Bridgestone Magyarország Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Lean stratégia gyakorlati megvalósítása
Advertisements

a sebesség mértékegysége
ContiSportContact 3. A gát illusztrálja a ContiSportContact 3 borda működését. Aszimmetria  Oldalsó merevítés  Pontos kormányzás Brief introduction.
Futómű beállítás.
Minőség elejétől a végéig Abranet ™. ABRANET  •ABRANET TM egy új típusú porelszívásos csiszolóanyag.
ContiSportContact 3. A gát illusztrálja a ContiSportContact 3 borda működését. Aszimmetria  Oldalsó merevítés  Pontos kormányzás Brief introduction.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Munkahelyi egészség és biztonság
LAGO SB Medence építés.
Kosch Tamás okl. közgazdász, üzletfejlesztési vezető Szolnoki Gazdasági Napok szeptember 11. A beruházás megvalósulása Logisztikai Központ.
ÚJ. A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz.
Energetikai gazdaságtan 2014.
A víz-háborúk kora jöhet
Mini felderítő repülőgép készítése SolidWorks-szel
MultiContact Consulting Kft.1 MultiContact ‘Exploring Possibilities’ MultiContact.
GÉPKIVÁLASZTÁS.
Koordináta transzformációk
Építőipari Logisztika
Járművek és Mobilgépek II.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Záridő Blende Fénymérés
A tételek eljuttatása az iskolákba
A diákat jészítette: Matthew Will
AZ ÉGHAJLATOT KIALAKÍTÓ TÉNYEZŐK IV.
Bevezetés Hegesztő eljárások Fémek hegeszthetősége
Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék Közlekedési Üzemtan I
Speciális rétegelt termékek
Érettségi változások, tapasztalatok Reményi Zoltán
Hurrikánok, Tájfunok, Tornádók
Műszaki és környezeti áramlástan I.
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
Egy biztosító több pénztár modell az üzleti oldal szemében
A növekedés esélyei jelentés az Eurozónából Havas István XX. Vezérigazgató Találkozó Sárvár, 2010 szeptember 29.
SÚRLÓDÁSI ERŐ.
Statisztikai alapok Egy kis matematika nem csak fizikához… Ezeket a lapokat hamarosan átdolgozzuk. A benne foglalt ismeretek szükségesek a fizikai mérési.
SZÉN ERŐSÍTÉSŰ KERÁMIA KOMPOZITOK
Statisztikai alapok Egy kis matematika nem csak fizikához…
Gépészet szakmacsoport
szakmérnök hallgatók számára
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Szerszámanyagok A szerszámanyagokkal szemben támasztott követelmények
6. FORGÁCSOLÁS HATÁROZATLAN ÉLŰ SZERSZÁMMAL
Kerékpártároló átadás
Őszi Radiokémiai Napok, október Eger1 A 2003 áprilisi üzemzavar utáni átrakó medence ( ATM ) dekontaminálás tapasztalatai Baradlai Pál, Doma.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Integrált mikrorendszerek II. MEMS = Micro-Electro-
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke MIKROELEKTRONIKA, VIEEA306 Integrált mikrorendszerek:
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Kalapács használata.
Javasolt fejlesztési területek a SINUS Klaszter számára Kiss Endre Zárókonferencia
Az új generációs téli abroncs. Rövidebb a fékútja (1) és egy téli szezonnal tovább tart (2) ! (1) Összehasonlítva Alpin 2 abronccsal (2) Összehasonlítva.
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
METZELER ABRONCS.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Az építőipar műszaki kellékei
Business Mathematics A legrövidebb út.
Érettségi eredmények május-június.
Osztrák-Magyar gyakornoki egyezmény és a határmenti ingázói egyezmény végrehajtásának tapasztalatai Ausztria március
Magasépítési acélszerkezetek kapcsolatok ellenőrzése
Erőforrások tárolhatóság klasszikus felosztás
Menetdiagram.
Egyéb műszaki jellemzők
A TARGONCÁK KIVÁLASZTÁSA A LOGISZTIKAI RENDSZEREKHEZ AZ ÜZEMELTETÉS GYAKORLATI TAPASZTALATAI MINDEN FELADATHOZ A MEGFELELŐ TARGONCÁT.
LEGYEN A JÖVŐD TUDATOS VÁLASZTÁS!
WOLKER KFT 7634 Pécs, Korsó u. 16. BASIC PROFI PRÉMIUM
9.16.Tengely, mint forgástest
Vállalati háttérfelmérés eredményeinek összefoglalása
Mérések adatfeldolgozási gyakorlata vegyész technikusok számára
Velünk élő középkor Forrás:
Hulladéktároló konténerek és kukák törésének lehetséges okai
Előadás másolata:

