TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon túl Papp Lajos ELTE Pedagogikum Központ Oktatásszervezési és Tanulmányi Főosztály
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Projektfeladatok a regionális szolgáltató és kutatóközpont (RK) szervezetének és működési feltételeinek kialakítása a tanári MA (gyakorlati képzés) bevezetése
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Rövid helyzetleírás az ELTE és a KMR –az ELTE mint pedagógusképző és -továbbképző intézmény –formalizált szervezeti-döntéshozatali rend (7/5 kar, 8/5 közoktatási intézmény) –részben formalizált egyetemen belüli szakmai együttműködés külső szakmai kapcsolatok a tanári MA gyakorlati képzése –megismertetés, keretek, résztvevők, intézmények, működési feltételek
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Partnerek az ELTE intézményei –pedagógusképző karok: PPK, BGGYK, TÓK –a pedagógusképzésben részt vevő karok: BTK, IK, TTK –közoktatási intézmények –a KMR közismereti pedagógusképzést folytató felsőoktatási intézményei: PPKE, KRE, EHE, SZIE, AVKF, SSZHF, MPANNI a BME mint a szakmai és művészeti tanárképzést folytató felsőoktatási intézmények pályázati konzorciumának vezetője a régió közoktatási intézményei a régió közoktatási szolgáltató intézményei
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és Kollégium Bárczi Gusztáv Gyakorló Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Központ Gyakorló Általános Iskola és Középiskola Gyakorló Gyógypedagógiai és Logopédiai Szakszolgálat, Szakértői és Rehabilitációs Bizottság és Országos Gyógypedagógiai-szakmai Szolgáltató Intézet Gyakorló Óvoda Radnóti Miklós Gyakorlóiskola Speciális Gyakorló Óvoda és Korai Fejlesztő Módszertani Központ Trefort Ágoston Gyakorlóiskola
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Célkitűzések, tevékenységek hálózatos működésű regionális szolgáltató és kutatóközpont (RK) az ELTE Pedagogikum Központ keretében intézményi portfólió és profil kialakítása (működési feltételek, kínálat, elvárások felmérése, elemzése) az RK bevezetése, promóciója szervezett együttműködés a régió pedagógusképzési és közoktatási intézményei és ezek fenntartói között, kölcsönös szolgáltatások közvetítése rugalmas, regionális, korszerű IKT technológiával támogatott fórum a pedagógusképzés fejlesztésére
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Célkitűzések, tevékenységek tájékozottság a közoktatási intézmények és fenntartóik körében az átalakuló tanárképzés jellemzőiről, különös tekintettel az utolsó féléves gyakorlatról képzési program a fenntartók és az intézményvezetők számára az új típusú mentorálás megismeréséhez, intézményi befogadásához, a szükséges attitűd kialakításához a tanári mesterszak utolsó féléves gyakorlatának regionálisan egységesen alkalmazott finanszírozási modellje regionális mentornyilvántartó és -elosztó rendszer létrehozása, együttműködés az országos rendszer kialakításában
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Köszönöm a figyelmet! ELTE PEDAGOGIKUM KÖZPONT Oktatásszervezési és Tanulmányi Főosztály telefon: , /3832 fax: ímélcím: