Egyéni látogatás a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ Nonprofit Kft.-ben (2010.11.22.) Készítette: Alföldy-Boruss Zsófia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Advertisements

Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Emberi Erőforrások Minisztere alapította,
KIVÁLTÁS KONFERENCIA BUDAPEST NOVEMBER 29.
A SZETT bemutatása A 20 éves múltra visszatekintő Szövetség magyarországi nonprofit, civil szervezetek szövetsége; Kiterjedt hazai és nemzetközi partnerhálózattal.
Képzési lehetőségek a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala szervezésében
EDZŐKÉPZÉS EDZŐ TOVÁBBKÉPZÉS
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM Egyetemi Könyvtár és partnerei pályázata TÁMOP /1. CONTENTA "24 óra" - A minőségi oktatás és hozzáférés támogatása a szegedi.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Agria Media Eger, október
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
A korszerű vezetés gyakorlata Valljuk, hogy erőfeszítéseinkhez igazodó társasági működés, csak jól felkészült, többirányú kommunikácóra képes, közös célért.
2.-3. Beszámoló, folyamatos és tervezett feladatok január 24. Közgyűlés Feladatok Képzésszervezés Pályázatok IT-mentor munka Kapcsolatépítés.
Nagykálló március 27. Free Powerpoint Templates
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Új eszköz a tényeken alapuló oktatáspolitikában - AVIR Központi Adattár működése február 24.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Foglakoztatás pályázati projektekben Általános áttekintés Tóth István, tanár.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
KETTŐ AZ EGYBEN: MÚZEUMPEDAGÓGIAI KÉPZÉS ÉS GYAKORLATI HELY KIALAKÍTÁSA A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM JUHÁSZ GYULA PEDAGÓGIAI KARÁN Dr. Viskolcz Noémi Szegedi.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A szakképzés helyzete Magyarországon
„HELYI.ÉRTÉK” A mezőkövesdi Ifjúsági Információs Pont szolgáltatásainak fejlesztése TÁMOP-5.2.5/08/1/B.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
„A szép tettek közösek…” Visszatekintés a projekt eddigi szakmai megvalósítására.
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
KOVÁCS JÁNOS ELNÖK VIMFÓ
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Andragógia Kraiciné Dr. Szokoly Mária (2004): Felnőttképzési módszertár. Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest Összeállította: Marton Eszter.
Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM.
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
A Közép-Dunántúli Regionális Napenergia Klaszter tevéknységének bemutatása, értékelése KDOP projekt Hegedűs Viktor Közép-Pannon Terület.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
Helyi esélyegyenlőségi programok elkészítése Záró konferencia Budapest, december 8. ÁROP Esélyegyenlőség-elvű fejlesztéspolitika.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Értékelő és Fejlesztő Központ
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
3. célterület keretében részt vevő 3 fő szakorvos jelölt
2018/2019 tanév.
5. Tétel – A Life Long Learning
2018.Augusztus Mezőkövesdi képzés Company Name.
Előadás másolata:

Egyéni látogatás a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ Nonprofit Kft.-ben ( ) Készítette: Alföldy-Boruss Zsófia

1975. január 11-én nyílt meg Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság a régió legnagyobb kulturális központja Fő feladatuk Színházterem

Az intézmény által indított felnőttképzés típusok a képzés típusa szerint: –informális –atipikus –Nonformális a képzés tartalma szerint –Művészeti alkotócsoportok –Klubok-körök –különböző koncertek, kiállítások a képzés időbeli hosszúsága szerint –tanfolyam jellegű képzések –alkalom jellegű képzések

A képzéseken részt vevők száma –4-5 főtől 30 főig terjed Pályázatok, amiken részt vesznek –Építőközösségek az élethosszig tartó tanulásért TÁMOP pályázat Oktatók és egyéb munkatársak –6 szakmai munkatárs

A felnőttképzés folyamata az intézményben igényfelmérés marketingtevékenység a képzések finanszírozása a képzések dokumentálása –Nem tanfolyam jellegű képzés esetén –Tanfolyam jellegű képzés esetén a képzés lezárása, értékelése

Szakmai szervezetek, amelyek munkájában részt vesznek a főállású, felnőttképzésben dolgozó kollégák Az oktatók kiválasztása

Forrás: az intézmény programszervezés vezetőjével, Lángné Nagy Máriával készített interjú az intézmény honlapja: A látogatás időpontja:

Köszönöm a figyelmet !