Pedagógusképzési Szolgáltató és Kutatóközpont
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna KPSZTI
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

ELTE TÁMOP-4.1.2-08/2/B/KMR-2009-0001 projekt workshop A szakmai pedagógusképzést segítő hálózati projekt a BME-n Tájékoztató ELTE TÁMOP-4.1.2-08/2/B/KMR-2009-0001 projekt workshop résztvevői számára 2010.03.19. Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

TÁMOP forrás lehetőségei a szakmai pedagógusképzésben korszerű hálózati formában, jelentős IKT támogatással új szolgáltatásokat vezessünk be, melyek a pedagógusképzés megújításán túl, új szakmai környezetet hoz létre a pedagógusok tudásának folyamatos korszerűsítéséhez megteremtve a közoktatási és szakmai tanárképzők közötti együttműködések megújításának lehetőségeit Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Szakmai támogatóink 15 különböző szakmai pedagógusképzésben érdekelt felsőoktatási intézménytől (pl. Budapesti Műszaki Főiskola, Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Gazdasági Főiskola, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, ETI) kaptunk szándéknyilatkozatot a szakmai tanárok foglalkoztatásában érdekelt TISZK-ektől (Dél-Budai-, Petrik-, Szily TISZK) , szakmai (MSZT), társadalmi szervezetektől a szakmai pedagógusképzők mellett kiemelkedő jelentőséggel bír számunkra – a közoktatási pedagógusképzés hálózati működési támogatására pályázó - az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar szakmai partnersége, különösen a hálózati működés kiszélesítésében, a mentor kiválasztási és a képzési területeken Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Projekt fejlesztési célok Pályázati cél: szakmai pedagógusképző intézmények regionális szolgáltató és kutatóközpontjának kialakítása és a hálózati működés létrehozása a KMR-ben Projektgazda: BME APPI Feladatai a projektben: projektmenedzsment biztosítása, partnerség vezetése, a projektszervezet munkájának irányítása, a projekt során tevékenységek megvalósításának irányítása Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Regionális szolgáltató és kutatóközpont (továbbiakban: Központ) szervezeti és funkcionális kereteinek, szolgáltatásainak kialakítása a KMR-ben Projektfejlesztések . Együttműködési kapcsolatok kiépítése más régiós projektfejlesztéseket koordináló felsőoktatási intézményekkel Minőségügyi fejlesztések biztosítása Képzési programok kifejlesztése, képzések megvalósítása Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Projektfejlesztések célcsoportja A szakmai tanárképzésben közvetlenül részt vevő: oktatók tanár-szakos hallgatók szakképző intézményi tanárok, mentorok fejlesztők és kutatók (a közgazdasági, műszaki, művészeti és egészségügyi képzési területen) Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Regionális szolgáltató és kutatóközpont 1. projekt-team feladat: korszerű IKT támogatással megvalósítandó hálózati funkciók keretrendszerének kifejlesztése szolgáltatási modulok tartalmának kialakítása: tudásbázis, szolgáltató központ, disszemináció ; e-learning tanulás, gyakorlati képzési-partneri modul szolgáltatási modulok tartalmi feltöltése Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Együttműködések 2. projekt-team feladat: részvétel a pedagógusképző intézmények regionális központjai között országos szolgáltató és kutatóhálózat létrehozásában; a gyakorlatra jelentkező hallgatók és a közoktatási, szakképzési gyakorlóhelyek párosítására és elosztására alkalmas adatbázisok feltöltésében; közoktatási és szakképző intézményekben a gyakorlatot vezető mentorok kiválasztásában és felkészítési módszertanának kidolgozásában és a mentorok képzésében a képzett mentorok regionális nyilvántartási rendszerének vezetésében Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Minőségügyi fejlesztések 3. projekt-team feladat: KMR regionális szolgáltató és kutatóközpont minőségbiztosítási rendszerének kialakítása; Minőségügyi Kézikönyv kidolgozása; szakmai tanárképzés szakmai gyakorlati képzési folyamat során készítendő portfólió dokumentumok formalizált standardjainak kidolgozása Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Képzési programok kifejlesztése, képzések megvalósítása 4. projekt-team feladat: az interkulturális oktatáshoz, a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatására való érzékenyítéshez kapcsolódó pedagógiai módszerek fejlesztése, képzési programok, tananyagok kidolgozása a képzések megvalósítása tanárképzésben részt vevő oktatók, tanárok körében Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Projektkapcsolatok azok a felsőoktatási és középfokú oktatási intézmények, amelyek szakmai pedagógusképzést illetve szakképzést folytatnak közgazdasági, műszaki, művészeti és egészségügyi területen ezen intézmények oktatói, kutatói, fejlesztői, tanár szakos hallgatói, szakképző intézmények tanárai, mentorai, akik bekapcsolódnak a hálózat különböző funkcionális szolgáltatásaiba Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Projektkapcsolatok Projekttámogatás lehetőségei IKT fejlesztések működésbeli „tesztelése” publikussá tehető információk megadása partner iskolai/gyakorlóhelyi szerepvállalás mentori pályázatok, mentori képzések minőségügyi fejlesztésekben való részvétel Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser Projektkapcsolatok gyakorlati képzési dokumentumok standardizálása adatbázisok feltöltése, folyamatos aktualizálása szakmai worshop-on való részvétel képzéseken való részvétel közreműködés a projekt eredményeinek hasznosításában Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Regisztrációs lehetőség: Projektkapcsolatok Regisztrációs lehetőség: http://appi.bme.hu/fejleszt2009 Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser

Projektkapcsolatok Köszönöm megtisztelő figyelmüket ! Szabóné dr. Berki Éva projektmenedzser