Bridgestone Magyarország Kft. Firestone Duraforce Utility (DURA-UT) abroncs teszt

A teszt körülményei A cél az ipari mintázatú abroncs élettartamának tesztje a 460/70R24 méretben, mivel ez a leg populárisabb teleszkópos rakodó méret, viszont egyelőre a legtöbb gumigyártónál csak mezőgazdasági mintásban elérhető. A tesztet a Zsadányi Malom Kft.-nél végezzük, egy Manitou 741-120LSU Turbo típusú teleszkópos rakodógépen. A fölszerelés időpontja 2010 Május. A gépen az előzőleg szerelt, prémium kategóriás, traktor mintás abroncs 2520 üzemóránál kerültleszerelésre. (~2mm maradvány minta) A maradvány mintamélységet a mintázat két szélén, és középen is mérjük, átlagot vonunk.

A helyszín A gép kizárólag betonon, rakodási munkát végez. Erős az abrazív kopás, illetve gyakran 4m-es magasságra emelt a kanál, tele terménnyel, ami kopásállóságot és oldalstabilitást követel meg a gumitól.

1. részeredmény, 500 üzemóra használat után Az induló, 31mm-es mintamélységből 29mm még rendelkezésre áll (95%), teljesen egyenletes a kopáskép, a gumi vállrészén is. Egyelőre első-hátsó tengely között nincs különbség Mechanikai sérülések (vágások) egyáltalán nincsenek

Részeredmények 2. részeredmény, 1480 üzemóránál A maradvány mintamélység 16mm/13mm (első/hátsó) ez 51/42%. A jobban terhelt első kerekeknél intenzívebb a kopás, ennek kiegyenlítésére itt megcseréltük a gumikat. Egyenletes, tiszta kopáskép 3. részeredmény, 2340 üzemóránál A maradvány mintamélység 11mm (35%). A kopáskép továbbra is egyenletes, a vállrészeken is. A korábbi különbség az első-hátsó tengely közötti cserével kiegyenlítődött. 4. részeredmény, 3050 üzemóránál A maradvány mintamélység 9mm, (26%) a kopáskép továbbra is egyenletes, egyiken sincs mechanikai sérülés. A gépkezelő tapasztalata, hogy ennél a mintamélységnél már gyakrabban megcsúszik a kerék a kanál merítésekor. Ugyanakkor az oldalfal merev tulajdonsága nem változott, így ürítéskor, haladáskor ugyanolyan stabil az abroncs.

5. részeredmény, 3550 üzemóra után A maradvány mintamélység 8mm, (25%) a kopáskép továbbra is egyenletes, egyiken sincs mechanikai sérülés.

Részeredmények 6. Részeredmény 4090üzemóra után A maradvány mintamélység még mindig 8 mm átlagban elöl és hátul is. A mintázat blokkoknak már minimális ‘kefehatása’ sincs, mint magasabb mintamélységnél, a kopás nagyon lelassult. 7. részeredmény, 4390 üzemóra után A maradvány mintamélység 5mm elöl és hátul is (16%) Hibátlan kopáskép, hibátlan légzárás (az első felszerelés óta nem kellett nyomást pótolni a gumikba)

A gépkezelő általános tapasztalatai Pontosabb kormányozhatóság terhelten, mint a traktormintás gumikkal. nagyon csekély alulkormányzottsági hajlam, rendkívül stabil kanyarív tartás. Terhelt, munka magasságra emelt kanállal sokkal stabilabb az abroncs az előzőeknél, az oldalirányú kilengéseket teljesen elnyeli, kanál ürítéskor is stabil marad, masszív a gumi oldalfala. A Radiál szerkezet miatt kifejezetten komfortos a gumi munka közben, nagyobb távolságon gyalogoltatva is. A zárt mintázat szintén sokat javít a futás kiegyenlítésén, főleg sima beton felületen, kis ívű kanyarodáskor érezhető.

Végső eredmény 2014 év nyarán várható