dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Projekt általános bemutatása
Advertisements

Helyi Érték – Értékhely! KEOP /B/
Eredmények, ismeretek megosztása
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
Helyi Érték- Értékhely! KEOP CELODIN Zalai Alapítvány.
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Környezetipari Export Klaszter pályázat 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
Kommunikációs Főosztály
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
Európai Uniós pályázatok Unio Tender Europa Kft..
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
Hetvehely térségének Ivóvízminőség – javító programja
„A sződi Hunyadi János Általános Iskola épületenergetikai korszerűsítése” KEOP-5.3.0/A/ Sajtóközlemények gyűjtése és elemzése.
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
Európai Uniós pályázatok
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
A Gazdaságfejlesztési Operatív Program értékelése GOP konstrukció és KMOP tükörkonstrukció.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alapból (EMVA) támogatott kérelmekhez kapcsolódó adatszolgáltatási kötelezettség oktatása február 2.-5.
Európai Uniós pályázatok
Tájékoztatás az ÚMVP TS keret felhasználásáról Szarvas, december 11.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Az eseményszervezés formái, eszközei
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Tájékoztató kedvezményezettek részére Az ÚMFT keretében támogatott projektek megvalósításának szabályai KMOP Pályázati konstrukció Január 30.
Pályáztatás, projektmenedzselés az EU operatív programjaiban, gyakorlati tapasztalatok, problémák és megoldások -HEFOP ESZA Kht -
Nyilvánosság biztosítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /

Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Kommunikációs és arculati KÖTELEZETTSÉGEK
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Kommunikációs és arculati KÖTELEZETTSÉGEK
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Disszemináció (2): A projekt nyilvánossága, eredmények terjesztése, disszeminációja Dr. Csáfor Hajnalka főiskolai docens, PR programigazgató Eszterházy.
Piac & Profit Konferenciasorozat Start Garancia Zrt. Egy gonddal kevesebb! Pályázati garancia fedezet nélkül a Start Zrt-től Az értékteremtő befektetés.
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Helyszíni ellenőrzés Grigely Győző, KDRFÜ. Az ellenőrzés jogi háttere Támogatási Szerződés, ÁSZF 10. pont „Kedvezményezett a Szerződés aláírásával kötelezettséget.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
KEHOP azonosítószámú, „Veszprém Megyei Klímastratégia” című projekt bemutatása Takács Balázs Veszprém, április 25.
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
A széchenyi Programiroda szerepe a régióban
Projekt ismertető Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Főutca program PILISVÖRÖSVÁRON
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft. 2012. február 23. Uniós pályázatok nyilvánosságának biztosítása tájékoztatási kötelezettségek és addicionális előnyök dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft. 2012. február 23.

Tartalomjegyzék A disszemináció fogalma A kommunikációs csomagok A nyilvánosság biztosításának addicionális előnyei

Disszemináció Szűkebb értelemben vett fogalom Kötelező pályázati kommunikációs tevékenység Tágabb értelemben vett fogalom A projekt eredményeinek terjesztése termékek, szolgáltatások projektmegvalósítás tapasztalatainak átadása A projekt eredményeinek terjesztése annak érdekében, hogy a projekt által kiváltott hatás, ezáltal a projekt megvalósítására fordított források hasznosulása a lehető legnagyobb lehessen.

Disszemináció Probléma: Teljes mértékben projektfüggő A projekt szerves része Minden projektszakaszban van szerepe Saját disszeminációs stratégia és cselekvési terv Probléma: Nem törekednek az eredmények terjesztésére Nem átgondoltan teszik

Hatékony projekt kommunikáció Célzott Ki? Mit? Kinek? Mikor? Hogyan? A projekttevékenység szerves megtervezésével együtt szisztematikusan meg kell tervezni a disszeminációt is.

Pályázati rendszerben

Új Széchenyi Terv Kötelező kommunikációs csomagok I. , II., III. számú csomag, korábbi 5 helyett 2011. január 14 után ÚSZT arculat Nem egyedi/esetleges vállalások Tevékenységek száma csökkent 35 kommunikációs elem 15-re csökkent. 7 aktivitásnál több csak 500 M Ft felett Egyszerűbb, átláthatóbb rendszer

III. Kommunikációs csomag 50 M Ft alatti támogatás esetén “C” típusú tájékoztatási tábla elkészítése és elhelyezése Sajtóközlemény megírása, kiküldése a projekt zárásáról és a sajtómegjelenések összegyűjtése, médiaelemzés TÉRKÉPTÉR feltöltése a projekthez kapcsolódó tartalommal Fotódokumentáció készítése „D” típusú emlékeztető tábla elkészítése és elhelyezése

II. kommunikációs csomag 50 és 500 millió Ft közötti támogatás esetén Internetes honlap/aloldal létrehozása, frissítése Sajtóközlemény a projekt indításáról és zárásáról, sajtómegjelenések összegyűjtése, médiaelemzés stb. “B” típusú hirdető tábla és D típusú tábla elhelyezése TÉRKÉPTÉR feltöltése Fotódokumentáció készítése

I. kommunikációs csomag 500 millió Ft feletti támogatás esetén A projekt előkészítő szakasza Kommunikációs (cselekvési) terv készítése Sajtóesemények szervezése, sajtómegjelenések összegyűjtése; projektlátogatás szervezése újságírók számára Nyomtatott tájékoztatók (brosúrák, szórólapok, stb.) elkészítése és lakossági terjesztése Internetes honlap/aloldal létrehozása és folyamatos működtetése, frissítése Lakossági fórum, közmeghallgatás szervezése A projekt megvalósítási szakasza Sajtóközlemény kiküldése a projekt indításáról és a sajtómegjelenések összegyűjtése Sajtó nyilvános események szervezése (ünnepélyes eseményekhez, pl. alapkőletétel, egyes beruházási fázisok befejezése, átadások, képzés zárása, stb.) A beruházás helyszínén a pályázati dokumentációban megjelölt “A” típusú tábla elhelyezése Fotódokumentáció készítése A projekt megvalósítását követő szakasz Sajtó-nyilvános ünnepélyes projektátadó rendezvény szervezése Sajtóközlemény kiküldése a projekt zárásáról és a sajtómegjelenések összegyűjtése Eredménykommunikációs információs anyagok, kiadványok készítése TÉRKÉPTÉR feltöltése a projekthez kapcsolódó tartalommal A beruházás helyszínén a pályázati dokumentációban megjelölt „D” típusú tábla elhelyezése.

Gyakorlati tippek 2011. január 14. utáni támogatói döntésnél Hibrid pályázatok 2011. július 29. változás A projekt megkezdésekor érdemes felvenni a kapcsolatot a kommunikációt végző céggel, a feladatok tisztázása és ütemezése érdekében A tájékoztatási feladatok elvégzésének határideje A tényleges záró dátum tisztázása üzembe helyezés vagy utolsó kifizetés A sajtóközlemény jóváhagyása (MAG Zrt., MTI, nyilatkozat) Rendezvény esetén a meghívó kiküldése EMIR azonosító – jelszó megadása (2 jelszó van)

Addicionális előnyök Több mint kötelezettség, lehetőség Projekt eredményének publikálása mellett Termék/szolgáltatás piacra vezetését segíti Márka, pályázó pozíciójának erősítése Költséghatékony megvalósítás Forráshiányos időszakban Már hatékonyan működő marketingstratégiát tud kiegészíteni

Köszönöm a figyelmet!